آمریکا: آماده «تصمیم‌های سخت» درباره برجام هستیم/ جلسه غیرعلنی کنگره آمریکا درباره مذاکرات وین/ در مسیر احیای برجام فقط یک موضوع باقی‌مانده مانع است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی با خبرنگاران با اشاره به مذاکرات وین اظهار کرد که آماده «تصمیم گیریهای سخت» درباره بازگشت به برجام هستیم.

آمریکا: آماده «تصمیم‌های سخت» درباره برجام هستیم/ جلسه غیرعلنی کنگره آمریکا درباره مذاکرات وین/  در مسیر احیای برجام فقط یک موضوع باقی‌مانده مانع است

ند پرایس عصر دوشنبه به وقت محلی در این نشست افزود: ما آماده انجام تصمیم گیری‌های سخت برای بازگرداندن برنامه هسته‌ای ایران به محدودیت‌های برجامی آن هستیم. 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا توضیح بیشتری درباره این تصمیم گیری‌های سخت نداد.

ند پرایس، در کنفرانس خبری روز دوشنبه خود، در پاسخ به سوالی درباره احتمال خارج کردن سپاه پاسداران از لیست سازمان‌های تروریستی گفت: «ما در معرض دید عموم مذاکره نمی‌کنیم و درباره اینکه چه تحریم‌هایی برداشته می‌شود، صحبت نخواهیم کرد.»‌‌

نماینده ارشد روسیه در مذاکرات وین:

ایران و آمریکا برای نهایی‌کردن مذاکرات وین در مورد احیای برجام باید راه حلی قابل قبول دوجانبه برای آخرین موضوع باقی مانده پیدا کنند.

جلسه غیرعلنی کنگره آمریکا درباره مذاکرات وین

پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره آمریکا خبر داده کمیته روابط خارجی سنا درصدد است امشب به ریاست «باب منندز» جلسه‌ای را درباره روند مذاکرات وین برگزار کند.

«راب مالی» نماینده آمریکا در امور ایران و «برت مک‌گورک»، «هماهنگ‌کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا» نیز قصد دارند در این جلسه غیرعلنی در خصوص ایران گزارش ارائه دهند.

این جلسه در حالی برگزار می‌شود که برخی از نمایندگان کنگره در تلاش هستند از هر اقدامی برای ممانعت از توافق دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با ایران جلوگیری کنند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    قصد حاکمان امریکا برای رفع اختلاف با ایران همان قدر جدی و صمیمانه است که اظهارات حاکمان ایران برای بهبود اوضاع جامعه و احوال مردم کشور.مردم ایران با دو هیولای دروغ و دغل رویارویند.

  • حسین
    1

    وین وین وین
    خدا لعنت کند شما را عمر ما تباه شد

  • تبریز
    1

    ما زیر بار حرف زور نمیرویم بقول حاج قاسم ما ملت امام حسینیم

  • محمد
    0

    بجنب مالی سر باریک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها