در ایام انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح شد

محسن رضایی: می شود اجناس را گران نکنیم و یارانه را ۴۵۰ هزار تومان بدهیم/ ویدئو

ویدئویی ببینید از سخنان محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته که گفته بود می شود اجناس را گران نکنیم و یارانه را ۴۵۰ هزار تومان بدهیم.

محسن رضایی: می شود اجناس را گران نکنیم و یارانه را ۴۵۰ هزار تومان بدهیم/ ویدئو
حجم ویدیو: 1.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    اینها دغدغه به قدرت رسیدن داشتن نه دغدغه معیشت ومنزلت مردم ایران ،برای رسیدن به قدرت که هدفشان است با هر وسیله توجیه پذیراست برایشان، دین واخلاقیات هم اصلا براشون مهم نیست که دادن وعده دروغ غیر اخلاقی وغیر شرعی است.اینها با سفسطه و مغلطه بهونه برای سرپوش گذاشتن بر ناکارامدیشان وفریب عوام الناس در آستین همیشه دارن

  • محمد گلکار خوزانی
    1

    جناب آقای دکتر محسن رضایی میر قائد.
    باسلام
    شما که الان معاونت اقتصادی رئیس جمهوری اسلامی ایران هستید چرا طرح های زمان انتخابات خود که سال گذشته کاندید بودید اجرا نمی‌کنید!!!!
    اگر نظرتان این است که طرح های شما را باور و قبول ندارند چرا علنی اعلام نمی‌کنید و استعفا نمیدهید که مردم تصور و قضاوت های دیگری در خصوص شما بکنند؟؟؟
    اگر هم طرح های شما را به اجرا گذاشته و جواب منفی داده باز چرا استعفا نمیدهید که یک نفر اقتصاددان واقعی آنجا باشد و گره گشایی مملکت؟؟؟
    معلوم است که حدودا یک ملیون شهید و جانباز دوران 8 سال دفاع مقدس هم از عملکرد بی برنامه ریزی جنابعالی میباشد. چون اکثرا شهدا و جانبازان از سپاه و بسیج بود که اختیار هر گونه تصمیم گیری با جنابعالی بود.!!!!!!!
    لذا اگر بعد از 43 سال کار در بدو تشکیل انقلاب تا کنون خودت را بازنشسته کنید بهتر خواهد بود برای جامعه و حتی خودتان .

  • مدرس دانشگاه
    1

    بابا این بنده خدای بیسواد جو گیر شده بود یک اشتباهی کرد من خودم اقتصاد دانم شنیع ترین حرفی بود که میتوان از یک به اصطلاح آدم علمی و دانشگاهی شنید. کسی که دکترایش را در اتاق محل کارش و نه دانشگاه با احضار استادان راهنما و داور و مشاور مثلا دفاع کرده (شما بخوانید گذرانده) و حتی یک تئوری علمی را نمی داند چه انتظاری دارید؟

  • ناشناس
    2


    دولت متاسفانه تاکنون از گرانفروشی و پول جیب مردم کشور را اداره کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها