در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

رئیسی: دستورالعمل‌های بهداشتی متناسب با شرایط به روزرسانی شود

رئیس جمهور با قدردانی از مردم در رعایت ضوابط بهداشتی، ضرورت به روزرسانی این ضوابط را متناسب با وضعیت جدید مورد تاکید قرار داد و از وزارت بهداشت خواست محدودیت‌های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضع فعلی را به شکل دقیق برای مردم تبیین کنند.

رئیسی: دستورالعمل‌های بهداشتی متناسب با شرایط به روزرسانی شود

سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضعیت فعلی، به شکل دقیق و شفاف برای مردم تبیین شود تا تزلزلی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بوجود نیاید و از شیوع سویه‌های جدید کرونا پیشگیری شود.

رئیسی در ادامه از زحمات شرکت‌های تولیدکننده واکسن در داخل کشور قدردانی و از تلاش‌های آنها به عنوان افتخار ملی یاد کرد و خواستار تداوم حمایت از این شرکت‌ها و حل مشکلات‌شان برای فعالیت در عرصه‌های جدید تولید شد.

رئیس جمهور همچنین بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور بررسی مسایل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و روانی دوران پساکرونا و اتخاذ تمهیدات لازم برای حل و فصل این مشکلات تاکید کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 0

    سلام.اقای سردبیر محترم لطفا به مدیران التماس دعای بازنشستگان شرکت مخابرات را همراه با جابجا کردن وعدالت در پرداخت لااقل یک قسمت از خوار وبار و هزینه های بیمه تکمیلی رابه ما پرداخت کنند .واقعا شاکله زندگی ونظم وانضباط مالی ما بهم ریخته.دیگه اعثاب وروان و ازطرفی بایک عمر ابرو داری شرائط دروغ وبزه و ریاکاری حداقل به ظاهرمون هم نمی خوره .بابا حدود ۱۰میلیون هزینه پزشکی قریب به. یکسال است که درحصر بیمه واداره جاحوش کرده واله شرمنده شدیم ازطرفی وعده های دولت هم برای افزایش حقوق با اون همه ساز ونقاره بازنشیته های تامبن اجتماعی هم قثه هزار ویک شب شده ماشااله جراحی اقتصادی علاوه برقطع یارانه قبلی کمر وابرو وحیثیتمان را درهم شکسته ..می خواهیم خویشتنداری کنیم لیکنخواب واسترس وپریشانی چتری شده بر فضای خانواده ها.لااقل یک راه کاری ویک فرجی. واقعا نمی فهمیم چرا اینقدر پیچیده شده.اگر قراره ملک بفروشند یاعلی اگر قراره تعرفه ببرند بالا یاعلی اگر کش ومکش وگروکشی هست لااقل بدونیم با سازمان چند چند هستیم .لاپوشونی و حصر اطلاعات و نامحرم شدن کارکنان دردی دوا نمی کند.تاکی تاکی؟؟؟وارد۶ ماه میشیم.؟!!!به خدا ماهمچنان عاشق صفر تاصد نظام شرکت وقانون و همراه مشکلات مدیران هستیم .اگر پولی هست بالسویه باید بین همه ابوابجمعی تقسیم شوذ اقایان می فرمایند شاغلین در خط مقدم هستند پس ماکه ۳۵سال درخط مقدم بودیم وباهمه نداریها تحریمها وامکانات تلاش کردیم وتمام تجهزات را با خر وقاطر وحتی کول خودمون نصب کردیم باید در گودالهای پایه دکلها وچاه ارتها دفن می شدیم واقعا بریدیم نوامید دلخسته بی روحیه و شرمنده خانواده.شما با ۶تومن حقوق با ۴سرعائله در مقطع دکترا وارشد مستاجر و…. مرد هستید یک هفته زندگیتان راباتورم موجود وفعلی مدیریت کنید.به خدا ماجنس باقیمت پیشین واطلاع داشتیم ولی پول نداشتیم بخریم وحالا با ۵۰%جریمه باید تهیه کنیم.خلاصه خود وخدا کمک کنید.این نیز می گذرد ولی زمانه با مردان مدیران بی مدعا ماندگارست….

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها