وزیر کشور:

دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه به مردم است

وزیر کشور با تشریح سیاست‌های دولت در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، گفت: مجموعه دولت با پرداخت مسقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه به مردم است

احمد وحیدی عصر امروز جمعه در نشست وبیناری با استانداران سراسر کشور گفت: یکی از مولفه‌های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه‌سازی مردم، نخبگان و اتحادیه‌ها در اجرای طرح جایگزینی ارز ترجیحی است.

آقای وحیدی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

به گفته او،«استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع افکار عمومی، همرا‌ه‌سازی نخبگان و اتحادیه‌ها برای ضرورت اجرای هر چه سریع‌تر طرح، نقش تعیین‌کننده و کلیدی دارند. آن‌ها باید به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان‌ها باید بیش از گذشته در بحث قیمت‌گذاری و نظارت بر کنترل قیمت‌های مصوب، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا ایفای نقش داشته باشند.»

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به تلاش‌های معاندانه دشمنان در موج‌سواری علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم بر اطلاع‌رسانی‌های به موقع، منظم و روشن به مردم تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اطلاع‌رسانی متمرکز و یکپارچه توسط سخنگوی اقتصادی دولت تاکید شد.

در پایان، نقطه نظرات و پیشنهادات استانداران هم در خصوص اجرای هر چه موفق‌تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی، مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    آقای وزیرتاوقتی که تثبیت قیمت هاانجام نشه هرگونه پرداخت مستقیم یارانه به مردم بی فایده است،دوباره اشتباه دولت احمدی نژادروتکرارنکنید

  • یکی از مردم
    0

    ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است....این گرگ سالهاست که با گله آشناست...آن پارسا که ده خرد و ملک رهزن است.....

  • يكى از مردم
    0

    يارانه دادن زمان احمدى نژاد كافى نبود كه قيمتها را صد برابر گرديد ولى يارانه تكان نخورد آخه ما مردم چه هيزم ترى به شما فروخته ايم كه هر روز كه از خواب بيدار ميشويد به فكر نقشه جديد براى سركيسه كردن مى افتيد اگر بها نه اتان قاچاق هست كه خودتان ميدانيد دست كيست واگر گران شدن مواد غذايي در جهان هست خوب نفت ايران هم گران شده چه لزومى دارد كه مفت به چينى ها بفروشيد ازتاريخ خجالت نمى كشيد در مورد شما چه قضاوت خواهد كرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها