واکنش آذری جهرمی به اظهارات نماینده تهران: خدای متعال ایران را از سیاستگذاری مبتنی بر آمار‌های نادرست و تحلیلهای نادرست‌تر از آن در امان دارد

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به اظهارات زهره الهیان نماینده تهران نوشت: خدای متعال ایران را از سیاستگذاری مبتنی بر آمار‌های نادرست و تحلیلهای نادرست‌تر از آن در امان دارد.

واکنش آذری جهرمی به اظهارات نماینده تهران: خدای متعال ایران را از سیاستگذاری مبتنی بر آمار‌های نادرست و تحلیلهای نادرست‌تر از آن در امان دارد

آذری جهرمی نوشت: یکی از نمایندگان محترم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیاناتی فرموده‌اند: «۳ میلیون کودکی که به شاد دسترسی نداشته‌اند، از آسیبهای فضای مجازی مصون مانده‌اند»

با این مدل استدلال آوردن، ذکر چند نکته را ضروری دیدم:

۱. آیا می‌توان گفت: «مهمترین دلیل طلاق، ازدواج است؟»

۲. مطابق آمارهای رسمی، آن کشوری که سه میلیون دانش‌آموزش به فضای مجازی برای تحصیل در ایام کرونا دسترسی نداشت، ایالات متحده آمریکا بود نه ایران.

۳. اگر آن بخشی از دانش‌آموزان ایرانی که به دلیل فقدان ابزار مانند رایانه یا گوشی، و یا عدم پوشش اینترنت در محل سکونت آنها را کنار بگذاریم، بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان ایرانی که از «شاد» استفاده نکردند، از ابزارهای اختصاصی آموزش مجازی مدارس و یا واتس اپ استفاده کردند. اینکه آن بخشی که از «شاد» استفاده نکردند، مصون ماندند، معنای دیگر احتمالیش، می‌تواند فساد گسترده در شاد باشد( که البته اینگونه نبوده است)

کلا باید به استحضار این عزیز رساند که: اگر مطلوباتی در ذهن دارید، با دیدن یا شنیدن هر آماری، ارتباط علیّت بین آن و سایر پدیده‌ها برقرار نکنید، همبستگی با علیّت متفاوت است؛ هر چند این آمار شما مبنی بر مصون ماندن هم احتمالاً، پایه و اساسی ندارد.

خدای متعال ایران را از سیاستگذاری مبتنی بر آمار‌های نادرست و تحلیلهای نادرست‌تر از آن در امان دارد.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    خدواند باید ایران از دست ساده لوحان پر مدعا باید در امان نگه دارد . ولی اینکار و هم نمی کند.

  • ناشناس
    1

    آذری جان ناراحت نباش؛
    در میدانی که اسبها اجازه ورود ندارند هر الاغی اول می شود!
    مرحوم ناپلئون بناپارت

  • بحث نکن
    1

    ██ آدم باید دکترای انگل شناسی داشته باشه تا بعضی ها رو بشناسه ██

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این لعنتی ها شدن نماینده ۸۸ میلیون ایرانی بدبخت !!!

  • ناشناس
    0

    اصلا زهره الهیان سواد ندارد که حرف بزند

  • ناشناس
    0

    اینها از جهل مردم استفاده میکنند هر حرفی دلشون بخواد میزنند و کسی هم بابت دروغهای انان جوابگو نیست

  • ناشناس
    0

    مردم ایران خدا وکیلی خوهشا توهم وخرافات را کنار بزارید این اخوندها می خواهند ما در خرافات بمانیم و از هیچ اطلاعات و دنیای روز به دور باشیم که چیزی ندانیم. علمتان به روز باشد واز همه توانایتان برای به روز بودن استفاده کنید.تا این نامردان سوارمان نشوند.دارند قانون درست میکنند که مردم در همه موارد محدود بشود.وخیلی سخت میگیرند .

  • ناشناس
    0

    خداوند دروغگو رو دوست نداره پس هر کس دروغ بگه دشمن خداست مخصوصا این اخوندهای محترم

  • ناشناس
    0

    خداوند قادر متعال کشور را از نفوذ جوانان خودخواه بی تجربه در بدنه وزارتی و مدیریتی مصون بدارد. جوانان بی تجربه ای که خودشان را برتر از کارشناسان باتجربه در حوزه مدیریتی می پندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها