نماینده مجلس: افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای کف جامعه ایجاد می کند

یک نماینده مجلس تاکید کرد: افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای مردم به ویژه برای جوانان و جامعه فرهیخته به منظور انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی ایجاد خواهد کرد.

نماینده مجلس: افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای کف جامعه ایجاد می کند

علی حدادی با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، بیان کرد: آنچه که امروز حائز اهمیت است دسترسی به اینترنت برای عموم مردم به ویژه برای دانشجویان و پژوهشگران است. توسعه و گسترش پهنای اینترنت و ارتقای کیفیت آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. اما افزایش قیمت اینترنت با وجود مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، کار درستی نیست. باید نگاه ما در این حوزه جامع بوده و اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، پژوهشگران، فرهیختگان و سایر قشرها را در نظر بگیریم.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طوری که در شرایط فعلی باید جلوی افزایش قیمت تمام کالاها ایستاد، افزایش قیمت اینترنت نیز قابل قبول نیست. باید مشکلات کف جامعه را دید. افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای مردم به ویژه برای جوانان و جامعه فرهیخته برای انجام تحقیقات و پژوهش ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظراباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نه تنها نباید قیمت اینترنت افزایش یابد، بلکه باید پوشش گسترده آن در سطح کشور با کیفیت مطلوب را رقم بزنیم. امروز در روستاهای مختلف کشور با مشکل دسترسی به پهنای باند اینترنت مواجه هستیم. انتظار می رود وزارت ارتباطات نگاه جامعی در جهت ارتقای کیفیت و توسعه پوشش اینترنت داشته باشد نه اینکه سیاست های افزایش قیمت را دنبال کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۶:۱۲
    دولت رئیسی برنج 30 تومانی را به 70،گوشت 130تومانی را به 200 و پراید 140میلیونی را به 210 میلیون رسانده،باز هم تقصیر را به گردن دولت قبل می اندازد

  • 0

    سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بن خواربار بازنشستگان ۴ ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا بیمه تکمیلی ۱۲ ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 2

    امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
    در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.

    نظرات شما -
    • 0

      امضا:جیره خوار شکم سیر بی غیرت

  • ناشناس
    0

    در عمل چیزی که در این مملکت اهمیتی ندارد همان کف جامعه است که از نظر اقایان فقط به درد شعار دادن و رای دادن به نمایندگان قشر4 در صدی میخورند و لا غیر........

  • ناشناس
    0

    کف به جهنم منافع سقف مهمه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها