موافقت دولت با طرح مجلس برای کنترل اجاره واحدهای مسکونی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد که دولت با طرح مجلس برای کنترل اجاره واحدهای مسکونی موافقت دارد.

موافقت دولت با طرح مجلس برای کنترل اجاره واحدهای مسکونی

سید محمد حسینی در توییتی نوشت:

مصوبه ارزشمند سران قوا در کنترل اجاره واحدهای مسکونی:

1-تمدید تمام قراردادهای اجاره به مدت یکسال به صورت خودکار

2-سقف افزایش اجاره بها در تهران و کلان‌شهرها 25 درصد و در سایر شهرها 20 درصد

طرح دو فوریتی مجلس هم در راه هست که دولت با آن موافقت دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • الف
    0

    پوشش: دستوری
    ازدواج: دستوری
    ارزانی: دستوری
    گرانی: دستوری
    زاد و ولد: دستوری
    و ........ همه چیز دستوری!!!!!
    چرا توهم، چرا کتمان واقعیت ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    این مصوبات غیرقانونی نمایشی و مداخله جویانه در امر قرارداد خصوصی بین مؤجر و مستأجر (ماده ۱۰ قانون مدنی ایران) نه تنها تأثیری در بهبود روابط بین مؤجر و مستأجر ندارد بلکه باعث افزایش دو برابری و بالاتر نرخ اجاره بها هم خواهد شد! تنها علاج کار کنترل تورم قیمت کالاها و خدمات است. در کجای قانون اساسی ایران، شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا پیش بینی شده است؟! در کجای قانون اساسی به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا اجازه تصویب قانون داده شده است؟! ما غیر از مجلس شورای اسلامی مگر چندین مرجع قانونگذاری داریم؟!!!

  • فواد
    0

    ای قوم از عصر حجر به ارث رسیده ، اقتصاد دستوری نیست ، اقتصاد تابع عرضه و تقاضاست ،با این طرح نسنجیده ۱- مستاجران را بدبخت کردید ۲- اختلاف بین موجر ومستاجر را تشدید می کنید ۳- ازاین پس قوه قضائیه با پرونده های جدید وکثیری مواجه خواهد شد ۴ - موجران با هرترفندی ملک خود را تخلیه خواهند کرد مثلا بازسازی ، فروش ، واگذاری به فرزند مزدوج و.... ۵ - تنها بازنده این طرح مستاجران خواهند بود . اگر می خواستید اجاره ها را کنترل کنید باید برای اجاره در هر منطقه با لحاظ موقعیت و امکانات ملک کف و سقف برای اجاره تعیین می کردید مثلا در منطقه یک تهران در ازای هرمتر مربع x تومان ودر منطق ۲ y تومان و... ضمنا الان اکثر بنگاه های املاک برای این که مالیات ندهند ازمبایعه نامه های قدیمی استفاده می کنند ومعمولا کد رهگیری نمی گیرند که سازمان مالیاتی از ملک اجاره ای مطلع نگردد ، اگر دلسوز هستید این معضل را حل کنید .

  • باشتین
    0

    به ناشناس : در حکومت های ملوک الطوایفی وقبیله ای ، قانون جایگاه ومفهومی ندارد ان چه و ان که حرف اول و اخر را می زند کدخدا ورئیس قوم وقبیله وطایفه است . پس خیلی دنبال قانون قانون کردن نباش .

  • عباس
    0

    ایا باید خانه هایشان رایگان بدهند در صورتی که من پنج لامپ پارس ال ای دی سی وات گرفتمششصد هزار تومان و مستاجر دزدیده برده شان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      رحم و مروت داشته باش تا رحم و مروت ببینی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها