موافقت ایلان ماسک با بازگشت ترامپ به توییتر

مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که به رئیس جمهور سابق آمریکا اجازه داده خواهد شد تا به این شبکه اجتماعی بازگردد.

موافقت ایلان ماسک با بازگشت ترامپ به توییتر

«ایلان ماسک» مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر گفت که وی ممنوعیت توییتر برای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا را بر می‌دارد.

وی که با «فایننشال تایمز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «ممنوعیت دائمی (برای استفاده از توییتر) باید بسیار نادر بوده و واقعا فقط باید برای حساب‌هایی باشد که ربات بوده یا به کلاهبرداری می‌پردازند یا اینکه حساب‌های هرزنامه هستند».

ماسک اضافه کرد: «من فکر می‌کنم ممنوعیت توییتر برای دونالد ترامپ صحیح نبوده و از لحاظ اخلاقی اشتباه بوده است».

این در حالی است که دونالد ترامپ چندی پیش گفته بود حتی اگر ایلان ماسک ممنوعیت استفاده وی از شبکه اجتماعی توییتر را بردارد، به این شبکه اجتماعی باز نخواهد گشت.

شبکه اجتماعی توییتر روز بیستم دی ماه 1399، به این بهانه که توییت‌های رئیس جمهور سابق آمریکا مروج خشونت در این کشور است، حساب او را در فاصله حدود ده روز به پایان دوره ریاستش، برای همیشه تعلیق کرد.

توییتر در توضیح دلیل تعلیق حساب کاربری ترامپ، نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط توییت‌های ترامپ را دلیل این اقدام خود اعلام کرده بود.


تعلیق حساب ترامپ در شبکه توییتر 10 روز مانده به پایان دوران ریاست جمهوری

توییتر اعلام کرده بود که دو توییت اخیر ترامپ در اعلام عدم مشارکت در مراسم تحلیف بایدن و همچنین تاکید بر این موضوع که نمی‌توان طرفدارانش را نادیده بگیرند، به عنوان تحریک کننده دانسته است.

توییتر ترامپ را بیش از 88 میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر جهان پیگیری می‌کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی برای ارسال پیام به مخاطبانش بوده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    بسیار عالی به تویتر برنگرد . الآن جواد بقال هم در تویتر اکانت دارد . همان شبکه اجتماعی حقیقت اجتماعی فعالیت کن .

  • 110
    0

    ترامپ خودش شبکه اجتماعی ساخته بنام حقیقت اجتماعی .

  • 150
    0

    به به به . حاج ترامپ داره بازم رییس جمهور میشه . دلار بسمت 150 هزار شدن

  • حضوری
    1

    این جناب 150 ظاهرا تو کار ارز و دلالی ارزه که بی تابانه منتظر قیمت ۱۵۰/۰۰۰ تومنی ارزه.واقعا که . . .

  • ناشناس
    0

    ببینید توی آمریکا مالک توییتر بایداجازه بده که رییس جمهوریعنی شخص اول کشورش میتونه استفاده کنه یانه اماتو ایران به دستشویی رفتن مردم هم کاردارن توجزئی ترین مسائل شخصی مردم هم دخالت می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها