فرودگاه جیزان هدف حمله یمنی ها قرار گرفت

رسانه‌های عربستان سه‌شنبه شب ضمن تأیید حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عربستان اعلام کردند که منطقه جیزان در جنوب این کشور هدف حمله یک فروند موشک قرار گرفته است.

فرودگاه جیزان هدف حمله یمنی ها قرار گرفت

به گزارش شبکه العربیه عربستان، ائتلاف متجاوزان به یمن اعلام کرد که این حمله با یک فروند موشک بالستیک انجام شده است و سامانه دفاعی عربستان این موشک را منهدم کرده است.

کاربران در فضای مجازی نیز از هدف قرار گرفتن فرودگاه نظامی جیزان در منطقه جازان عربستان در جنوب غرب این کشور خبردادند.

نیروهای یمنی روز یکشنبه نیز طی عملیاتی تأسیسات شرکت آرامکو در جده و اهداف حیاتی در جیزان را با تعدادی موشک بالستیک و کروز از نوع قدس ۲ هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای سملح یمن پس از این عملیات اعلام کرد که این عملیات با موفقیت انجام شد و به اهداف خود دست یافت.

سرتیپ یحیی سریع اضافه کرد: نیروهای مسلح بار دیگر به دشمن سعودی هشدار می دهد که ضربات سنگین خود را براساس بانک اهداف ویژه عملیات درهم شکستن محاصره آغاز کرده است.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن در گسترش دایره اهداف خود در مرحله آینده هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

عربستان به همراه امارات و بحرین و با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و تلاش کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در هفت ساله گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ ‌یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست‌های گسترده از نیروهای مردمی یمن، به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می‌جنگند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی وطن پرست و مسلمان
    0

    پاینده ، پایدار و سرفراز باد مقاومت منطقه ، مرگ بر خائنین ، بزدلان و دست نشانده های استکبار جهانی !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها