مشاور هاشمی: از سعید قاسمی شکایت خواهد شد

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به هتاکی های سعید قاسمی، گفت: کسانی که به امثال قاسمی تریبون می دهند به خودشان بیایند، در ایران حرف زدن قاعده و قانون ندارد و بعضا حتی به دلیل اینکه اینها خودی محسوب می شوند، مجازات ندارد. البته در حدی که من مطلعم از ایشان شکایت خواهد شد.

مشاور هاشمی: از سعید قاسمی شکایت خواهد شد

غلامعلی رجایی، در واکنش به هتاکی های سعید قاسمی به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: متأسفانه برخی از کسانی که مدتی در جنگ بوده اند، در حال از بین بردن آن سوابق هستند و در نزد مردم بقیه بچه های جنگ را هم زیر سؤال می برند. من به عنوان یکی از رزمندگانی که تقریبا همه جنگ را بوده ام، از این موضوع متأسفم چون همان طوری که شهید حمید باکری گفت، بعضی ها پشت کرده اند به چیزی که در جنگ به آن وفادار بوده اند.

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: در جبهه همه برای هم حرمت قائل بودند و حتی برای اسیر عراقی حرمت قائل بودند. ولی ما می بینیم بعد از جنگ کسی مثل آقای قاسمی به اینجا رسیده که برای شخصیتی که مفسر قرآن، امام جمعه تهران و از طرف امام مسئول خطبای جمعه بوده و جنگ را هم اداره کرده، با آن لحن هتاکانه طلب لعنت می کند؛ یا برای آدمی مثل آقای خاتمی که شورای نگهبان تأیید و رهبری هم تنفیذ فرموده و هشت سال رئیس جمهور این کشور بوده است.

وی تأکید کرد: کافی است انسان مقایسه ای کند که به چه کسی دارد چه چیزی را می گوید. آن تعبیر تند در مورد کسی که دستش از دنیا کوتاه است و به ظاهر نمی تواند از خودش دفاع کند، به نظر من جای توبه دارد؛ به خصوص که ماه رمضان یک روز دیگر هم ادامه دارد و خدا کند باب توبه برای امثال ایشان باز مانده باشد. چون کسی که در معرض افکار عمومی هتک می شود باید در معرض افکار عمومی هم اعاده حیثیت شود.

قاسمی هنوز دارد آزار می بیند از اینکه کشور از جنگ و فروش نفت در مقابل دارو و غذا دور شده است

رجایی اظهار داشت: خشم آقای قاسمی که ما قبلا هم اشتباهات فراوانش در بیان را دیده ایم، برای این است که آقای هاشمی از کسانی است که با توصیه های جدی به آقای روحانی و مشورت رهبری کشور را از جنگ و ذیل فصل هفت خارج کرد و با میدان داری دولت روحانی و موافقت رهبری برجام را به یک جایی رساند. آقای قاسمی هنوز دارد آزار می بیند از اینکه کشور از جنگ و فروش نفت در مقابل دارو و غذا دور شده است. ایشان مخالف مذاکره است در حالی که مذاکره یک امر قرآنی است.

وی ادامه داد: آقای قاسمی مخالف چه چیزی از مذاکره است؟! کسی بدون اذن رهبری نمی توانست برای مذاکره از کشور خارج شود. الآن هم آنچه در مورد برجام دارد اتفاق می افتد بر اساس دیکته ای است که شورای امنیت به آقای باقری می گوید و او در وین صحبت می کند. لابد آقای قاسمی معتقد است که دولت آقای رئیسی باید هشت سال قبل می آمد. آقای رئیسی در این چند ماه صدای موافقان خودش را هم در آورده است. البته من معتقدم فرصت بیشتری می خواهد، به دلیل اینکه ایشان کار اجرایی نکرده است. اما می خواهم بگویم اگر این دولت هشت سال قبل هم می آمد همین کاری را می کرد که الآن دارند می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: هم دولت قبل و هم دولت فعلی با اذن و نظارت رهبری و دیکته شورای امنیت مذاکره را انجام می دهند. یعنی باید مواظب حرف زدنشان باشند چون که این لعن به جای دیگر بر می گردد. به نظر می رسد اصولگرایان و دلواپسان اولا تحمل شکست را ندارند و دوم اینکه تحمل بعضی واقعیت ها را ندارند یا مثلا می توانند فرافکنی کنند.

کسانی که به امثال قاسمی تریبون می دهند به خودشان بیایند

وی تأکید کرد: کسانی که به امثال قاسمی تریبون می دهند به خودشان بیایند. در ایران حرف زدن قاعده و قانون ندارد و بعضا حتی به دلیل اینکه اینها خودی محسوب می شوند، مجازات ندارد. البته در حدی که من مطلعم از ایشان شکایت خواهد شد. در یک تشییع جنازه به اینها تریبون می دهند و در ماه خدا که شیاطین در بند هستند، معلوم شد که شیاطین بعضی از آدم های اینچنینی باز است وگرنه هیچ عقل سلیمی نمی پسندد که این اهانت به شخص خدومی مثل آقای هاشمی شود.

قوه قضائیه باید راجع به مهار اینها تجدید نظر کند تا یک بار برای همیشه تکلیف تندروها مشخص شود

رجایی افزود: حتی اسرائیل و آمریکا که دشمنان اصلی هاشمی و این نظام بوده و هستند، چنین تعبیری را در مورد آقای هاشمی یا آقای خاتمی به کار نبرده اند. همین کافی است که تلنگری به خودشان بزنند و به خودشان بیایند. من مقصر اصلی را سعید قاسمی نمی دانم؛ قوه قضائیه می دانم. اگرچه در قانون توهین به هاشمی و خاتمی جرم نیست و باید شاکی خصوصی وجود داشته باشد، اما افکار عمومی را متأثر می کند. مثلا کسی که در خیابان بد رانندگی می کند، اگر هم با کسی برخورد نکند، آرامش را از جامعه می گیرد. من فکر می کنم قوه قضائیه باید راجع به مهار اینها تجدید نظر کند تا یک بار برای همیشه تکلیف تندروها مشخص شود.

وی گفت: سخن آخر من خطاب به امثال سعید قاسمی این است که آب در هاون می کوبند. هاشمی در تشییع محبوب تر از هاشمی بود که در خبرگان نفر اول منتخبین مردم تهران شد. به رغم آن همه تخریب که از ۱۸ نقطه به ایشان حمله می شد و من در یک مقاله ای این ۱۸ نقطه را ذکر کردم، ما دیدیم چه طور تشییع شد که بعضی ها می گویند بعد از تشییع امام و شهدای هفت تیر، مثل و نظیری در زمان خودش نداشت.

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: این گونه حرکات تندروی راه به جایی نمی برد؛ ضمن اینکه ما را پیش ملت های مسلمان و همجوار خفیف می کند که اینها قدر بزرگان خودشان را نمی دانند. ما در روایت داریم که گذشتگان خودتان را به نیکی یاد کنید و برای بزرگان خودتان اعتبار قائل شوید. معلوم شد آقای سعید قاسمی نه این روایت ها را می داند و نه قبول دارد. به نظر من نظام نباید فرصتی برای تندروهای دیگر بگذارد و از جاهایی که مصادر حاکمیتی هست، جلوی این تندروی ها گرفته شود.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 78
  • امید
    21

    لعنت بر سعید قاسمی و امثالهم

    نظرات شما -
    • لیلا
      3

      دم هرچی سعید قاسمی گرم که فتنه گرایی چون تو را خوب تادیب میکنند

  • ناشناس
    4

    گند کارها یکی یکی در می آید

  • ناشناس
    8

    خون خودت را کثیف نکن بزار هر چی می خوان بگن شنونده بایستی عاقل باشه

  • عبدالله8
    9

    ... ش را می گیری ، حکومت که فعلا دربست در اختیار سعید قاسمی هاست ، عرض خود می برید وزحمت تمامیت خواهان می دارید !

  • سعید قاسمی
    12

    هیچ غلطی نمیتوانی بکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      می‌رسد روزی که .........‌‌‌

    • به سعید قاسمی
      8

      شلوار تو درمیارم و.....میز...

    • محمد
      1

      این جماعت هوچی گر بی مقدار زیاد از این گنده گویی ها میکنند ، قبلا هم از رسائی به خاطر اصطلاح استخر فرح شکایت کردند پوزشون به خاک مالیده شد چون با مدارک تام و تمام معلوم شد زمین اونجا برای فرح بوده

    • به
      0

      مخخچه داری

  • غریبه
    12

    مگه سگ هار هست که مهارش کنند .. تهی مغز بی ادب حتاک رانت خوار مفت خور بی ادب بی شخصیت اینها بخشی از تربیت خانوادگی ایشان است ..... بجز تخریب وجهه بسیج و سپاه انتظار بیشتری از این وهابی نیست که به خوبی داره انجام میده و یکی هم نیست که افسارش بگیره

    نظرات شما -
    • من ب سعید قاسمی
      6

      وقتی چوب توی ....کردم اجداد ش .....

  • ناشناس
    8

    ممکنه در جنگ هم ستون پنجم بودن!!!! مثل العان که داره همون راه را ادامه میده

  • ناشناس
    8

    این آدم تعادل روحی و روانی ندارد نباید به حال خودش رها شود !!!!!والی امکان دارد حتی به دیگران آسیب جسمی هم وارد کند!!!!

    نظرات شما -
    • علی
      5

      خداوندرحمت کند اقای هاشمی را هرچه بود گرانی۱۵ الا۲۰ درصدبود نه اینک یکسال نشده صددرصدهمه اجناس گران شده روحش شاد ویادش برای هزاران سال گرامی باد

  • ب
    6

    جواسیس و نفوذی ها با این حرکات و رفتارها سعی می کنند خود را پنهان نمایند یقین بدانید که وی هیچ دلبستگی به این نظام ندارد و یکجای کارش می لنگد...

  • محمد
    18

    لعنت برهاشمی و خاتمی و روحانی و امثال وطن فروشان مثل تو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      لعنت بر تو

    • به محمد
      3

      لعنت لعنت لعنت خدا به تو و امثال تو و خبر ف اگر نشر نداد

  • ناشناس
    8

    عامل بدبختی امروز جوانان همین افراد بی عقل هستند که ادعای عقلانیت دارند و بیشتر از طالبان و داعش عقل و شعور ندارند

  • سهند
    13

    حرف بدی که نزده کاملا هم درست گفته این سه نفریو که لعن کرد باید دارشون میزدن نه اینکه امروز طرفداراش بیان خط ونشون بکشن ،خدا لعنت کنه مفسدین رو ،از عجایب در مملکت ما اینکه تبه کارانی چون خاتمی وروحانی آزادند وهر غلطی دلشون میخواد میکنن واگه رفسنجانی هم مثل این دوتا بوده به همین شکل. خدا بهتر میدونه چون من در زمان اون سنم کم بوده ولی این دو موجود خبیث رو خودم شناختمشون که دین نداشتن

  • م
    9

    هاشمی بوی گندی که به مملکت زده حالا حالاها به مشام میرسد.

    نظرات شما -
    • 0

      نوش جونت

  • موسوی
    7

    چطور موقعی که فایزه خانم به مسولین هتاکی می کنه صداتون در نمیاد جلوشو نمی گیرین

  • ناشناس
    7

    سلام، لطفاً هیچ شکایتی نکنید، بگذارید خداوند متعال راه درست را به ایشان نشان دهد ومن برای ایشان دعا میکنم.

    نظرات شما -
    • 1

      تو لازم نکرده برای او که مورد اعتماد مردان خدا بود و هست دعا کنی برای ننه جونت و خودت و عاقبت بخیریت دعا کن تا خدا چشمات را به حقایق باز کنه

  • رزمنده جانباز
    4

    خدارحمت کنداقای هاشمی را.ولی ای آقا به بهانه دفاع از مرحوم هاشمی که آنهم دروغ است همه چیز را زیرسوال برده که خودش ازسعیدبیشترحرمت نگه نداشته متاسفم برای ایشان.!!!!!!!!!!!

  • حسن روحانی
    2

    مشاور جان جناب هاشمی که فوت کرده اند شما دلت برای ایشان نسوخته و به دنبال بهره برداری سیاسی خودت هستی و
    خاندان رفسنجانی خودی هستند که سر سفره انقلاب بودند و دزدی کردند وبه اسلام توهیین می کنند ولی کسی باهاشون کاری نداره!!!!!

  • ناشناس
    5

    خیلی جالب کامنت هارو میخونم مردم ما هنوز ادم نشدن وقتی فائزه هاشمی به پشتیبانی پدرش به امام حسین پیامبر فحاشی میکنه قبول نی چون مافیا هستن کسی وجود نداره جلوشونو بگیره همین خیانت کارا بودن که پول های مردم رو دزدین بردن کانادا امریکا حالا این خوبا لعنت بر شما مردم منافق

    نظرات شما -
    • 1

      احسنت به بصیرتتان
      آدم با خواندن بعضی از این کامنت ها در حمایت از خیانتکاران عمیقا درک میکنه " اِن الانسان لفی خسر " یعنی چی

  • ناشناس
    7

    از یه آدم دیوانه کسی شکایت نمیکنه

    نظرات شما -
    • 1

      صد درصد،، شما خیالت راحت ، قرار نیست از تو شکایت بشه تو آروم باش ، از آدم های اثرگذار و هادی شکایت میشه تا چوب لای چرخ روشنگری هاشون کنن و البته به توفیق الهی پوزشون به خاک مالیده خواهد شد چنان که درباره پرونده آقای رسایی چنین شد

  • محسن
    5

    حالا جالب اینجاست که پیش اومده گاهی رهبری حرفی زده که دقیقا خطاب به سعید قاسمی بوده با این مفهوم که به او تشر بزنه که اینجور حرف نزن..اونوقت قاسمی آمده صحبت رهبری رو تفسیر به رای به نفع خودش کرده که یعنی بله رهبری گفتند ولی منظورشون یه چیز این بوده که من به این طرز حرف زدنم ادامه بدهم..

  • M
    1

    آقای غلامعلی رجایی اولا اینکه کار آقای قاسمی کار پسندیده ای نبوده دوما اینکه ما تو و امثال تورور خوب می شناسیم.تلاش نکن پشت اشتباه کسی پنهان بشی.سوم اینکه مشکلات امروز کشور ناشی از ناتوانی آقای رئیسی از مدیریت نیست بلکه به خاطر حجم بالای گند کاری و هزار البته خیانت دولت مردان دولت قبلی.دولتی که بنا به توصیه و تائید مرحوم هاشمی روی کار اومد.عزیز دلم همه آگاه شدن.

  • عباس
    1

    مگر مرده مشاور دارد پس نمرده نعوذبااله ....مشاور به کسی گفته میشود که در جلسه حلضر باشند

  • ناشناس
    5

    همیشه از چنین افراد تهی از پشتوانه عقلی بیشترین ضربه را در راستای منافع ملی متضرر شدیم و جالب است ک همیشه گروهی دیگر را مقصر جلوه میدهند و خواهان سرکوب و محاکمه دیگران هستند و آگاهانه یا نا آگاهانه همیشه بیشترین خدمات و زمینه چینی را برای بهره برداری دشمنان فراهم نمودند و با بدترین عملکرد هم هیچگاه هم مورد مواخذه و پیگرد قرار نمگیرند

  • ناشناس
    6

    اگر همان روزی که به قشر کارگری و روستایی توهین کرد محاکمه اش می‌کردند الان دوباره توهین نمیکرد

  • محمد
    8

    آرزوی شهادت میکنم برای این مرد بزرگ و مبارز در جهاد اکبر.انشااله خداوند بر توفیقاتی بیفزاید. دنبال کلمه میگردم برای بیان ارزش این آدم ولی نمیتوانم حق مطلب را ادا کنم انشاالله با حاج قاسم و سیدالشهدا محشور شوی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چنین گوینده، چنین شنونده هم میخواد

    • 0

      ان شالله
      اینان در این دنیا در کنار هم در هر زمینی که عرصه جهاد بود از فرهنگی گرفته تا نظامی دوش به دوش هم جنگیدند ، ان شالله در آن دنیا هم بر سر سفره اهل بیت میهمان باشند و بعد از ۱۰۰سال عمر باشرافت الهی شهادت قسمت رفیقان جامانده مثل آقای قاسمی هم بشه

  • عبداللهی
    2

    انسان که بی دین شد به هر دری می زند خود را بزرگ جلوه دهد با توهین به دیگران

  • سعید طوسی
    0

    میگم چه بلایی سرت آوردم

  • ناشناس
    2

    سردارقاسمی حق دارند همیشه نفر اول هستند درحوادث ایشان طرفدار مردم وهمیشه بکمک مردم میاد دلش خون هست ازگرانی وظلم به مردم گروه کمیل خدا خیرتون بده هاشمی وخاتمی احمدی روحانی ریسی ایران ومردمش را نابود کردندخدا ازشون نگذره

  • ...
    2

    دروغ که نگفته.
    این قماش از خدا بیخبر، کشور رو به این روز انداختند.
    یه مشت دزد و اختلاس گر و افساد طلب.

  • مهراد
    6

    روانشناسان می گویند افراد پرخاشگر و فحاش عموما کسانی هستند که یا عقده حقارت و سر خوردگی دارند ، ویا در محیط خانوادگی بی بند وبار بزرگ شده ویا از تربیت اجتماعی صحیح محروم بوده اند وعلت اخر این که برخی از این افراد ممکن است در کودکی مورد تعرض جنسی به عنف قرار گرفته باشند که حالا با پرخاشگری وعصبانیت و فحاشی در صدد جبران ان صدمه روحی است که به نظر مورد اخر در مورد این فرد بیشتر مصداق دارد . لذا بهترین پاسخ به این قبیل افراد خاموشی است چون ابلهند و پریش ومجبورند به کجروی و لگد پرانی ودگر ازاری .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونچه درباره مردم فرض میکنید و یه مشت خزعبلات سرهم میکنید دقیقا خودت هستی
      بعضیا هم مثل کروبی در سال۸۸ که ادعا داشت بهش تجاوز شده هستند و نه میتونن دهانشون را ببندن نه میتونن حق را از باطل تشخیص بدن

  • مُرده
    1

    کاری به قاسمی نداریم ، خداوکیلی (مُرده) هم توی ایران مشاور داره !!!

  • سینا
    4

    تاو امثال قاسمی ها مفتخور در این ولایت جولان میدهند این مملکت آرامش نخواهد داشت

    نظرات شما -
    • 2

      مفت خور آنانی هستند که از پول بیت المال فرزندان گستاخ نسبت به اسلام و انقلاب تربیت کردند و امثال تو که از آنان حمایت میکنی، نه فردی مثل سعید قاسمی ها و قاسم سلیمانی ها و نادر طاب زاده ها و آوینی ها که خود و زندگی شان را وقف بلادیدگانی کردند که تبر این جریان زالوصفت داخلی بر کمر زندگی هایشان خورده

  • ناشناس
    3

    آخه این بدبخت خود شیفته شکایت کردن دارد؟

  • ناشناس
    7

    ایشان یکی از معدود صداهای مردم مظلوم و ستمدیده ایران در برابر طبقه مرفه و بی درد جامعه هستند. خداوند او را در پناه خودش محافظت کند.

  • ناشناس
    6

    افرادی مثل قاسمی همون شعبون بی مخ ساواک هستند اون برای ساواک آشوب بپا میکرد این هم برای گروه رانت خوار و اختلاسی -------

    نظرات شما -
    • 2

      اگر سواد داشتی میفهمیدی که گروه رانت خوار و اختلاسی همونایی بودن که ایشون به حق لعنت کرد

  • فرهاد
    0

    بله در زمان جنگ همه به همدیگه احترام میذاشتند، ولی اون آدمها هیچکدوم بعد از جنگ نبودند، و اغلب ونهایی که ماندند افتادند به جمع آوری غنایم ،اونهم چه غنایمی از ریز و درشت،و چه نان و نوایی صاحب شدند، نونهایی آغشته به خون همون شهدایی که بعد از جنگ فقط شاید اسمشون موند اونهم برای پز دادن همینهایی که موندند.

    نظرات شما -
    • 2

      همه چیز در این دنیا پاسخ داده نمیشود، ان شالله در دنیایی دیگر به زودی پاسخ این تهمت هایی که به رزمنده ای چون سعید قاسمی که از خیر منافع و لذایذ این دنیا گذشته و با وجود مدرک علمی از بهترین دانشگاه کشور خود را آواره درد مردم در سخت ترین نقاط کشور کرده ، خواهی گرفت ان شالله

  • ۵۹۸
    1

    یکی باید به این بابارجایی بگه یکی باید جلوی هتاکی و اهانت فایزه هاشی رو بگیره

  • یوناس
    1

    شکایت کن ولی فایزه رو از شکایت کردن از قلم نینداز چرا که قانون اگر قانون هست قاسمی و دختر بابا نداره قانون باید برای همه اجرا بشه

  • ناشناس
    2

    موقع هتاکی پاشنه های کفشش جالب بود، چه انتظاری از این جماعت دارید.

    نظرات شما -
    • 598
      2

      موقع هتاکی روحانی به منتقدین ریش مش کرده قشنگ بود

    • 3

      ان شالله در قیامت زیر همین پاشنه ها داری ازش حلالیت میگیری که فرق حق و باطل زمانه ات را نفهمیدی و از ظالم حمایت کردی

  • روح الله
    4

    وقتی یه کلیپ کوتاه از تریبیون های قبلی سعید قاسمی رودیدم ک احمدی نژاد روتخریب میکرده وبه مردم روستایی توهین میکرده متوجه شدم ک ایشون یک آدم سگ صفت بی شرف عقده ای بی ناموس بی عقل خودخواه و .....هستش

    نظرات شما -
    • یوناتان
      2

      سگ صفت کسانی هستند که با دروغ و کلک قاپ شمارو در سال 92 و 96 دزدیدند و شما به این دروغگویان رای دادید و شب اعلام نتایج انتخابات رفتید توی خیابونا و میدونا به رقص و پایکوبی و قر کمر صبح کردید دریغ از اینکه 8 سال بعد چه سرنوشتی در انتظار ملت هست

    • 1

      آفرین دقیقا معلوم شد سعید قاسمی درست عمل کرده، همینجوری از دست ایشون و قاسمی ها بسوز ، اون دقیقا منافع نامشروع بزرگان شماها را تهدید میکنه برای همین انقدر داغون شدی

  • ناشناس
    3

    افرادی مثل قاسمی برای سواستفاده رفتند جنگ و در آشپزخانه خدمت کردند .. همه جنگ رفته ها که مثل ایشون نیستند

    نظرات شما -
    • 1

      هرچند که اگر جبهه ها را میشناختی آشپزخانه آن را هم تحقیر نمیکردی ولی محض بالابردن اطلاعات خود گاهی سلول های مغزی خود را به کار انداخته و از خود بپرسید چرا بزرگمردی چون آوینی برای تفحص های پیکر شهدا در عملیات های بزرگ و پیچیده از ایشان مشاوره میگرفت

  • ناشناس
    3

    احسنت بر جناب آقای دکتر سید پروفسور سردار دوزاری قاسمی ،تبارک الله احسن الخالقین ،احسنت

  • اصلاح طلب گره زن سفره و سلامت مردم به fatf
    1

    لعن و نفرین خدا و مخلوق خدا بر بانیان وضع موجود از پراید 180میلیونی - ارز 28هزار تومنی -سکه 12میلیونی- گوشت 140تومنی - صف گوشت و روغن و مرغ با کارت ملی - راهزنان صندوق معلمان -فروشندگان بنزین به اجنبی با قیمت 500تومان -فروشندگان ناموس های کشور (هسته ای - موشکی) ارز پاشی به نزدیکان و هم پیاله گان و واردکنندگان دسته بیل - کود و شتر وووووو- خالی کنندگان خزانه کشور -

    نظرات شما -
    • 0

      بیش باد

  • طرفدار عدالت علی
    0

    میزان حال فعلی افراد است

  • محمد
    1

    یکی باید ازتو شکایت کنه

  • ناشناس
    0

    اگر شکایت از حسین شریعتمداری مدیر مسول فحشنامه کیهان بجایی رسید ،شکایت از قاسمی هم بجایی خواهد رسید. (مصونیت اهنین)

  • سید
    0

    لعنت مردم گرسنه ایران،نوامیس ایران،پدران شرمنده ایران بر حیواناتی مثل قاسمی و امثالش باد

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      من خودم جانبازم و حودد 8 ماه جبهه دارم چند تا سخنرانی های ایشون را گوش کردم جز فحاشی و هتک حرمت دیگران چیز دیگری نمی گوید.این با منطق اسلام منافات دارداصلا هم طرفدار هاشمی و روحانی نیستم فقط این روش باعث نفرت پراکنی از اسلام میشه و شدیدا محکوم است

  • ناشناس
    0

    بعنوان یک ایرانی از قوه قضائیه می خواهم میزان اموال و دارایی این آقای مشاور و خانواده اشان را به مردم اطلاع رسانی نمایند تا مشخص شود به حق از آقای هاشمی دفاع می نمایند یا به ناحق

  • ناشناس
    0

    لعنت بر کسانی که این کشور با این ثروت ونفت و گاز به این فلاکت کشوندن.
    لعنت بر کاسبان تحریم‌
    لعنت بر گرانی و فقر و فساد و رانت و اختلاس.
    لعنت بر مسئول مرفه دنیاپرست.که فرزندانش تو آمریکا و اروپا کیف میکنند و مردم مظلوم به مقاومت کردن و لنگ بستن و نون خشک خوردن دعوت میکنه...

  • ناشناس
    0

    خدا تمام رفتگان را رحمت کنه ولی مرحوم هاشمی اساسی ترین عامل این حال روز ایران و ایرانی است. ای کاش هرکسی کار خودش را می کرد و رضا پهلوی عده ای بی ریشه را برای تحصیل به فرنگ نمی فرستاد و محمد رضا هم در نبرد با روحانیت شمشیر از رو نمی بست .

  • کیان
    0

    مردک بی هنر ،مردک چاپلوس،مردک فتنه تو هستی بی سواد مملکت نیاز به همبستگی و همدلی داره مردک مگه نه خودت بودی زیر تابوت خالی آیت الله هاشمی سینه میزدی،مطمعن باش رهبری نیازی به تو و امثال تو ندارد آه و نفرین آین افراد پشت سر خودت و ...

  • رصد
    0

    صحبتهای سعید قاسمی حاصل توهم خود پرستی است و مصداق بارز کفر هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها