با تسلیت شهادت صیاد خدایی

امیرعبداللهیان: پرونده ترور شهید صیاد خدایی را برای مجازات تروریست‌ها پیگیری می‌کنیم

وزیر امور خارجه کشورمان با تسلیت شهادت صیادخدایی گفت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور آن شهید عزیز، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست های جنایتکار به کار خواهد بست.

امیرعبداللهیان: پرونده ترور شهید صیاد خدایی را برای مجازات تروریست‌ها پیگیری می‌کنیم

متن پیام تسلیت حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

شهادت مظلومانه و پر افتخار پاسدار رشید اسلام و ایران، رزمنده جبهه مقاومت سرتیپ دوم پاسدار شهید صیاد خدایی را به خانواده معظم ، همسر و فرزندان معزز این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

خباثت و رذالت تروریست های کوردل در به شهادت رساندن آن مدافع حرم بار دیگر ثابت نمود که ایران اسلامی که در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و نماد تروریسم داعش به دست قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم سردار سرافراز شهید سلیمانی منکوب گردید، خود همواره قربانی تروریسم دولتی و عوامل کوردل تروریست در سایه سنگین سکوت همراه با حمایت برخی مدعیان دروغین  مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر می باشد.

بی تردید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور آن شهید عزیز، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست های جنایتکار و پاسخگو نمودن عاملان، آمران و حامیان تروریست ها به کار خواهد بست.

حسین امیرعبداللهیان»

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 0

    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • ناشناس
    0

    عملکرد و رفتار و سیاست ایران از ابتدا مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در مورد صلح آمیز هسته ای غلط و اشتباه بوده است.
    مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره از سال 1392 تاکنون برای مردم ایران و کشور ایران هیچ دستاورد نداشته ست.
    مذاکره با آمریکا یا اروپا هیچ نتیجه ای ندارد و تاکنون هم نداشته است.
    1 - آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت در مورد مذاکره سلاح هسته ای را ندارند.
    2 - آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند.
    3 - آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند.
    4 - آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    5 - آمریکا و متحدانش درجنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت می کردند.
    6 - آمریکا و متحدانش از ابتدا از اغتشاش و اغتشاشگران در ایران حمایت می کردند.
    7 - حمایت واشنگتن به همراه انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین و به ویژه صهیونیست ها از اغتشاشات در ایران تاریخ 28 آبان ماه سال 1398
    8 - آمریکا از ابتدا مردم ایران اعتبار ندارد.
    9 - رژیم آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود.
    10 - آمریکا نمی گذارد جنگ در سوریه، عراق، لیبی، یمن و منطقه خاورمیانه تمام شود!
    11 - با تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم.

    که آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در امور داخلی کشورهای عربی وغیره دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    مشکلات اقتصادی با شعار برطرف نمی شود.
    چرا مشکلات اقتصادی دو دولت دوازدهم بیشتر شد؟
    انتظار حل مشکلات با برجام یا مذاکرات اشتباه است.
    اگر انتظار داریم برجام و مذاکرات وین مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
    انتظار نداشته باشیم برجام یا مذاکرات مشکلات ما را حل کنند.
    آمریکا، اروپا،هم هر دو همراه با چند کشور دیگر از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودند و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    آمریکا، اروپا،هم هر دو همراه با چند کشور دیگر از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن بودند و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها