انتقاد نماینده مجلس از خودروسازان:

ارابه‌ های نعش‌کش بیش از ۶۰۰ نفر از ایرانیان را در جاده کشت

نماینده مردم علی آباد در مجلس تأکید کرد: در ایام نوروز بیش از ۶۰۰ نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند، تا کی قرار است ارابه‌های نعش‌کش را در جاده‌ها داشته باشیم، باید طبق مصوبه کمیسیون تلفیق واردات خودرو صورت گیرد تا رقابت در این بازار شکل گیرد.

ارابه‌ های نعش‌کش بیش از ۶۰۰ نفر از ایرانیان را در جاده کشت

رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت حجت‌الاسلام اصلانی در حرم رضوی گفت: از سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان گلستان تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر مصوبات سفر محقق شود؛ همچنین از اعضای کمیسیون تلفیق برای افزایش قیمت خرید تضمینی گندم تشکر می‌کنم اما باید نرخ خرید تضمینی کالاهایی چون آفتابگردان، سویا و پنبه نیز افزایش پیدا کند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس خطاب به وزرای کشاورزی، بهداشت و درمان گفت: افزایش قیمت خرما، گوشت و محصولات لبنی و از سوی دیگر دارو و تجهیزات کمر کارمندان و بازنشستگان را خم کرده است و باید تدابیری برای کنترل بازار صورت گیرد.

وی تأکید کرد: در ایام نوروز بیش از ۶۰۰ نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند ، تا کی قرار است ارابه‌های نعش‌کش را در جاده‌ها داشته باشیم، باید طبق مصوبه کمیسیون تلفیق واردات خودرو صورت گیرد تا رقابت در این بازار شکل گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اجرای فاز دوم نیروگاه علی آباد کتول را از خواسته‌های به حق مردم دانست چرا که سال گذشته قطعی آب و برق باعث آزار مردم شده بود.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 30
  • هه
    3

    خلایق هر چه لایق وقتی مردم در مقابل حمایت حکومت از بنجل سازان و مافیای خودرو و مافیای واردات خودرو و دیگر اقلام نمی ایستند و اجازه میدهند حکومت به دلیل سیاست های جاه طلبانه جهانیش برای بقای خود بازار رقابتی را به بازار انحصار مافیای داخلی تبدیل کند همین میشه (ما مردمی که برای زحمات و عمر محدود و پول خود ارزش قائل نیستیم لیاقت ماشی و جنس مرغول و بی خطر رو نداریم)

    نظرات شما -
    • پیشنهاد می کنم مستند اختاپوس (مافیای خودرو) را ببینید.
      0

      پیشنهاد می کنم مستند اختاپوس (مافیای خودرو) را ببینید.
      ⭐نسخه کامل را نگاه کنید.

  • ناشناس
    1

    در سپاس متقابل از این نسل کشی واردات ممنوع تر شد ، بعد برای تولید یک کودک جایزه های الکی تبلیغ کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      این نمایندگانی که بدون رای به مجلس رفتن اولین خائین به ملت وکشور هستند که فقط به فکر پرکردن جیبشون هستند ومنافعشون والا اینهادست کمی از بالانشینان واقازاده ها ندارن

  • جاده
    0

    خوب چه راه حلی برای ان ارابه مرگ دارید داد و فریاد زدن در انجا چه مشکلی را حل خواهد کرد رئیس پلی کشور بنده خدا بارها گفته که جلوی تولید این ارابه آدمکشی را بگیرید اما مافیای خودرو نمی گذارد وزیر عصمت را خریده اند برایش گاو کشتند عروس را دم حجله ذبح کردند آیا مافیای خودرو خواهد گذاشت که خودروی شش میلیونی را به صد و هشتاد میلیون می فروشند و پول ان با درصدهای بالا به جیب مافیا می رود شما تصویب کردید خودرو وارد کشور شود کو کجا رفت ؟؟ مافیا نخواهد گذاشت همه می دانند این مافیا کجا است اما قدرت برخورد با آنرا ندارند

  • ناشناس
    0


    بیش از ۶۰۰ نفر از ایرانیان را در جاده کشت به خاطر بی مدیریتی، بی نظمی و بی فرهنگی بوده است.

  • 0


    و این در حالی که متاسفانه به خاطر بی فرهنگی از سال 1357 تاکنون در ایام نوروز بیش از 600 نفر در جاده‌ها کشته می شود

  • 100 درصد فقط راننده خودرو مقصر اصلی ، نه خودروسازان
    3

    100 درصد فقط راننده خودرو مقصر اصلی ، نه خودروسازان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      دمت گرم ، وقتي يه عده مثل … رانندگي ميكنن و باعث تلف شدن خودشون و ديگران ميشن ديگه سايپا و ايران خودرو و لامبورگيني و هيوندايي و … نداره
      واسه اين مردم فقط قاطر جواب ميده اونم از نوع پيرش كه خيلي جون نداشته باشه

  • ناشناس
    3


    بی نظمی راننده عامل اصلی در ایام نوروز بیش از ۶۰۰ نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند

  • محمد
    0

    سیاه بازی برای خودرو نکنید ،بس کننید

  • احمد
    0

    داد زدن فایده ندارد بیاید عمل

  • ناشناس
    0

    الکی ار نکن شما همتون در این جنایات شریک هستید

  • امیر
    0

    در تصادفات سه عامل اصلی به ترتیب راننده، جاده، خودرو نقش دارد متاسفانه رانندگی بسیار بد، جاده های خراب وخودروهای بی کیفیت همگی باعث این تصادفات وحشتناک هستند

  • اعتراض
    0

    شرم آور است که متاسفانه شرکت مخابرات ایران و سایر ادارات ها شرکت مخابرات وابسته به شرکت مخابرات ایران به بهانه نبودن پول در مخابرات از سال ۱۳۸۸ تاکنون که مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات رها کردند بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی کنند. و دولتمردان، و مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند چرا؟
    دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان، بخش خصوصی و نمایندگان مجلس ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات در سراسرکشور بودند و هنوز هم هستند.

  • ناشناس
    0

    تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تهران و ۵ شهر دیگر / فیلم
    حرف دولت دیگر چه اعتباری دارد؟ چه کسی باور می کند دولت نگران مشکلات کارکنان و بازنشستگان در مخابرات است؟
    حرف مجلس دیگر چه اعتباری دارد؟ چه کسی باور می کند مجلس نگران مشکلات کارکنان و بازنشستگان در مخابرات است؟

  • 0

    به بانک ها جمهوری اسلامی مراجعه می کنیم برای گرفتن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن می گویند پول و بودجه نیست سوال اینجاست که چرا بانک برای پرداخت وام های ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان مشکل پول و بودجه ندارند.
    خبر از وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن نیست!
    وعده دولت از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن چرا اجرا نشد؟

  • 0

    حالا اگر اولویت اول بازنشستگان هستند پس چرا امروز که سه شنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ هست، هنوز هم بن خوار بار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ هیچ خبری نیست چرا؟

  • ناشناس
    0

    دولت رئیسی مانند دولت حسن روحانی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ برنامه ای ندارد و تاکنون هم ثابت کرده است که نداشته است.

  • ناشناس
    0

    همه موجودات زبان انسان ها را درک می کنند، می دانند و می فهمند ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ۱۳ سال است که مشکلات، شکایت ها و اعتراض های ما را درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

  • 0

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید

  • داود
    0

    سلام بنظر من فقط یک راه مانده وآن حکم حکومتی هست تا این مشکل برای همیشه حل بشه

  • ناشناس
    0

    چرا بنز سر به فلک کشیده
    و ایران خودرو حسابی زیان ده شده
    میگن در آلمان با وجود بنز و دهها ماشین برتر جهان
    واردات خودرو آزاد است و با رقیبان سرسختشان مثل هوندا تویتا تسلا ولوو شانه به شانه
    پیشرفت میکنند حالا ما هی بریم پراید و روا را با هم رقابت بدیم
    معلومه چی درمیاد

  • اعتراض
    0

    دلیل اصلی سکوت دولتمردان، مسئولان، بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس از سال 1388 تاکنون در مورد مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات برای همه مشخص و روشن است که متاسفانه از شرکت مخابرات ایران باج می گیرند.

  • ناشناس
    0

    مهم نیست زیاد داریم .خدا کند طلبه کشته نشه .

  • رضا
    0

    دوستان مافیای خودرو آدم ها عجیب و غریبی نیستند سود حاصل از بازار انحصاری خودرو به جیب سه گروه می‌رود که کاملا هم آشنا هستند و مشخص. اولین جا که جرات نمیکنم اسمشو بیارم بیشترین سهم و میگیره جای خالی را پر کنید ( دفتر ..... ) . دومین سهم سود میرسه به دولت . و سومین سهم هم باند بزرگ راس دو خودرو سازی که زنجیره واردات قطعات بنجل چینی را در اختیار دارند

  • ناشناس
    0

    در جایی زیست میکنیم ، که برای افزایش جمعیت و رشد باروری ، زوجین دارای فرزند در صف خرید خودرو ، در اولویت قرار میگیرند . و پس از برنده شدن و تحویل خودرو در ریسک کشته شدن در جاده تمام اعصای خانواده در اولویت هستند .

  • دولت و مجلس باید برای افراد خاص جامعه ایثارگری فکری بکنند
    1

    دولت و مجلس باید برای افراد خاص جامعه ایثارگری فکری بکنند

  • ناشناس
    0

    در تاریخ نام ما به عنوان ملت ذلیل و خوار و خفیف ماندگار خواهد شد . هر نکبت و بدبختی رو به جون خریدیم و دم نزدیم. شرم برما

  • ناشناس
    0

    دولت رئیسی فقط به فکر سر مایه داران هست .چون با حمایت سرمایه داران و بدون رای مردم مسئولیت گرفت .الان داره جبران میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها