هشدار ایران نسبت به فتنه‌انگیزی و شرارت صهیونیستها در منطقه

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری اجلاس شرارت در فلسطین اشغالی را محکوم و آن را خیانت به آرمان آزادی فلسطین توصیف کرد .

هشدار ایران نسبت به فتنه‌انگیزی و شرارت صهیونیستها در منطقه

سخنگوی وزارت امور خارجه  با اشاره به برگزاری اجلاس خائنان به آرمان فلسطین با ظالمان و غاصبان قدس شریف آن هم در سرزمین فلسطین اشغالی تاکید کرد، هر گونه اقدام در عادی سازی و برقراری روابط با صهیونیست های تروریست و اشغالگران قدس، خنجری بر پشت ملت مظلوم فلسطین و هدیه ای به رژیم‌کودک کش اسرائیل در تداوم کشتار مردم و اشغال سرزمین بوده  و تجربه تاریخی نشان داده که روند سازش و تسلیم نتیجه ای جز شکست و خواری حامیان آن بدنبال نداشته و سرزمین فلسطن جز با مقاومت ملت فلسطین و حمایت و پشتیبانی ملت ها و دولت های اسلامی‌،  آزاد نخواهد شد.

خطیب زاده در پایان ضمن هشدار نسبت به فتنه انگیزی و شرارت صهیونیستها در منطقه بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و گسترش روابط دوجانبه با کشورهای  منطقه و مقابله با توطئه صهیونیستی- آمریکایی در ایجاد اختلاف و گسترش بی ثباتی در  منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • محمد گلکار خوزانی
    8

    باسلام
    تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر داریم نگرانی نداریم. ارباب اسرائیل آمریکا خودش می‌داند که ایران ۴۳ سال پیش که بخواهم گوش به دستور آمریکا و اسرائیل باشد.

  • ناشناس
    6

    آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بودند و هنوز هم هستند.

  • حاج س طوسی
    4

    ای آقا مگر آرمانی برای فلسطین ها باقی مانده است.بفکر خویش باش که خربزه آب هست.

  • ناشناس
    1

    فقط به ملت ایران دروغ تحویل میدن و ملت و تسلیم اوهام خودشان کردایرانيان هیچ مشکلی بابت ارتباط با کل دنیا ندارند فقط آخوندها مشکل دارند

  • ناشناس
    0

    لعنت بر فلسطین و قدس که تمام بدبختی ما از گور همین هاست.

  • ناشناس
    0

    چقدر ترسیدم برام پوشک بیارید برادر من اسرائیل الان شده کل خاورمیانه کجای کاری برادر فقط مردم بدبخت ایران و مردم باید تاوان بدهند شما که جاتون تو ایران و خارج راحته

  • ناشناس
    1

    و این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران از سال 1392 تاکنون با دوستان رژیم صهیونیستی مذاکره و همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

    نظرات شما -
    • 0

      شما احتمالا آخوندی و باکی از ویرانی مملکت نداری .چون اگه فردا یزید ومعاویه هم براین کشور حاکم گردند شما استاد رنگ عوض کردن هستید وبه خوبی میدانید چطور در ان شرایط هم به جایگاه ومقام برسید. همانطور که در طی 1400 سال گذشته به غیر از 43 سال اخیر همیشه در دربار سلاطین حضور داشتید و دارای مقام ومنزلت بودید .

  • ناشناس
    0

    اگه یکم کلماتتو پس وپیش کنی جمله ات صحیح میشه .

  • ناشناس
    0

    رسالت پیامبران الهی و امامان معصوم ع، هرگز جنگ و ستیز با مردم نبوده است، بلکه با اخلاق الهی خودشان، همه را مجذوب خودشان میکردند، و نصرت خداوند را داشته اند‌ و همواره پیروز و فاتح بودند. به بهانه ی اجرای احکام خداوند، هرگز حق و حقوق مردم را پایمال و غارت نکردند. احکام خداوند را ابتدا در زندگی خودشان دقیقا اجرا کردند و هزینه های زیادی را پرداخته اند. گویا یاوران امام عصر عج هم باید هم اکنون هزینه های زیادی را برای مقابله با غارتگران و منافقان نفوذی در حکومت اسلامی پرداخت کنند. چه کسانی باعث شدند در حکومت اسلامی، مفسدان و چپاولگران مثل قارچ رشد کنند و دین و ایمان مردم را به غارت ببرند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها