سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران:

روسیه برای ایران نیروگاه هسته ای می‌سازد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با همکاری ایران و روسیه در ساخت نیروگاه هسته ای، یک نیروگاه تاسیس و دو نیروگاه در حال ساخت است.

روسیه برای ایران نیروگاه هسته ای می‌سازد

بهروز کمالوندی اظهار داشت: با همکاری ایران و روسیه در ساخت نیروگاه هسته ای، یک نیروگاه تاسیس شده و دو نیروگاه در حال ساخت است که وارد مراحل نصب تجهیزات شده است.

وی تاکید کرد: روابط ایران و روسیه در حوزه هسته‌ای محدود به نیروگاهی نیست و مسائلی چون سوخت نیروگاه هسته ای، رادیو ایزوتوپ ها، ایزوتوپ های پایدار و مسئله گداخت را هم شامل می‌شود.

کمالوندی در حاشیه نشست مشترک «جواد اوجی» وزیر نفت ایران و «الکساندر نواک» معاون نخست‌وزیر فدراسیون روسیه با اشاره به اینکه روابط ایران و روسیه به‌ویژه در موضوع هسته‌ای بسیار خوب است، افزود: ما با روسیه در مورد توسعه فاز ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر در حال مذاکره هستیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: این موارد پروژه‌های بزرگی هستند به سرمایه‌گذاری زیادی نیاز دارند. از همین رو، باید موضوعات مالی را در نظر داشته باشیم و در همین راستا با روسیه مذاکره می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سفر معاون نخست‌وزیر روسیه و هیات همراه در زمینه توسعه اقتصادی در همه زمینه‌ها است، گفت: ایران و روسیه روابط هسته‌ای خوبی با هم دارند و می‌خواهیم برای توسعه روابط هسته‌ای مذاکره کنیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مش جمعه
    0

    روسیه همچون سالهای قبل که نیروگاه بوشهر را تکمیل کرد با کمبود بودجه و ورشکستگی کارخانه ها روبرو هست.آنموقع با ۱۸ میلیارد دلار و چندین سال سرگردانی تکمیلش کرد که با این میشد سه نیروگاه از نوع ساخت.عزیزان زمان نشان خواهد داد که در ساختن این نیروگاه ها چه بلائی سر ایران بیاورد. ای شرقگدایان تحویل اس ۳۰۰ را فراموش نکرده ایم .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نو یا جدید

  • خون جیگر
    1

    روسیه برای ایران عزیز کیسه دوخته است .

    نظرات شما -
    • داریوش اقبالی
      0

      خوشا خون جگر خوردن .....خوشا فریاد زیر آآآب

  • داریوش اقبالی
    0

    لعنت بر دوست نادان زیر آبی رو روسیه ریغو گوشت ند دست گربه پوتین هیولا

  • ناشناس
    0

    روسیه برای ایران هیچ کاری نمی کند

  • ناشناس
    0

    ۴۰ سال هست روسیه می سازد

  • سوته دلان
    0

    سلام ارباب پوتین به فرمانده ...باز روسیه واقعا تا کی .... این مسئولین آشکارا با رفتارشون نشون دادن که دست نشانده و نوکر روسیه هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها