ترس صهیونیست ها از پایگاه پهپادی ایران

وبگاه نزدیک به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پهپادهای واقع در پایگاه سری ایران در زیر رشته کوه زاگرس تهدیدی علیه ماهیت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

ترس صهیونیست ها از پایگاه پهپادی ایران

وبگاه دبکافایل در گزارش خود نوشت که گروه منتخبی از خبرنگاران در روز شنبه، 28 مه، با چشمان بسته در پروازی 45 دقیقه‌ای به پایگاه زیرزمینی در قعر کوه‌های زاگرس در ایران برده شدند تا شاهد بیش از صد پهپاد نظامی به صف کشیده شده باشند. سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش در بدو فرود آن‌ها گفت: شکی نیست که پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین در منطقه هستند. توانایی ما در تقویت پهپادها غیرقابل توقف است.

دبکافایل در ادامه به نقل از منابع نظامی می‌نویسد: این پایگاه سری تهدیدی از سوی تهران است و می‌تواند از پهپادهای بدون سرنشین قدرتمندش برای انتقام خرابکاری‌های اخیر در دو تاسیسات حساس -که هر دو به اسرائیل منتسب شده‌اند- استفاده کند.

خبرنگاران گفته‌اند که از این پایگاه سری صدها پا (واحد اندازه‌گیری طول معادل با ۳۰٫۴۸ سانتی‌متر) زیر زمین قرار دارد. اکثر این پهپادها مسلح به موشک‌های قائم 9 بودند.

منابع به دبکافایل می‌گویند که اسرائیل از مدت‌ها پیش از قصد ایران برای استفاده از پهپاد برای انجام حمله‌ای عظیم آگاه بوده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایوب گشاورز
    0

    خوبه که ترس داره میاد روز روشن توقلب ای ان ترورمی کنه اگه نداشت چی میشه باباجمع کنید این حرفا

  • Yعلامی هسم ازشیراز
    0

    هروقت تودهنی محکمی به اسراعیل زده شدمث موشک باران عین السدکه آمریکارامجبورکردکه
    پایگاهایش رادورکنه که درتیررس ایران نباشه
    انوقت اسراعیل دیگه وز۔۔وزیادش میره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها