روحانی:

احیای برجام و رفع تحریم ها ضرورت انکارناپذیر است / مسایل اخیر در راه توافق احیای برجام مساله داخلی ۱+۵ است

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم گفت : منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

احیای برجام و رفع تحریم ها ضرورت انکارناپذیر است / مسایل اخیر در راه توافق احیای برجام مساله داخلی ۱+۵ است

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تاکید کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در دیدار دوستانه جمعی از وزیران دولت سابق ضمن برشمردن مسایل مهم کشور از جمله مسایل اقتصادی و سیاست خارجی گفت: احیا برجام و رفع تحریم ها یک ضرورت انکارناپذیر است  

وی ادامه داد: رفع تحریم ها برای اقتصاد کشور یک مساله ضروری است و باید رفع شود. 

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با اشاره به تحولات مربوط به مذاکرات وین اظهار داشت: امکان احیای برجام هنوز وجود دارد و هر چند مشکلاتی به وجود آمده و همواره نیز در گفت وگوها و مذاکرات کشورهای مختلف با یکدیگر وجود داشته است اما می توان با مذاکره و تعامل آنها را رفع کرد.

 احیا برجام و رفع تحریم ها ضرورت انکارناپذیر است / مسایل اخیر در راه توافق احیای برجام مساله داخلی ۱+۵ است

روحانی با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تصریح کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ اوکراین خاطرنشان کرد: این جنگ و درگیری به ضرر همه است و نه تنها دو کشور درگیر بلکه کشورهای منطقه هم از این جنگ ضرر کرده و خواهند کرد.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با تاکید بر اینکه اگر روسیه اهداف و سیاستی داشته است باید از روشی غیر از جنگ دنبال می کرد، ابراز داشت: در این جنگ، آمریکا و ناتو بیشترین نفع را خواهند برد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • ناشناس
    5

    این بابا هم از شاطری فقط ...جنبوندنش رو بلده اونهمه بی کفایتی و رانتخواری و....رو ول کرده رفته سراغ برجام خلاصه پشت برجام سنگر گرفته برجام درست یا غلط همه مشکل کشور نبود.

    نظرات شما -
    • محسن
      5

      رانت خواری اگر هم بوده باید رئیس قوه قاضائیه اون وقت یعنی همین آقای رئیسی که رئیس جمهور کردید به قول شما ول نمیکرد و میچسبید.

  • مستر
    1

    شیخ حسن خوبی پس کجای برادر دلمون واسه تنگ شده شنیدم خانه خدابیامرزهویدا بهت ساخته خوش باش فقط شب جمعه ها یاد خدابیامرز هویدا باش ویک فاتحه ای برا ش بخوان

    نظرات شما -
    • پشیمانم
      2

      هویدا اهل قلم بود و تحصیل کرده فرانسه و با سواد تا اخر عمر که ناجوانمردانه در دادگاه تیر خلاص بهش زدند یک آپارتمان کوچک بیشتر نداشت و اونهم خونه مادرش بود که مصادره اش کردند مطمئن باش او باید برای اینها طلب بخشش بکند.بیسوادهایی که خدا داناست که چقدر ثروت دارند.ای تو سرتون بخورد.

  • مش جمعه
    11

    خدا رحمت کنه کفن دوز اولی را. آقای روحانی چه دوران خوبی را با تو و همکیشانت داشتیم که قدر نشناس بودیم. یاد دلار جهانگیری بخیر. با رفتنت رحمت و برکت را بردی. قسمت میدهم بجان فریدون برگرد که دوران زعامت تو خیلی بهتر از عالی جناب رئیسی بود.

  • ناشناس
    9

    با چراغ به دنبال روحانی و ظریف بگردید،

  • دولت شاداب و جوان جهادی و حزب الهی و مقتدر در برابر دشمن
    6

    میشه شما ساکت باشی برا ابد با بی کفایتی و بی خردی وخیانت تو در به باد دادن خزانه و ارز و سکه و دیپلماسی چشم‌بسته التماسی واقعا شرم اوره هنوز زنده ای و اظهار نظر می کنی .خدا لعنت کنه ادمهای بی حیا و بی شرم و خدا ناباور وکدخداباور را.

  • محمد
    4

    بازاین مردک دروغگوحرف زدحالم ازت بهم میخوره مردک اشراف زاده ی بی درد خودخواه دروغگو

  • مسجدی
    2

    کی میخواهید بفهمید شاه مرد برجام هم مرد .مجلس بصورت نشست و برخاست است.الفاتحه.

  • ح
    2

    وای بازم که خبر فوری عکس روحانی رو گذاشته.زندگیمون رو نابود کرد .دیگه از جون این مردم چی میخواد

  • ناشناس
    1

    عالیجناب لطف میکنید ساکت باشید و به فکر سوال و جواب ضایع کردن حق هشتاد میلیون نفر توی اون دنیا باشی

  • ناشناس
    2

    روحانی و رفسنجانی سالها پیش در نمازجمعه، خواستار زدن بمب هسته ای به اسراییل بودند، و سپس برای رسیدن به این هدف، کشور را در سراشیبی سقوط قرار دادند، و مردم را به فقر و بدبختی کشاندند، و خودشان به زندگی اشرافی گونه و غارتگری از بیت المال با شدت هر چه تمام‌تر ادامه دادند. آن کسانی که بهانه هسته ای را به دشمنان جهت تحریمها دادند، باید محاکمه و مجازات شوند.

  • ناشناس
    2

    سلام بر نابودگر سرمایه ملت دربورس و خالق بزرگترین تورم جهان و صف های طویل کالاهای اساسی

  • فهیم
    0

    سنگ پای قزوین.

  • ناشناس
    0

    اگه بجای اعتماد به امضای کری از آمریکا تضمین می‌گرفتی در دوران پسا برجامیت تحریم ها از 300 به 1500 تا نمی رسید

  • داریوش
    0

    تورو خدا با گذاشتن عکس این بی کفایت و بی....
    نمک به زخم مردم نپاشید بلایی که این سر اقتصاد ایران آورد
    مغول نتونست بیاره
    اوضاع امروز نتیجه هشت سال کارکرد این حسن روحانی
    است

  • رامین
    0

    آمریکا برا برجام شرط گذاشته که فقط باید آقا حسن امضا بزنه و گرنه برجام بی برجام
    آخه امضا حسن خیلی قشنگه

    نمونه امضاش ➿

  • 0

    کجایند مدعیان حقوق بشر که برای چشم‌آبی‌های اوکراین سینه چاک می‌کنند ولی در برابر شمشیر شجره خبیثه آل سعود که با قتل‌عام کودکان یمنی و گردن زدن افراد کم سن و سال در عربستان که اتهام آنها قطعی نشده ماهیت جنایتکار خود را برای جهانیان برملا ساختند، فریاد برآورند؟! لعنت خدا، رسول و انبیاء و فرشتگان و همه خلایق بر این خاندان نحس. حوزه‌ها و دانشگاههای کشور در مورد اعدام 81 نفر از مردم مظلوم و مسلمان عربستان به دست آل سعود جنایتکار نباید ساکت بنشینند.

  • 0

    برخی غربزده‌ها چنان مرثیه‌سرایی می‌کنند و از لزوم تعجیل در دادن امتیاز بیشتر به شیطان بزرگ سخن می‌گویند که گویا از طرف رئیس‌جمهور آمریکا نماینده هستند. بتن‌ریزی هسته‌ای، تعطیل کردن مراکز و تاسیسات هسته‌ای، اخراج دانشمندان از مراکز هسته‌ای و 8 سال معطل غربی‌های بدعهد ماندن مگر کم امتیازی بود که دولت قبل به آنها داد؟ ولی آنها هیچ‌یک از تعهدات خود را عملی نکردند. فکر می‌کنم باید کل کشور را به شیاطین هدیه کنیم تا شما غربزدگان راضی شوید. نفرین بر این تفکر شیطانی شما.
    نخست‌وزیر عراق که برای جلوگیری از احداث جاسوسخانه در اربیل عراق اقدامی نکرده است در پی موشکباران مقر جاسوسی رژیم جعلی به جای اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به جمهوری اسلامی که عراق را نجات داد اعتراض می‌کند؟

  • 0

    مدعیان حقوق بشر، سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی، سازمان کنفرانس اسلامی، نخبگان و عالمان جهان چرا فریاد بر سر رژیم کودک‌کش و همراه و همزاد رژیم جعلی صهیونیستی یعنی آل سعود برنمی‌آورند؟ یک نوجوان 13 ساله چه جرم و جنایتی کرده بود که توسط دژخیمان گرگ‌صفت بدون محاکمه عادلانه گردن زده شد؟!

  • 0

    خطاب به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان عرض می‌کنیم توافقی برای ایران توافق خوب است که همه تحریم‌ها در آن لغو بشود و الا اگر آمریکا پای خود را لای در نگهدارد و به بهانه‌های دیگری تحریم‌ها را مجددا برگرداند سرکار گذاشته شده‌ایم. قرار است ما تحریم‌ها را دور بزنیم و بی‌تاثیر کنیم نه اینکه فرصت بدهیم آمریکا لغو تحریم‌‌ها را دور بزند.

  • 0

    تا امور مالیاتی کشور به صورت الکترونیک صورت نگیرد بساط فساد و رشوه‌خواری جمع نخواهد شد و بیشترین ضرر را هم دولت می‌کند از آن طرف لقمه‌های حرام وارد زندگی برخی از کارمندان و مدیران می‌شود.

  • 0

    قیمت بنزین در ترکیه گران شده باید مواظب بود عده‌ای سودجو بنزین کشورمان را در پوشش روغن به ترکیه قاچاق نکنند.

  • ناشناس
    0

    به به،جناب اقای دکترقلابی،فارغ التحصیل مهدکودک گلاسگو،جناب حسن کلید،اسعداا... ایامکم،اقا کجایی دلمون واسه اون خنده های شیطانی و ریش رنگی و دروغها و وعده های سراسر دروغت تنگ شده،بعضی ها عجب ادمهای خالی بندی هستن،شایعه کردن حسن کلیدساز با اینکه فارغ التحصیل انگلیسه اما انگلیسی بلدنیست، عجب حرفهای کذبی، این که میگن جنابعالی تنها دکترحقوقی هست که فارغ التحصیل انگلیس هست اماانگلیسی روبلدنیست دروغ محضه،چراتهمت میزنید کی گفته که فقط ایشون بلدنیست،اصولا تمام فارغ التحصیلان مهد کودک حقوق گلاسکو زبان انگلیسی رو درحد پیش دبستانی بلدهستن،میگین نه همین الان خبرنگار از حسن کلید بپرسه بگو کتاب چی میشه؟ این اسطور و افسانه تاریخ ریاست جمهوری ایران وجهان در طرفه العینی وباچشمان بسته میگهBOOK از این استعدادو هوش مگه بالاتر داریم،( دیگه داستانهای چوپان دروغگو و فیلم وسریال های دروغگوی بزرگ با چهره ارزشمندومتخصص این هنر یعنی حسن کلید دموده وکهنه شده، تاریخ دروغ و دروغگویی های دنیا رو باید به قبل وبعد از حسن کلیدتقسیم کنند اونجا که شیربچه گفت: من دولت راستکاران و درست کنندگان را تشکیل خواهم داد. )

  • عادل از قطب شمال
    0

    سلام بر دکتر روحانی. معلوم شد مشکل شما بودی. اینا میخواستند برجامو به اسم خودشون تموم بکنند. شما هم اگه دزد بود الان یه جایی سرکار بودی

  • ناشناس
    0


    بنده فقط در زمان دولت حسن روحانی، سالانه بیش از 999 هزار بار در باره مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور و... علیه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه ها انتقاد، شکایت و اعتراض کردم ولی متاسفانه در مدت 8 سال یک مورد آن هم بررسی، پیگیری، رسیدگی نکردند و هنوز هم نمی کنند و نشده است چرا؟
    100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های آمریکا و غرب هم ندارد و تاکنون نداشته است و فقط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی بودند و هستند.

  • ناشناس
    0

    قدیما ریش رنگ می کردی حالا چی رنگ میکنی .آفتاب پرس.مردک

  • ناشناس
    0

    ای مردم عزیز، نگران و افسرده نباشید، چند صباح دیگه دروغگویان اموی صفت غارتگر، در بارگاه الهی محاکمه و به جهنم سوزان وارد خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها