سخنگوی نیروهای مسلح:

آمریکا بداند تاوان استفاده از کلمه توسل به «زور» علیه ایران را خواهد داد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به استفاده بایدن از عبارت «توسل به زور» علیه ایران تاکید کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد.

آمریکا بداند تاوان استفاده از کلمه توسل به «زور» علیه ایران را خواهد داد

سردار ابوالفضل شکارچی، درواکنش به ادعای جوبایدن در استفاده از گزینه «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: استفاده رئیس جمهور مفلوک امریکا و نخست وزیر درمانده رژیم جعلی صهیونیستی از عبارت «توسل به زور» را به حساب جنگ روانی، توهم و خواب آلودگی مسبوق به سابقه آنان می‌گذاریم.

وی افزود: به آن‌ها گوشزد می‌کنیم، وقایع گذشته را یک بار مرور کنند؛ اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران،  دفن شدن لشکریان آمریکا در صحرای طبس، شکست قطعی امریکا در تحمیل 8سال جنگ علیه ایران، فرار بزرگ اشغالگران آمریکایی از افغانستان،

 ویران شدن پایگاه آمریکایی عین الاسد، شکار پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در خلیج فارس، شکست خفت بار پروژه آمریکایی لشکرکشی داعش در عراق و سوریه،

شکست ذلت‌بار آمریکا و متحدانش در مقابل گروه انصارالله یمن، شکست در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان، شکست در جنگ 22 روزه با حماس در فلسطین اشغالی، انهدام مقتدرانه پایگاه  جاسوسی رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل در اربیل،  ویران شدن پایگاه‌های رژیم غاصب صهیونیستی در ارتفاعات جولان، خیس شدن شلوار نظامیان امریکایی در خلیج فارس، وحشت و رعب عمیق نظامیان آمریکایی و صهیونیستی برای حضور و تردد معمولی در منطقه به واسطه آگاهی از عقوبت ظلم و جنایاتشان علیه بشریت و ... .

شکارچی همچنین خاطرنشان کرد:حرف از «توسل به زور» زدن ممکن است به چند دلیل باشد؛ عملیات روانی، توهم و خواب آلودگی، دوشیدن بیشتر گاوشیرده و غارت بیشتر نفت رایگان، کند کردن روند افول آمریکا، ترمیم هیبت پوشالی شکسته شده آمریکا،

کند کردن روند فروپاشی رژیم غاصب فلسطین و قدس شریف، نجات اقتصاد بیمار آمریکا با فروش سلاح بیشتر در منطقه، دلداری و روحیه دادن به رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی این سگ پاسبان امریکا در منطقه و نمایش نخ نما و حنای بی‌رنگ گزینه زور بادکنکی سینمای هالیود برای فریب.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در پایان تاکید کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.

منبع: اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • ملا
    2

    بلهههههههه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      چهل و اندی ساله رجز خوانی و وعده نابودی امریکا و اسرائیل و تبدیل کاخ سفید به حسینیه
      از قدیم گفتند دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

    • علی
      17

      توهم یک گاو شیرده هستی که هموطن خودت رو مسخره میکنی

    • ناشناس
      1

      به علی
      اگر جواب قانع کننده نداری توهین نکن سکوت کن

    • به ملا و ناشناس
      1

      همين سرداران جان بركف با غيرت هستند كه ناموس من و شما در مملكت اسوده راه ميرود . كمي انصاف داشته باشيم .

    • رستم
      3

      خدا حفظت كنه سردار . از حرفهاي يك عده شكم سير و نادان ناراحت نشو و به راه پر افتخارت ادارمه بده .

  • مهدی
    3

    سردار ماهی چند حقوق می گیری

    نظرات شما -
    • محمد گلکار خوزانی
      10

      باسلام
      ببخشید.
      حقوق ایشان و امثال ایشان در سپاه پاسداران انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی ایران با این همه رشادت و فدا کاری بخصوص در زمان 8 سال دفاع مقدس و.......... چیزی نیست و اگر هم هر چه بگیرند در مقابل زحمات شون به نظر چیزی نیست زیرا از جان و خانواده خود برای کشور و ناموس مردم و دین بحق مایه گذاشتند.ایشان و خیلی از این افراد 40 سال است لباس رزم را هنوز با این سن در نیاورند.

    • 2

      حقوق لازم نیست ایشونم دوستانی دارند که ...

    • omid
      14

      تو خودت ماهی چند از اربابت میگبری مزدور ..اگر همین تهدید ها نباشه الان شده بودیم مثل یمن سوریه عراق افقانستان.....تو فکردی امریکا به فکر رفاه شماها مزدورها هست؟؟

    • علی
      14

      تو نفهم هستی که هنوز آمریکا جنایتکار رو نشناختی..اگر چشهای کورت رو بازی کنی میبینی که چ بلایی سر ملتهای منطقه آورده

    • 1

      امید ناامید

    • 1

      به علی
      شعور چیز خوبیه. سعی کن اندکی کسب کنی

  • ناشناس
    18

    رحمت به شیرت

    فامیلی ات برازندته

    نظرات شما -
    • 2

      اره خرج که از کیسه مهمهان بود .

    • 1

      رجزخوانی اونهم سواربرثروت ایران کاری ندارد

  • محمد گلکار خوزانی
    10

    باسلام
    آمریکا جرائت چنین کاری را نمیتوانم داشته باشد چون عواقب آن را خوب می‌داند و در جنگ 8 ساله با صدام که ظاهر آن عراق بود ولی تعزیه گردان آن آمریکا و اورپا و اتحاد جماهیر شوروی سابق با پول‌های کشورهای عربی مرتجع بود این شکست را تجربه کرد و در زمان اوباما عربستان سعودی در شرم الشیخ مصر و حتی در زمان ترامپ موقع حمله جمهوری اسلامی ایران به پایگاه آمریکا در الاسد عراق را پیشهاد جنگ را داده بودند که تمام هزینه آنرا ما کشورهای عربی می‌دهیم ولی هم اوباما و هم ترامپ گفته بودند اگر جرات دارید خودتان وارد جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران بشوید.
    اینها لاف است که از عربستان و چند کشور عربی باج و خراج خودشان را بگیرد و عربستان سعودی هم به این نتیجه رسیده که دیگر فریب آمریکا را نخورند زیرا در اوج آمریکا که روسیه و چین هم در کنار خود داشت هیچ غلطی نتوانست انجام دهد.حالا که در نقطه ضعف است و در دفاع روسیه در مقابل اکراین پوشالی بودن آمریکا برای همه مشخص شد.

    نظرات شما -
    • 1

      امیدوارم از رو نفهمیت باشه

    • 0

      پیروزی درجنگ هشت ساله دروغ بزرگی بیش نیست ارمغان جنگ هشتساله چیزی جزکشته شدن عزیزان وطن وداغدارشدن خانواده شان وبجاماندن هزارن یتیم ویرانی ایران ورسیدن عده ای ازدلالی به سرداری و...چیزی برای ملت نداشت

  • صدرالدین
    13

    سردار شکارچی ما دستمون به تو گرم است درود خدا بر تو باد چنین مردان با قیرت داریم خدارا شکر

    نظرات شما -
    • 1

      اینها جوش وترس خودوخانواده شان رادارن کسانی که درجنگ هشتساله شهیدشدندعاشق وطن ومردم بودندوواین جماعت باظلم به مردم خونشان راپایمال کردندوبراریکه ی قدرت میتازندورجزخوانی میکنند

    • .
      0

      اگر امثال سرداران شجاع ما نبودند شما الان بايد دنبال ناموست تو داعشي ها ميگشتي.

  • سروش
    1

    هذیان گویی های رییس جمهور "خواب آلود" و متوهم آمریکا خواه جنبه تبلیغاتی و جنگ روانی داشته باشد یا ناشی از جوگرفتگی بوده و یا اینکه جهت تهیج کشورهای شیرده حاشیه خلیج فارس برای شیردهی بیشتر باشد و یا اینکه هر دلیل دیگری داشته باشد، تهدید علنی و رسمی یک کشور به جنگ و استفاده از قدرت نظامی علیه کشور دیگر است.
    این نوع تهدیدات آن هم توسط بلند پایه ترین مقام سیاسی و اجرایی یک کشور علیه کشور دیگر عضو سازمان ملل خلاف قوانین و حقوق بین الملل است.
    آمریکا سازمان ملل نیست که بخواهد اقدامی سیاسی - نظامی علیه کشور دیگری انجام بدهد. حتی حق تهدید نیز ندارد. سازمان ملل و زیر مجموعه های آن نیز چنین حقی (بدون دلیل محکم و سند معتبر) ندارند!
    در هر صورت پاسخ یک مقام مسئول نیروهای مسلح ایران به هذیان گویی های جو بایدن بسیار خوب و بجا بود اما کافی نیست. بالاتزین مقام آمریکا تهدید نظامی نموده و بایستی بالاترین مقام سیاسی و اجرایی(رییس جمهور) ما قاطعانه پاسخ رییس جمهور بی مغز و متوهم آمریکا را بدهند!
    ضمن اینکه در مقابل تحرکات سیاسی - نظامی و روانی آمریکا، اسراییل و کشورهای پناه برده به دامان نکبت بار فاتح جنگ اعراب و اسراییل که آرمان بزرگ جهان اسلام یعنی فلسطین را زیر پا گذاشته و ننگ ابدی سازش با اسراییل غاصب را به دوستی و برادری با ایران بزرگ ترجیح داده اند، ایران نیز بایستی اقدام متناسب انجام داده و جبهه بزرگ متحدان منطقه ای و بین المللی خود را با اولویت امضای پیمان راهبردی و نظامی تشکیل بدهد.
    این پیمان می تواند با محوریت ایران، روسیه، چین و کره شمالی و در حلقه دوم با همکاری برخی کشورهای دیکر مثل سوریه، برخی کشورهای شمالی، بازوهای منطقه ای مقاومت و برخی کشورهای قاره آمریکا مانند: ونزوئلا شکل بگیرد.
    البته تقویت نظامی داخلی محور اساسی افزایش قدرت ما بایستی باشد.
    با توجه به نیاز روسیه به پهبادهای ایران، بهترین فرصت نیز برای دریافت خط تولید جنگنده های پیشرفته سوخو (یک یا چند مدل) روسی برای ترمیم و تقویت نیروهای هوایی ایران می باشد.

  • gaber
    0

    البته انتقام سخت را به تعویق انداختید دیگه شما ارتشی هستی و نباید دیر بجنبی

  • متین
    1

    الان به کوری چشم امریکا گوشت و برنج رو دوبرابر می کنن تا چشم امریکایی ها در بیاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها