فعال سیاسی اصول‌گرا:

رئیسی جرأت خوبی دارد/ اگر ضعفی در کار وزرا وجود دارد باید حتما تغییر و تقویت انجام شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رویکرد همه وزرای انتخابی درست است اما معتقدم اگر در برخی موارد افراد اجرایی قوی‌تری شناسایی و منصوب می‌کردند، بهتر بود و موفق‌تر عمل می‌کردند.

رئیسی جرأت خوبی دارد/ اگر ضعفی در کار وزرا وجود دارد باید حتما تغییر و تقویت انجام شود

احمد نیکفر، فعال سیاسی اصولگرا، درباره عملکرد کابینه دولت سیزدهم با توجه به گذشت یک سال از انتخاب حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت گفت: قضاوت برای عملکرد دولت برای یک سال خیلی زود است.

باید یک دوره چهارساله طی شود و بعد قضاوت کرده و نظر بدهیم که آیا دولت موفق بوده یا خیر. اما رویکردی که دولت انتخاب کرده مورد تایید است و باید از آن حمایت شود. رویکردهایی که در انتخابات شعار دادند به همان‌ها عمل کردند و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم. 

وی افزود: آقای رئیسی جرائت خوبی دارند و کار جراحی اقتصادی که باید در طول چهل سال انجام می‌شد را خوب شروع کردند.

در گذشته برخی دولت‌ها خیز برداشتند که این کار را انجام دهند اما حالا توکل به کارشان کم یا مقدمات کار فراهم نشد به آن کاری نداریم اما آقای رئیسی جرائت کردند و این قابل تحسین است. نکته بعدی مردمی بودن، انقلابی بودن، مطیع رهبری بودن و هماهنگ بودن با سران سه قوه از نقاط قوتی است که قابل تقدیر است. 

نیکفر در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفای وزیر کار و انتقاداتی که از تیم اقتصادی دولت می‌شود، نظرتان درباره عملکرد این تیم چیست، گفت: رویکرد همه وزرای انتخابی درست است اما اعتقاد دارم اگر افراد اجرایی قوی‌تری شناسایی و منصوب می‌کردند، بهتر بود و موفق‌تر عمل می‌کردند اما همین افرادی که در حال انجام وظایف خود هستند رویکردشان مورد تایید است. 

 عضو جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که آیا باید در ترکیب کابینه ترمیمی اتفاق بیفتد، گفت: یکی از افراد کابینه عوض شده پس حتما باید ترمیم کابینه صورت بگیرد.

در مورد افراد دیگر هم آقای رئیسی همان اوایل شروع کار خود گفت من بعد از یک سال ارزیابی می‌کنم اگر احساس کنم کسی ضعیف است کنار می‌گذارم. بنابراین اگر ضعفی در کار وزرا وجود دارد باید حتما تغییر و تقویت انجام گیرد. 

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    رئیس دولت سیزدهم اگر شما را به جای یکی از وزراء یا معاونین ضعیف کابینه بگمارد مملکت گلستان می گردد! خانه از پای بست ویران است خواجه در پی نقش ایوان است!

  • محمد گلکار خوزانی
    1

    آقای نیکفر
    باسلام
    جرائت باید در عمل باشد نه در شعار.
    ضعف در بدنه دولت در بخش تیم اقتصادی مشهود است و حداکثر عملکرد مدیران یکسال است نه چهار سال!!!!!!
    آزمون و خطا بعد از ۴۴ سال بس است.
    قحط الرجال یا قحط مدیر و نخبه نیستیم.
    لطفا گرایش سیاسی افراد را کنار بگذارید و از توانایی فکری و کاری افراد استفاده شود و هر کس پایبند به قانون اساسی و رهبری بود باید از ایشان دلجویی و بکار گمارده شود و قرار نیست هر چند صباحی دولتی تغیر و دولت جدید دولت قبلی را متهم به .......... کنند.
    بهترین دولت. دولتی است که فرا جناحی عمل کند والاغیر.
    این شیوه مملکت داری نیست که زیان آنرا مردم برای ندانم کاری برخی مدیران فاقد شرایط و صلاحیت بدهند.

    نظرات شما -
    • خوش باوران
      0

      خدا خیرت دهد مثل اینکه این طایفه را نمیشناسی .یهویی شیر پرده آدم میخورد و اینان در کاخ در لواسان تو استخر اون کارها میکنند.

    • ناشناس
      0

      آقای گلکار خوزانی! مشکل اصلی کشور از همان قانون اساسی است که توسط نخبگان حقوقی از تمامی گروهها و احزاب سیاسی نوشته نشده و به تأئید همه گروهها و احزاب سیاسی نرسیده است! اگر قانون اساسی کشور ما به تأئید همه گروهها و احزاب سیاسی می رسید الآن حکومت ایران این تعداد مخالف در داخل و خارج کشور نداشت!

  • ناشناس
    0

    خانه از پای بست ویران است

  • ناشناس
    0

    بله تخم مرغ ۱۰۰ هزار تومان شد

  • ایرانی
    0

    حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ظایع‌شده‌لااقل‌از‌تاریخ‌پیروزی‌جمهوری اسلامی ‌چنین‌بی‌عدالتی ندیده بودم ‌چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها