وزیر خارجه اسرائیل: دشمن مشترک همه ما، ایران و نیروهای نیابی این کشور است

یائیر لاپید وزیر خارجه اسرائیل در پایان نشست النقب ضمن تکرار ادعاها علیه ایران مدعی شد که حاضران در این نشست در حال تاریخ سازی هستند. وی تصریح کرد: امروز ما درها را به روی همه مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها می‌گشاییم تا تروریسم را طرد کنند و در سازندگی شریک باشند.

وزیر خارجه اسرائیل: دشمن مشترک همه ما، ایران و نیروهای نیابی این کشور است

«یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست شش جانبه «النقب» در کنفرانس خبری مشترک گفت: نشست منطقه‌ای النقب نخستین نمونه در نوع خود است و ما تلاش می‌کنیم به همایشی سالیانه تبدیل شود.

وی افزود: هدف تروریست‌ها، ترساندن ما و جلوگیری از ایجاد روابط مشترک است، ولی هرگز این هدف آنها محقق نخواهد شد.

لاپید ادامه داد: ما اینجا در حال تاریخ سازی و ایجاد اصول و قواعد منطقه‌ای مبتنی بر همکاری‌های مشترک هستیم. تاریخ خاورمیانه سرگذشت انسان‌های قدرتمندی است که زندگی را در این صحرا شکوفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز ما درها را به روی همه مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها می‌گشاییم تا تروریسم را طرد کنند و در سازندگی شریک باشند.

وزیر صهیونیست در پایان با تکرار یاوه گویی ها علیه ایران افزود: دشمن مشترک همه ما، ایران و نیروهای نیابی این کشور است.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • مهدی
    3

    ایران حقش همینه چرا داره دشمن تراشی می کنه چه کارش به عربها چرا سنگ فلستین را به سینه می زند .چرا به داد مردم خودش نمی رسد.تا دیر نشده دست از دشمنی بردارید.کل دنیا آخر میشن علیه ما

  • ناشناس
    2

    از آب و نون شب چه خبر؟

  • ناشناس
    4

    عجب دنیایی شده است جای غاصب (ظالم) و مغصوب (مظلوم) عوض شده است!!!

  • ناشناس
    4

    آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بودند و هنوز هم هستند.

    نظرات شما -
    • 0

      همه جا تکرار میکنی .البته حرفت کاملا درسته اما اگه به عمق این نظر توجه داشته باشی . کی حکومتهای زمینه ساز را در منطقه پرو پا داد .

  • ناشناس
    1

    من نمیدونم دشمنی ایران با اسرائیل چی می تونه باشه ما شدیم کاسه داغ تر از آش
    متاسفانه با سیاستهای اشتباه حلقه ایران تنگ تر و ایران بدبخت تر میشه فقط با حرف می خواهند به جنگ دنیا برند

  • سیدحسن
    3

    عجب کنفرانسی فکر همه چی رو کردن حتی پول دادن به نوچه های رجوی که در نظرات مخاطبین خبر فوری غصه ملت رو بخورن اخی حیوونکی ها عکس رو ببنین یاد تام و جری میافتم مثل موش ترسیده همشون با لرز همدیگه رو بغل کردن احتمال میدن الان یه موشک بیاد مرغدونی رو بزنه کلی بوی کله پاچه عرب صهیونیستی بلند بشه روز عیدی خوش باشین نهایت 24 ساله دیگه نسلی ازتون نیست

    نظرات شما -
    • 0

      متاسفم که سر نوشت مملکت افتاده دست لودگانی چون تو .

    • ناشناس
      0

      نوچه های رجوی توسط خاندان های غارتگر حمایت شدند و در پستهای مدیران میانی در دولتهای سازندگی و .... قرار گرفتند و دین و ایمان مردم را از بین بردند و مساجد را از مومنان واقعی خالی کردند، و حالا همین منافقین، مدعی نابودی اسراییل هستند، و در پوشش مبارزه با اسراییل، خودشان به فساد و چپاولگری با شدت تمام در کشور مشغول هستند.

  • ناشناس
    0

    چه کسی میتوانست به این خوبی جایگاه ایرا ن را با اسراییل نزد اعراب جابجا کند ؟مرگ برامریکا .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها