شوک درمانی به شیوه رئیسی/ رئیس جمهور در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، سراغ روشی رفته که روزی منتقدش بوده!

صحبت دولت با جامعه و توضیح خواستن، آن هم درباره موضوعی که رابطه مستقیم با سفره مردم دارد از کمترین خواسته‌های افکار عمومی به شمار می‌رود.

شوک درمانی به شیوه رئیسی/ رئیس جمهور در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، سراغ روشی رفته که روزی منتقدش بوده!

سیاست حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و جایگزینی آن با یارانه نقدی اگرچه از دید کارشناسان سیاستی بهینه و مفید است و باعث جلوگیری از فساد می‌شود اما پیش زمینه این اتفاق همدلی و همکاری عمومی است که جز با توضیح شفاف دولت محقق نخواهد شد.

آقای رئیس جمهور شما که بارها سیاست شوک درمانی را مضر دانستید و آن را نفی کردید چرا به سمت افزایش قیمت یک شبه ماکارونی می‌روید؟

این گزارش را ببینید.

حجم ویدیو: 9.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    5

    ما ملت چهل سال است جام زهر می نوشیم آقایان یک بار جام زهر بنوشند و برجام را امضاکنند ما را از این بدبختی نجات دهند. دولت انقلابی و مجلس انقلابی و قوه قضاییه انقلابی هم نمی توانند کاری کنند برای اقتصاد این کشور.

  • ...........
    30

    نویسنده یا نمی فهمد یا خودش را به نفهمی زده و یا عقده ایست چون دولت رئیسی ماکارونی را گران نکرده است ولی گلایه داریم که چرا چوب از آستین محتکران لا مذهبی چون شما رد نمی کند در مورد نان هم آنچه در تلویزیون تببیین شد این بود که طبق روال قبل خریدار نان را هرید می کند مطابق قیمت فعلی نان سنتی از هر نوع که باشد قیمتش طبق قیمت فعلی محاسبه می شود و از کارت خریدار کسر می شود و یارانه به حساب نانوا به تعداد نان دریافتی واریز می شود

  • ناشناس
    2

    جراحی اقتصادی رو از جای دیگه انجام بدهید مثل قاچاق که زیر سر خودتون هست مثل فساد در خودرو سازی مثل فساد در توزیع دارو که فقط آقازاده ها و وابستگان آقایون ازشون بر میاد دارید کشور رو سرمایه داری میکنید یه مشت فاسد روز به روز قوی تر میشن و مردم بیچاره روز به روز ضعیف تر

  • ناشناس
    0

    ارز دولتی از اول هم درهمه دولتها بوده.
    اگر اقتصاد را به یک پیکر تشبیه کنیم که بیمار است
    ارز دولتی دارو باشد. مثلا سرم. که باید در ورید تزریق میشد.
    دولت هاشمی این سرم را به سر بیمار مالید.
    دولت خاتمی به لباس بیمار.
    دولت احمدی نژاد با ادرار بیمار مخلوط و به پاهایش مالید.
    دولت روحانی سرم را به همراه بیمار داد.
    و اما دولت رئیسی سرم را کنار گذاشت. آمپول هوا به بیمار زد. یعنی‌تیر خلاص

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها