واکنش دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان به لغو یک‌جانبه دیدار دوستانه فوتبال از سوی کانادا

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان به لغو یک‌جانبه دیدار دوستانه فوتبال از سوی کانادا با انتشار توییتی واکنش نشان داد.

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان به لغو یک‌جانبه دیدار دوستانه فوتبال از سوی کانادا

«کاظم غریب آبادی» تصمیم کانادا برای لغو بازی دوستانه با ایران را مورد انتقاد قرار داد.

«غریب آبادی» در توییتی نوشت: «تصمیم کانادا برای لغو بازی دوستانه با ایران گواهی بر این واقعیت است به اصطلاح سرزمین آزادی نمی‌تواند سیاست را از ورزش دور نگه دارد.»

طبق گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال کشورمان بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال کشور کانادا دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور به دلایل نامعلوم از جانب کشور میزبان لغو شده و در موعد مقرر برگزار نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال کانادا که بر اساس قرارداد دوجانبه متعهد به برگزاری و میزبانی از این مسابقه بود علی‌رغم انجام کلیه اقدامات و مقدمات سفر همچنین تعهدات مورد اشاره از جانب فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای از لغو بازی خبر داده با این وجود جزئیات و علت عدم انجام تعهدات خود در این خصوص را اعلام نکرده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عادل
    2

    همه جوره دارن سبکتون میکنن ولی هنوز حرف از اقتدار می‌زنید چند بازی داخلی براشون بزارید یک بازی با تیمی از مجلس انقلابی و یک تیم از ساندیس خورها باقر لوله کن هم بزارید دفاع هم رو لوله میکنه میره جلو

  • مبین
    0

    مگه در ولایت اسلامی حقوق بشر رعایت می شود که دبیر و دستک و لابد جند صد ملیارد تومان بودجه دارد.

  • فواد ری
    3

    باید‌در دیدگاه و نیات انها که کانادا را برای بازی تدارکاتی جام جهانی انتخاب کردند واقعا شک کرد زیرا از کوچک وبزرگ مردم کشور می دانند کانادا یک رژیم متخاصم علیه ایران است وبه دنبال بهره برداری تبلیغاتی وطرح هواپیمای ساقط شده اوکراینی بوده است وپس از بهره برداری لازم بازی را هم لغو کرد !؟ حالا نمی شد به حلی کانادا یک کشور غیر متخاصم انتخاب می شد ؟

  • ناشناس
    0

    هنوز خون هواپیمای اکراینی خشک نشده توقع دارید کانادا با ما بازی کنه عجب ابلهانی هستید شما
    حالا دنبال خسارتم هستید بابا اونجا ایران نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها