ترقی : مناظره رئیسی با روحانی؟ نه ، نفعی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت : افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رئیس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود.

ترقی : مناظره رئیسی با روحانی؟ نه ، نفعی ندارد

این روزها که سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به انتقادها دائم به یادآوری مشکلات و گرفتاری های به جا مانده از دولت حسن روحانی اشاره می کند، بخش هایی از صحبت های انتخاباتی او در رسانه ها و فضای مجازی بازپخش می شود، از جمله آنها کنایه های سال های گذشته سیدابراهیم رئیسی به حسن روحانی برای مناظره با احمدی نژاد با هدف مشخص کردن مقصر وضع موجود است. در واقع باز پخش کنندگان این اظهارات پیشنهاد سیدابراهیم رئیسی را به خود او باز می گردانند و می خواهند یک بار برای همیشه در مناظره با حسن روحانی تکلیف مقصر وضع موجود را مشخص کند و کشور را بیش از در وضعیت بلاتکلیفی نگه ندارد.

حمیدرضا ترقی درباره پیشنهاد مناظره سیدابراهیم رئیسی با حسن روحانی برای مشخص کردن مقصر وضع موجود گفت: پرداختن به این مسائل در شرایط کنونی مسئولان را از انجام وظایف اصلی شان دور می کند چون این نوع حاشیه ها مسئله اصلی کشور نیستند. معتقدم رسیدگی به مسئله ترک فعل مسئولان باید از طریق دستگاه قضایی دنبال شود.

وی افزود: احیانا اگر ترک فعل ها، خلاف کاری ها و خیانت هایی در حوزه عملکرد دولتمردان قبلی صورت گرفته، دستگاه قضایی باید به آن رسیدگی کنند. اینکه حالا افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رئیس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود.

ترقی : مناظره رئیسی با روحانی؟ نه ، نفعی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یادآور شد: بعضی از دولت ها مسائل و مشکلاتی را برای دولت فعلی به ارث می گذارند که باعث مشکلات و گرفتاری های متعدد در آینده می شود. نظام برنامه ریزی کشور به سمتی باید حرکت کند که هر دولتی در پایان دوره خودش بتواند حساب ها و دخل و خرج خودش را صاف کند و بدهی و تعهدی را برای دولت بعد نگذارد که دست دولت بعد را در فعالیت ها ببندد.

منبع: نامه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    0

    می ترسید دستتون رو بشه و روحانی حرفای بزنه که شما نتوانید جواب بدهید .الان که چون نمی توانید کاری بکنید همه چی گردن دولت قبلی می اندازید.

  • شرمنده ملت
    0

    این دو نفر هیچکاره اند کلا ریس جمهور هیچ کاره است

  • متعجب
    0

    قدیمیها راست گفتند که هیچ بدی نره جاش خوب بیاد از اول انقلاب هر دولتی بدتر از قبلی عملکرده البته این سیاست کلی ح......

  • ناشناس
    0

    بهتره مشاعره کنند و شب شعر را که در مواقع بحرانی تشکیل میدهند احیا کنند یعنی همه چی عادیه.....

  • ناشناس
    0

    این آقا چقدر بی تجربه است. از پاراگراف آخر میشه فهمید که هیچ چیزی بلد نیست!!!

  • ناشناس
    0

    ای بابا مسخره هها

  • ناشناس
    0

    الان خدارو شکر به مسائل پرداختین دیگه . دروغ که خناق نیست. روحانی هم بالاخره فحش خوریش جواب پس داده بازهم مشکلات رو می ندازیم گردنش

  • ناشناس
    0

    دهه نود بدترین دهه از همه نظر بود.
    نیازی به مناظره و یا ورود قوه قضاییه نیست.
    خدا ازشون نگذره.

  • عدالتی
    0

    اتفاقا مناظره بین این دو نفر خیلی خوبه.به نفع مردم است.

  • رضا
    0

    بازهم حزب موتلفه یهودی .

  • محمد گلکار خوزانی
    0

    جناب آقای ترقی
    باسلام و تحیات فراوان
    بد پیشنهاد نیست که این مناظره برگزار که مردم قضاوت کنند و بعد از آن هم وزارای خارجه فعلی و قبلی خارجه جمهوری اسلامی ایران بین آقای ظریف و امیر عبداللهیان. انجام شود.

  • ریس الدین روزبهانی
    0

    خاینین به ملت ترسیدن. رییسی فریب این خاینین را خورد و رییس جمهور شد.

  • غلط
    0

    منظورتان این است رئیس جمهور فعلی غلط کرده بخواهد با رئیس جمهورقبلی مناظره داشته باشد!!!!!!!

  • عباس
    0

    کارنامه حسن شیخ خوب نیست...

  • ناشناس
    0

    حالا که مسایل اصلی فراموش نشده لابد .در ثانی عموم مردم میدونند گره اصلی مملکت کدام نهاده .بیخودی مردما سر کار نذارید نه روحانی ونه رییسی ونه مجلس ونه مردم کاره ای نیستند .کل کشور شده درقبضه یه نهاد قدرتمند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها