بشار اسد در اولین سفر به یک کشور عربی از آغاز جنگ سوریه، وارد امارات شد

رئیس جمهوری سوریه در اولین سفر به یک کشور عربی از آغاز جنگ در کشوش، وارد امارات شده و با نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

بشار اسد در اولین سفر به یک کشور عربی از آغاز جنگ سوریه، وارد امارات شد

ریاست جمهوری سوریه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه با شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی در دوبی دیدار کرد. این اولین سفر وی از یک کشور عربی از زمان آغاز جنگ سوریه در سال 2011 به حساب می آید.

خبرگزاری دولتی امارات (WAM) روز جمعه گزارش داد که اسد همچنین با شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

دو رهبر درباره تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک گفت وگو کردند. این دو همچنین بر حفظ تمامیت ارضی سوریه و خروج نیروهای خارجی و حمایت سیاسی و بشردوستانه از سوریه و مردم آن برای دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز برای همه چالش ها تاکید کردند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    مگه الان هم جنگه جریان چی

  • ناشناس
    0

    تحلیل آقایان کارشناسی که هر خبر سیاسی را مصادره به مطلوب میکنند و به خورد مردم می دهند از این خبر چیست؟ از یک طرف امارات روابط همه جانبه با رژیم صهیونیستی بر قرار کرده و از سوی دیگر میزبان بشار اسد است که باعث اصلی بقای حکومتش جمهوری اسلامی بوده است آیا باز نمیخواهیم واقعیتهای سیاسی را قبول کنیم و باز خود را به خواب میزنیم یا بی کم وکاست مردم را در جریان آنچه که میگذرد قرار میدهیم؟

  • دغلبازان که میبینی
    0

    دانه اش را اینجا خورده و تخمش را آنجا میگذارد

  • ناشناس
    0

    وقتی دونباس و کریمه حق استقلال دارندو از اوکراین مستقل می شوند، ایا مردم کرد سوریه این حق را ندارند که حد اقل خودمختار باشند؟؟؟،چرا امارات و ایران و دیگران بر حفظ تمامیت ارضی اوکراین تاکید نمی کنند!!!!!!؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها