تکرار یاوه‌ سرایی‌ های ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا

وزیر دفاع آمریکا در دیدار با جانشین وزیر دفاع عربستان در واشنگتن بر تعهد آمریکا به شراکت قوی با ریاض تاکید کرد.

تکرار یاوه‌ سرایی‌ های ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا

 «لوید آستین» در دیدار با «خالد بن سلمان» جانشین وزیر دفاع عربستان در واشنگتن بر تعهد آمریکا به شراکت قوی با ریاض تاکید کرد.

لوید آستین همچنین تمدید دوره آتش‌بس در یمن را ضروری خواند.

وی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌هایی ضد ایرانی، گفت: «آمریکا در نگرانی‌های سعودی درباره اقدام‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه شریک است».

خالد بن سلمان پیش از این، گفته بود که بنا درخواست «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی با لوید آستین درباره چشم‌انداز همکاری‌های راهبردی در حوزه‌های دفاعی و نظامی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وی همچنین از دیدار خود با «کولن کال» معاون سیاست‌گذاری‌ وزارت دفاع آمریکا در چارچوب کمیته مشترک برنامه‌ریزی‌های راهبردی وابسته به وزارتخانه‌های دفاع دو کشور خبر داد.

جانشین وزیر دفاع سعودی تصریح کرد که شرایط منطقه، تحولات بین‌المللی و برخی امور مربوط به امنیت و ثبات خاورمیانه و جهان و همچنین منافع مشترک دو کشور را با مقام‌های آمریکایی مورد بحث و بررسی قرار داده است.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حالا فهمیدم
    1

    هر چه گفته درسته

    نظرات شما -
    • .
      6

      تو هیچ وقت نمیفهمی

  • ناشناس
    1

    یاوه سرایی؟؟؟؟یعنی حرف های مسوولان ایران همه درست و منطقی هستند؟؟؟؟؟اینکه فلان مقام می گوید هیچ ارتشی در دنیا قادر نیست به ایران چپ نگاه کند،یاوه سرایی نیست؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    البته مال ما یاوه سرایی نیستا .

  • هموطن
    1

    از این طریق خوب کاسبی میکنید ، منافع اتون که از داخل ایران تامینه دوره افتادید منطقه که بترسید از ایران ، اسلحه .‌‌تجهیزاتتون رو بفروشید، ملت بدبخت ایران بسوزن و بسازن.‌

  • ناشناس
    1

    کجا یاوه گویی کرده واقعیت برای رژیم یاوه گویی شده مگر کنسولگری عربستان را آتش نزدید پس عربستان چگونه به شما اعتماد کنه.

    نظرات شما -
    • M
      6

      ببخشید ظاهرا آلزایمر داری و بلایی که سر حجاج ایرانی اومد یا بلایی که سر نوجوانهای ایرانی تو جده اومد یا جفتک اندازی های سعودی برعلیه منافع ایران تو منطقه رو یادت رفته.البته حالت دومی هم هست و اون که با بی غیرتی تمام سرت تو آخور وهابی ها باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها