بنت: آژانس به ایران هشدار صریح بدهد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌های خود برای ایجاد هراس علیه برنامه هسته ای کشورمان، از آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای خواست تا "هشدار صریحی" به ایران بدهد.

بنت: آژانس به ایران هشدار صریح بدهد!

به نقل از خبرگزاری رویترز، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در جلسه کمیته روابط خارجی و دفاعی این رژیم از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواست تا به ایران به دلیل برنامه هسته‌ای‌اش هشدار بدهد.

وی در این باره گفت: ما از شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتظار داریم که هشداری آشکار به ایران درباره برنامه هسته‌ای‌ آن بدهد و مشخص کند که اگر به سیاست هسته‌ای خود ادامه دهد هزینه سنگینی خواهد پرداخت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    کاش یکی در مورد این گرانی های لحظه ای و سرسام آور به اینا هشدار بده!
    مگه مملکت صاحب نداره

    نظرات شما -
    • حامد
      1

      کی داره گران می کنه، اونی که داره گران می کنه همین مردمند، یکی عموی کارخانه دار تو، یکی پدر بازاری من، دیگری دایی مرغدار اون، اون یکی پسرخاله دامدار همسایه من، جمع کنید بحث ما و اونها و اینها رو، همه خود مردمند مگر آن نانوایی. که کم فروشی می کنه همسایه تو نیست و آنی که باید نظارت کنه بازرسی کنه عموی من نیست. آن تعمیرکار ، یدکی فروش که ابزار و یدکی تقلبی می فروشه و وارد می کنه فامیل همسایه من و تو نیست. اونی که در کره و خامه نشاسته پودر نخودچی و پالم می زنه من و تو نیستیم. مگر آن معلمی که در کلاس درس کم فروشی می کنه برادر و خواهر من و تو نیست. هزار مصداق فساد ما خود مردمیم. کلاهت راکج بگذار و درست قضاوت کن. به من، به خودت به همسایه ات به فامیلت هشدار بده حلال حرام سرشان بشود ، درست کار کنند، کم فروشی نکنند.

  • iraj soltani
    0

    عزیزم، کسی که زرادخانه ی هسته ای غیر قانونی داره اقلا ساکت می شینه و حرف زیادی نمیزنه. خودت میدونی یه بچه هم می دونه ایران برای نابود کردن اسرائیل نیاز به بمب اتمی نداره. فقط دعا کن جنگ نشه. این یه نصیحت دوستانس.

  • ناشناس
    0

    از زن هم ترسو تری برو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها