واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای همکارى پهپادى ایران با روسیه

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به ادعاهای مشاور امنیت ملی آمریکا درباره فروش فناوری‌های نوین ایرانی به روسیه واکنش نشان داد.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای همکارى پهپادى ایران با روسیه

ناصر کنعانی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اظهارات مشاور امنیت ملی امریکا درباره فروش فناوری های نوین ایرانی به روسیه، تصریح کرد: سابقه همکاری های میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه برخی فناوری های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین بر می گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی در این ارتباط رخ نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود : موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین کاملا روشن است و بارها بصورت رسمی اعلام شده است.

کنعانی در ادامه افزود: ادعای مقام آمریکایی در حالی است که امریکا و اروپایی ها سال ها است کشورهای اشغالگر و متجاوز از جمله در منطقه غرب آسیا را به انباری از سلاح های کشنده متنوع خود تبدیل کرده اند که قطعاً بدون این تسلیحات، تداوم بیش از هفت دهه تجاوز، جنایت و اشغالگری صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی ممکن نبود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    8

    چرا کنعانی شفاف نمیگه ما مزدور روسیه هستیم و از خود قدرت تصمیم گیری نداریم.

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      7

      اصلا فرض کن ایران دارد می فروشد
      این چه ربطی به مستعمره بودن دارد؟ دومین ارتش جهان دارد از ما سلاح می خرد این نشانه قدرت و استقلاله یا ضعف؟

    • علی
      5

      امیر حسین جان بعضی ها از روی نادانی ی چیزی میکن اینها اصلا تاریخ رو نخودند که ببیند همین آمریکا و غرب چ به سر بشر آوردند ..اینها مزدور و احمق هستند

    • ناشناس
      0

      امیر حسین خان شایدم نشانه پوشالی بودن قدرت دوم جهانتون باشد .در ضمن علی اقا ادای تاریخ دان هارادرنیار که زبون باز کنی گندش در میاد همه جا هم هستی ومدعی .شایدم از همین دانشگاه های اما صادقی مدرک گرفته باشی .

  • ناشناس
    0

    مردم ایران در این مدت 9 سال به خاطر عملکرد، رفتار، سیاست نادرست و غلط دولت، مسئولین، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از دین اسلام فاصله گرفتن

  • ناشناس
    0


    سفر بایدن برای ایجاد ائتلاف علیه ایران است و باز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

  • ناشناس
    0

    جو بایدن در آغاز سفر منطقه ای، خود را رسوا کرد
    به آمریکا جنایتکاراعتماد نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها