عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

خون‌ های به‌ ناحق ریخته شده به‌ زودی دامن‌گیر آل سعود می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود تاکید کرد: این جنایات موجب بقای حکومت آل سعود نخواهد شد و خون های به‌ ناحق ریخته شده به‌ زودی دامن‌گیر این رژیم جنایتکار می‌شود.

خون‌ های به‌ ناحق ریخته شده به‌ زودی دامن‌گیر آل سعود می‌شود

احمدعلی مقدم، با اشاره به گردن زنی 81 نفر در عربستان به دست وهابیون سعودی، بیان داشت: انجام چنین جنایت هولناکی از رژیم سفاک سعودی اصلا جای تعجب ندارد زیرا این نخستین بار نیست که مقام‌های سعودی اقدام به اعدام دسته‌جمعی شهروندان شیعه خود می‌کند.

وی ادامه داد: وهابیون سعودی در سال‌های گذشته جنایت‌های وحشیانه زیادی مرتکب شده اند و شیعیان زیادی را در یمن و حتی در کشور خود، با توحش سلاخی کرده اند.

مقدم افزود: تمام ادعاهای بن‌سلمان درباره گشایش برای مردم خود، در واقع گشایش در کشتار وحشیانه جمعی و ظلم به شعیان است نه چیزی دیگر!

وی با اشاره به اینکه آل سعود، عامل کشتار خونین حجاج در مراسم حج، مردم بی دفاع یمن و تکه تکه کردن خاشقچی است، تاکید کرد: بن سلمان قاتل و دشمن درجه یک شیعیان و عامل کشتار کودکان و زنان مظلوم یمن است و فرقی نمی کند این شعیان در کشور خود باشند یا جایی دیگر.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نهادهای بین المللی از جمله سازمان‌ملل که شعار حقوق بشرمی دهند، گویا وارونه به این شعارها عمل می کنند چراکه در مقابل این جنایت و کشتار دست جمعی آل سعود، سکوت کرده اند.

وی تصریح کرد: آل سعود با تقلید از سران خود، آمریکا و اسرائیل، مردم بی گناه و شیعیان مظلوم را به خاک و خون می کشد، اما این جنایات سبب بقای حکومت این قاتلان نخواهد شد و خون به ناحق ریخته این شیعیان و مردم بی گناه حتما بزودی دامنگیر رژیم جنایتکار سعودی خواهد شد.

مقدم یادآور شد: وهابی‌های بی‌دین که فقط دنباله‌رو اربابان مستکبر خود هستند، با اعتقاد به اینکه «کشتن شیعیان سبب رفتن به بهشت می شود» می‌خواهند مانع جریان اسلام و مسلمانیت شوند اما هرگز به خیال باطل خود نخواهند رسید.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای مرتجع عربی و سران خودفروخته و ذلیل آن‌ها بدانند که نباید اقتصاد و امنیتشان را به یک رژیم پوشالی و تار عنکبوتی اسرائیل پیوند بزنند و به آنها امید داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: خود اسرائیل رو به اضمحلال و فروپاشی است و توان تامین امنیت و دفاع ازخودش را ندارد؛ حال چه طور می‌تواند از این سرسپرده‌ها دفاع کند؛ لذا حکومت ظلم هیچ زمانی پایدار نبوده است و این‌ها دیر یا زود به زبالی‌دان تاریخ می‌پیوندند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    0

    همه جاهمینطوره یا فقط جاهایی که شما دوستشون ندارید خدا خیلی فعاله .

  • حسین
    0

    برای شما خوب نبودند ولی برای مردم خودشون بسیار خوب عمل میکنند بهتر هست مقایسه ای ب وضعیت اقتصادی و رفاهی بین جامعه آنها و خود بندازید

  • ناشناس
    0

    درايران چى!!!!!

  • سامان بیگ
    12

    باید ۸۱ موشک بیاد شهدای اخیر توسط وهابیون به عرعرستان شلیک کنیم و بجز مکه شریف و مدینه.بقیه عربستان رو شخم بزنیم۰

  • کریم
    0

    فقط دامان سعودی ها را میگیرد ..شما مبرا هستید

  • رضا
    0

    ایا خونهای به ناحق ریخته شده سربازان روس و اوکراین دامنگیر برادر پوتین نخواهد شد چرا خفه شدید و حرف نمیزنید

  • یلدا
    0

    خخخخخ.ریختن خون تازی مباه هست چقدر خوب می‌شود که دست خودشان در کار باشد.

  • آرش
    5

    به زودی عربستان میفهمه کشتن بی گناهان ونسل کشی وظلم وستم عواقب وحشتناکی براش داره

  • نامید ازآینده
    0

    هرکه ظلم کند برخود کند تاریخ برید بخوانيد آنهای که ظلم کردند آخرش چه شدند

  • ناشناس
    0

    اگه به اه وخون گیری دامن بود تاالان ابا وامامه شمارومیگرفت خانه خدادرکشور مسلمانان هست

  • ناشناس
    0

    آل سعود آل پوتین همه دستشون به خون بیگناهان آلوده است حامی اصلی سعودی‌ها روسهای جنایتکار هستند

  • ناشناس
    4

    هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.

  • ناشناس
    0

    ادامه جنگ به ضرر ملت‌های روسیه و اوکراین است
    نتیجه جنگی که میان روسیه و اوکراین جریان دارد و متأسفانه هر روز ابعاد وسیعتری می‌گیرد، ظلم به مردم بیگناه هر ۲ کشور است که می‌طلبد در این‌باره نظرها و پیشنهادهای کارساز گوناگونی را چاپ کنید، شاید راه حلی برای سرعقل آمدن پوتین پیدا شود و به جنگی غیرانسانی و ضد بشری که در صورت ادامه می‌تواند به جنگ سوم جهانی بینجامد، پایان دهد از بی سروسامانی بسیاری از خانواده‌های اوکراینی جلوگیری می‌کند. این جنگ در نهایت به نتایج مطلوبی نمی‌رسد و بهتر است کشورهای جهان با پیدا کردن راه حل‌های عاقلانه پوتین را برای خدمت به انسان‌ها آرام و تشویق کند، وگرنه تهدید روسیه و یا مذاکره تهدید آمیز به جز ضرر و زیان برای ملت‌های روسیه و اوکراین، نتیجه‌ای ندارد.

  • ناشناس
    0

    الان ۹۸

  • ناشناس
    0

    خدایا تا کی این بشر جنگ افروز قراراست در زمین تو کشتار وخون ریزی کند؟ تا کی مردم رنجدیده ومظلوم باید تاوان افکار واندیشه های منحط و مغزهای کپک زده سیاسیون وزمامداران نابخرد و بی رحم رابپردازد؟ خدایا،عاجزانه وملتمسانه ازدرگاه کبریایی تو میخواهیم یا شر زمامداران بی عقل وددمنش را ازسرمظلومان ومردمان بیگناه کوتاه فرما ویاشهاب سنگی عظیم را ازمدارش خارج و ان را درمسیر گردش واصابت به زمین قرارده، تا همه کاینات از شر وجود این افریده خونریزت راحت شود.

  • ایرانی بدبخت
    0

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

  • ناشناس
    0

    مواظب باش دامن خودت را نگیرد لا اقل انها خودشان میخورند ولی به مردم هم میدهند ولی همه ش خودتان میخورید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها