وزیر کشور:

۲۷ هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود

وزیر کشور طی سخنانی با اشاره به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای این بازی کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

۲۷ هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود

احمد وحیدی طی سخنانی در گفت وگوی ویژه خبری درباره حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: به معاون وزیر کشور ماموریت دادیم تا با مسئولان ذیربط و کسانی که دست‌اندرکار بودند برای بررسی جزئیات و اتفاقاتی که رخ داده جلسه ای داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش اجمالی ناجا درباره حواشی رخ داده، گفت: براساس این گزارش ورزشگاه کاملا پر شده بود و تعدادی بیش از ظرفیت پیش بینی شده در بیرون ورزشگاه حضور داشتند و افرادی تلاش کردند که وارد ورزشگاه شوند طبیعتاً فرمانده انتظامی موظف بوده که از ورود افراد بیش از حد ظرفیت به ورزشگاه جلوگیری کند و نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خودش را انجام داده است. در رابطه با جزئیات بیشتر هم انشاالله بعد از بررسی بیشتر به مردم نتیجه را اعلام می کنیم.

وحیدی درباره سوالی پیرامون فروش بلیت های تقلبی، تاکید کرد: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای بازی تیم ملی فوتبال ایران کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

وزیر کشور اظهار داشت: تمام امور ورزشگاه به عهده فدراسیون فوتبال است و نیروی انتظامی برای جلوگیری از بی‎نظمی وارد می‎شود. در موضوع گاز اشک‎آور نیز باید بررسی‎های لازم انجام شود.

وحیدی گفت: جلسه برسی موضوع هم اکنون در حال برگزاری است. در ادامه باید ببینیم کسانی که اقدام به فروش تقلبی کرده اند با چه انگیزه ای دست به این کار زدند، و فکر می کنم نتیجه بررسی ظرف یکی دو روز آینده اعلام شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • یکی از مردم
    0

    دروغ نان شبتون ... ریاکاری عبادت خالصانه تون...نامردی جزء احکامتون... اختلاس ارکان حکومتتون و............. شرم به ما مردم که به اینها راضی شده ایم و رضایت خدا را زیر پا به کردیم!

  • کمال
    0

    ینی کار کی بود؟ :) :) :) :) :)

  • ناشناس
    0

    حتما دشمنان خارجی این کا را کردند؟؟؟؟؟ اگر ورزشگاه پر شد، پس سهم بانوان کجا رفت؟؟؟؟؟ دیگه نمی توانید پشت کرونا قایم بشوید و یا پشت تعمیرات و احداث دستشویی و این قبیل مسایل بچگانه و توهین امیز.فقط خدا کند که ناظر فیفا را با پسته و فرش و خاویار و ... نمک گیر نکنند.

  • ناشناس
    0

    این ها همه عذر بدتر ازگناه است.یک ریال از حسابی به حساب دیگر منتقل می شود رد آن در بانک مرکزی مشخص است. چطور دو کافی نت این حجم پول از مردم دریافت می کنند و بلیط قلابی هم می دهند؟ فکر می کنند فهم مردم هم مثل مسئولین است !

  • 27 هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود 100 درصد فقط کار مسلمان بوده است. فقط در ایران مسلمان حق و حقوق مظلومان را پایمال و ضایع می کند.
    0

    27 هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود 100 درصد فقط کار مسلمان بوده است.
    فقط در ایران مسلمان حق و حقوق مظلومان را پایمال و ضایع می کند.

  • 100 درصد دشمنان داخلی این کا را کردند
    1

    100 درصد دشمنان داخلی این کا را کردند

  • ناشناس
    1


    مشکلات مردم و کشور 100 درصد فقط به خاطر بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی، ناتوانی، کوتاهی، اهانت، خیانت و سکوت دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • در هر جای دنیا خیانتی و جنایتی رخ می دهد 100 درصد دست مسلمان در کار است.
    1


    در هر جای دنیا خیانتی و جنایتی رخ می دهد 100 درصد دست مسلمان در کار است.

  • ناشناس
    1


    مقایسه حوادث ورزشگاه مشهد به خاطر بی توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس به مشکلات مردم در سراسر کشور بوده است.

  • ناشناس
    0

    از زمان که جناب آقای قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که متاسفانه مشکلات مردم و کشور 100 برابر افزایش یافته است.

  • قانون برای شکایت و اعتراض کردن در سراسر کشور وجود دارد، اما متاسفانه عمل و اجرا نمی شود چرا؟
    0

    قانون برای شکایت و اعتراض کردن در سراسر کشور وجود دارد، اما متاسفانه عمل و اجرا نمی شود چرا؟

  • ناشناس
    0

    دو کافی‌نت به خاطر بی قانونی در کشور سوء استفاده کردند
    دو کافی‌نت و در سایه سکوت، ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی دولت، دستگاه های نظارتی، دولتمردان و نمایندگان مجس اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای این بازی کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

  • داد
    0

    وحیدی : بازار سیاه هر کالایی در ولایت اسلامی در دست من و شرکا ء است ولی این دفعه بلیط ها را بدون هماهنگی و دادن در صد به ما فروخته اند که باید یا در صد ما را بدهند ویا بشدت تنبیه شوند

  • وقتی در کشور قانون، عدالت، مدیریت و نظارت نباشد هر اهانت، خیانت و جنایت رخ می دهد
    0

    وقتی در کشور قانون، عدالت، مدیریت و نظارت نباشد هر اهانت، خیانت و جنایت رخ می دهد

  • وقتی در کشور قانون، عدالت، مدیریت و نظارت نباشد وهر اهانت، خیانت و جنایت رخ می دهد
    0

    وقتی در کشور قانون، عدالت، مدیریت و نظارت نباشد وهر اهانت، خیانت و جنایت رخ می دهد

  • یک میلیون افغان در ۷ ماه گذشته به صورت غیر قانونی و یا پرداخت رشوه وارد ایران شدند
    0


    یک میلیون افغان در ۷ ماه گذشته به صورت غیر قانونی و یا پرداخت رشوه وارد ایران شدند

  • بابا زید
    0

    هرچه دروغ بزرگتر پذیرش آن بیشتر!!!!این یه سیاست مزورانه است ولی جناب وحیدی این سیاست زمانی شاید جواب میداد ولی الان دیگه جواب گونیست،مردم انتظار دارند این بلیط فروشهای متقلب دستگیر ودر انظار عمومی اعتراف کنند اینکه دیگر کار سختی نیست حالا مردم منتظرند ببینند شما راست میگید؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    0

    کار را باید دست اهلش سپرد مملکت داری را نمی دانید هرکه را بهر کاری ساختن سردار جایش در پادگان هست نه وزارت خانه

  • ناشناس
    0

    و این در حالی است که متاسفانه همه دستگاه‌ها از سال 1392 تاکنون قانون و عدالت را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند چرا؟

  • ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود این یک توهین به کشور اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده است.
    0

    ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود این یک توهین به کشور اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها