عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

چرا قیمت یارانه‌ها در سال‌های اخیر ثابت بوده اما قیمت کالاها ثابت نیست؟/ به حوزه‌های انتخابیه که می‌رویم چیزی جز آه و نفرین از سوی ملت نمی شنویم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: چرا قیمت یارانه‌ها در سال‌های اخیر ثابت و 45 هزار و 500 تومان بوده اما قیمت کالاها ثابت نیست؟

چرا قیمت یارانه‌ها در سال‌های اخیر ثابت بوده اما قیمت کالاها ثابت نیست؟/ به حوزه‌های انتخابیه که می‌رویم چیزی جز آه و نفرین از سوی ملت نمی شنویم

جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گرانی‌های اخیر در بازار کالای اساسی اظهار داشت: نه ما کاره‌ای در مجلس هستیم نه دولت؛ متاسفانه ما و دولت انقلابی حریف رانت نشدیم و خودروی چینی را 3 برابر قیمت به مردم می‌فروشند. 

وی افزود: چرا قیمت یارانه‌ها در سال‌های اخیر ثابت و 45 هزار و 500 تومان بوده اما قیمت کالاها ثابت نیست. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در گرانی‌های اخیر چیزی از ملت باقی نمانده است؛ به حوزه‌های انتخابیه که می‌رویم چیزی جز آه و نفرین از سوی ملت نمی شنویم. 

رحیمی جهان آبادی گفت: دولت در اداره امور مانده است، مجلس به عنوان نهاد نظارتی و قانون گذار باید دخالت کند نه این که صرفا نطق داشته باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس تصریح کرد: به  بهانه قاچاق و جنگ اوکراین آن را گران کردید، روزی مردم حسرت خانه‌ها و روزی حسرت خودروهای سایر  کشورها را می‌خوردند.

وی خاطرنشان کرد: گویا از این پس باید حسرت نان هم بخورند. افغانستان و عراق اشغال شد چه میزان پول ملی آنها سقوط کرد. مافیا دست دولت‌ها را بسته است فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا ندارد.

رحیمی جهان آبادی افزود: رهبری انقلاب از وضعیت خودروها انتقاد کردند، چه کسی توانست در برابر مافیای خودرو بایستد و خودرو وارد کند؟

وی تاکید کرد: هر کسی هر اشتباهی که می‌کند به گردن مجلس می‌اندازد. گویا دیواری کوتاه‌تر از مجلس نیست، باید از اختیارات نظارتی خود استفاده کنیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    نه تنها ثابت مانده بلکه جمعیت کثیری را هم حذف فرمودید .

  • ناشناس
    1

    یادتان باشد اه مظلوم چو سوهان ماند * گر خود نبرد برنده را تیز کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو همین توهم بمون تا اونا بدزدند وتو بامید یه روزی عمرتا با بدبختی سر اوری .

  • سمی
    0

    خانه از پای بست ویران است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها