نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

طرح "ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس" چرا در دستور صحن قرار نمی‌گیرد؟

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: دو سال قبل طرحی را تحت عنوان "ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس العین در شهر" را تقدیم هیات رئیسه کردیم اما متاسفانه تاکنون در دستورکار صحن قرار نگرفته است.

طرح "ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس" چرا در دستور صحن قرار نمی‌گیرد؟

حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: قرار بود شرکت‌های خودروساز داخلی به مالکان اصلی آن‌ها واگذار شود، چرا پس از سه ماه این مهم محقق نشده است؟

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس در تذکر به هیات رئیسه مجلس ادامه داد: دو سال قبل طرحی را تحت عنوان ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس العین در شهر را تقدیم هیات رئیسه کردیم اما متاسفانه تاکنون در دستورکار صحن قرار نگرفته است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • بنده خدا
    0

    وامصیبتا

  • ناشناس
    1

    نجس تر از خودتان مگر موجودی هست؟

  • بردی
    1

    اگر جرئت داری کمی هم از گرانی و فقر فلاکت مردم ، قصر و لواسان نشینی اخوندها و مسئولین بگو حیوانات انسان نمای ؟؟!!!!!!!! زیادی در سطح جامعه هستند یا آنها چکار کنیم .

  • ناشناس
    1

    طرح ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس در معابر عمومی شهری دیگر چه صیغه من در آوردی است؟! راحت بگوئید طرح ممنوعیت سگ گردانی در معابر عمومی شهری!!! ما غیر از حیوانات درنده و آبزیان غیر از ماهی دو حیوان خوک و سگ را می شناسیم که در اسلام نجس شمرده شده اند. نگهداری چند حیوان اهلی در مکانی مناسب و مجزا از خانه های روستایی دارای ثواب شمرده شده است: گوسفند، کبوتر، گربه و خروس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      توضیح اینکه نجس بودن برخی از حیوانات مانند سگ و خوک متفاوت از حرام بودن مصرف گوشت برخی از حیوانات مانند حیوانات درنده، خرگوش، الاغ و اسب و برخی پرندگان مانند عقاب و کرکس و بیشتر آبزیان به غیر از ماهی فلس دار می باشد. نجس بودن با حرام بودن مصرف گوشت برخی از حیوانات، پرندگان، آبزیان و خزندگان اشتباه گرفته نشود.

  • ناشناس
    0

    سگ ها دزد ها را میشناسند

  • مش جمعه
    0

    این نمایندگان تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی وسیاست خارجی و...حل کرده اند.حالا از زور بیکاری گیر دادند به سگها

  • ناشناس
    0

    چرا یک طرح در مورد ممنوعیت ورود آخوندهای بی سواد 6 کلاسی در مجلس تصویب نمی شود

  • نیری
    0

    کثیف تر از شماها هم وجود داره که با اعمال نجستون ملت را به این روز انداختین یعنی این مملکت گل وبلبل بجز اذیت وازار این موجودات مشکل دیگه ای نداره شماها از پیامبر هم بالاترین؟

  • یاور
    0

    آخوندها که نجس نیستند چون هر شب برنامه دارند ؟؟؟!!! و هر صبح باید غسل کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها