سخنی صریح با برخی مسئولین: نمی توانید مثل مردم زندگی کنید، جمع کنید و بروید

برخی رسانه‌ها از اینکه موضوع «سیسمونی گیت» وجود خارجی ندارد خبر دادند حال آنکه این موضوع، موضوع اصلی نیست.

سخنی صریح با برخی مسئولین: نمی توانید مثل مردم زندگی کنید، جمع کنید و بروید

به گزارش خبرفوری، موضوع اصلی این است که هر کدام از این اتفاقات، یک شبه تمامی سرمایه اجتماعی که ذره ذره جمع می‌شود را بر باد می‌دهد.

برخی از مسئولین هیچ اهمیتی به سرمایه اجتماعی نمی‌دهند و گاه با سفر خانواده به ترکیه، گاه با طرح صیانت ذره ذره این سرمایه را ذوب می‌کنند.

این گزارش را ببینید.

حجم ویدیو: 7.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • فال
    11

    از اقايان انتصابي حكومت است ،،،كجا برود

  • م
    11

    بگذریم چرا از شهرداری انداختنش بیرون

  • ناشناس
    8

    حقیقت این است که اینها تاقبل انقلاب جزو محرومترین و پایین ترین اقشار بودن! دری به تخته خورد و شدن این ، حال دارن عقده گشایی می کنند وگرنه خیلی راحت می توانند مانند گذشته اشان زندگی فقیرانه داشته باشند، اینها سفره ای بواسطه خون شهدا یافته اند که متولی نداشته بلکه مدافعی هم دارند که بوقت رسوایی خواستار کشش ندادن می شود.

  • ناشناس
    94

    سلام... اینکه نویسنده مطالب فوق کیه؟ و یا چه منظوری داره؟و اینکه در۴۳ سال گذشته مسائل اصلی مملکت و سرمایه های از دست رفته مردم چی بوده؟ وچی نبوده! امر و‌ مساله ای است؛ بسیار مهم و اساسی! کع در این مقال نمی گنجد! اما درد و دغدغه و شک و شبهه دائمی و تمام نشدنی ما مردم به خصوص انقلابیون و متهعدین به انقلاب و امام و شهدا...این است.که: چرا این افراد به اصطلاح کارشناس و مساله شناس.در ابراز و آشکارسازی مثلا دردها و مشکلات مردم اینگونه و فقط در مقاطع خاصی از زمان و فقط در باره عده ای خاص به ویژه در باره کسانی که با جان و دل برای کشور و مردم تلاش کرده؛ و زحمت میکشند! مسائل ربز و خانوادگی و..‌را به این شکل بلد و بزرگ و بزرگتر می کنند؟!جالبتر و دردناکتر اینکه: چرا این موارد درست و یا غلط. بدون رعایت موا زین اخلاقی و شرعی و وجدانی...اول به صو رت بسیار گسترده و درسطح کلان تیتر خبر برخی رسانه های معلوم الحال داخلی و خار جی مطرح می شود؟!و پس از مدتی درست زمانی که این تیترها و خبر پراکنی ها اثر روا نی و سیاسی اش را به جان و اذهان مردم وارد کرد!! از بلدنمایی جوابیه ها...خودداری می کنند! و یا به بهانه های گوناگون کار غلط و بی اساس خودرا توجیه می کنند!! که البته خجالت هم خوب چیزیه.که برخی ندار ند.!!! پس اصل مساله کشور و ما مردم این است. که: وجدان بیدار و عقل سلیم و منطق و موا زین شرعی و اعتقا دی ایجاب می کند.اگر قرار است‌ کسی و کسانی و یا رسانه ای به اینگونه موارد رسیدگی کند.باید در همه دوران و در باره همه افر اد؛ اینگونه و یکسان عمل کنند!! نه اینکه!( بگذاریم و بگذریم تا روز حساب و کتاب و برز خ و قیامت.) پس یک سوال وجدانی بی جواب ما مردم اینه که:آیا در دوران حکومت افراد خاصی قبیل: اکبر رفسجانی ومحمدخاتمی وحسن روحانی و اطرافیان آنها. اصل مسائل و مشکلات مورد نظر این افراد و رسانه ها در باره کشور گل و بلبل و سنبل ..عالی بوده !؟سوال اینه: در این دور ان این دلسوزان به اصل مساله و سرمایه اجتماعی شناس کشور و مردم کجا بودند؟! تا در باره نگرش؛رویکرد ها و عملکرد کسانی که ۸ سال ۸سال بر اکثر ارکان کشور به ویژه قوای مغننه و اجرایی... این مملکت حاکم بودند. انتقاد و نقدهای دلسوزانه و عزیزتر از‌مادرشان را افاضه فیض کنند! و یا در باره کارها؛ برنامه ها؛ خرج و مخارج ها و دخل و تصرف هایی که توسط عده ای در این دوران انجام می شد!و یادر باره سفرهای دا خلی و خارجی تفریحی و علمی ...برخی و دریافت مدرک افراد خاص رسمی و غیر رسمی از کشورهای دوست نما!مطلبی و اعتراضی ارائه کنند؟!در این دوران متاسفانه از این افراد و رسانه های به اصطلاح دلسوز مردم و دایه های عزیزتر از مادر! ندا؛ صدا و نوای مظلومیت خواهی و وامصیبتا و ...بلند نشد؟! پس اصل مساله و سرمایه اصلی ما مردم اینکه:وجدان؛ انصاف، عدل و عدالت ...در بین برخی از مدعیان به اصطلاح دلسوز کشور و ما مردم از بین رفته است؟!بله برادر و خواهر نویسنده و کارشناس...؛ اصل مساله ما اینه.!! لطفا اینقدر برای نیل به اهداف درست و یاغلط حزبی و طایفه ای و شخصی تان از کشور و ما مردم...مایه نگذارید.! دیگه ما مردم فریب کارها ی رسانه ای برخی ها را نمی خوریم..!!

    نظرات شما -
    • ایرانی
      6

      بگو از کجای میخوری تا بگویم کی هستی(دکتر شریعتی) مصداق شما نوسینده این مطلب است.

  • ناشناس
    2

    نمی توانید مثل آدم زندگی کنید، جمع کنید و بروید.
    نمی توانید مثل انسان زندگی کنید، جمع کنید و بروید..

    نظرات شما -
    • غریبه آشنا
      1

      سلام عزیزم دوست ناشناس من
      چهل و چند سال همه ما سرکار هستیم
      و خدا می داند پشت این پرده سیسمونی
      چی هست
      و چه کثافت کاری های شده فقط و فقط خواستند
      سر مردم را گرم کنند .
      یاد خدا بیامرز سعدی آدم میفته با مثال خیلی
      زیبا و دوست داشتنی

  • ناشناس
    3

    ای سر زمین ایران وطنم ثروتت کجا ها خرج میشه خدایا چه بنویسم برات درد دل میکنم خدا جونم چه کسانی مسئول کشورمان شدند چه کارهای منفی برای مردم ایران نکردند جوانان بیکار گرسنگی فحشا فقر اعتیاد بیداد میکند ۴۳ سال علت کجاست وجدان ها مسولین خوابند یادتان باشه در تاریخ تمام کارهای خوب وبد بنامتان هک شده

  • ناشناس
    6


    سفر به استانبول و خرید سیسمونی چقدر آب می‌خورد؟
    یک سفر معمولی با تورهای لحظه آخری به ترکیه چقدر هزینه دارد ؟ بررسی سایت های تورهای خارجی نشان می دهد سفر به استانبول و اقامت دریک هتل سه ستاره می تواند از 5 میلیون 800 هزار تومان تا 6 میلیون و 500 هزینه داشته باشد .

  • جلال عامری
    27

    هستیم و میمونیم و میخوریم.بسوزید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      میرسد روزی

    • 6

      میرسد روزی که به دار آویخته خواهید شد از سر در هر خانه مردم ایران این موضوع رو چهل و چهار سال پیش در شرایط خیلی بهتر اثبات کرده اند به امید آن روز

  • فرهاد
    3

    در مذاکرات هسته ای اشتباه کردم22مرداد97

  • ناشناس
    4

    یارو نیمی از زمینهای تهران را بالا کشیده ، شما در اندیشه سیسمونی ناچیز چند صد میلیونی هستید؟

  • نگون بخت
    3

    مگه چیزی دیگه هم مونده که جمع کنن وبرن؟اگر دیگه سفره های خالی مردم رو لوله کنند!

  • شماها رو
    2

    همهبا هم جملگی جمع کنین برین . مردم نمیخآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها