سردار کوثری: توافق؟ بدون لغو و راستی‌آزمایی همه تحریم‌ها، هرگز

نماینده تهران در مجلس گفت: تا زمانی که همه تحریم‌ های جمهوری اسلامی ایران لغو نشود، توافقی انجام نخواهد شد.

سردار کوثری: توافق؟ بدون لغو و راستی‌آزمایی همه تحریم‌ها، هرگز

اسماعیل کوثری درباره روند مذاکرات وین، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در برجام خلف وعده کردند و برخلاف قوانین بین المللی به هیچیک از تعهدات خود پایبند نبودند.

وی بیان کرد: مقامات آمریکا نشان دادند که حتی به امضا و وعده خود هم پایبند نیستند و از برجام خارج شدند. آنان برای آنکه به برجام بازگردند، باید به ایران امتیاز دهند و به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به همه وعده‌های خود عمل کرد، اما طرف غربی با عدم پایبندی خود باعث شد که برجام سودی برای کشورمان نداشته باشد.

کوثری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و ملت ما در این سال‌ها در مقابل غربی‌ها و به ویژه آمریکا به خوبی ایستادگی کردند و نشان دادند که با مقاومت و ایستادگی می‌توانند بسیاری از مشکلات خود را حل و فصل کنند.

وی افزود: از سوی دیگر، ما به غربی‌ها نشان دادیم که باید به توافق و تعهد خود احترام بگذارند و پایبند باشند. اخذ تضمین و راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها از این جهت مهم است که کشورهای غربی عضو برجام به وعده‌های خود عمل نکردند و ما این بار باید از آنان تضمین بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصور دشمنان آن است که تحریم‌های اقتصادی کشورهایی چون آمریکا علیه ایران باعث شده است که ما دچار مشکلات متعددی شویم، این در حالی است که ما با تکیه بر توان داخلی خودمان و خنثی‌سازی تحریم‌ها بر بسیاری از مشکلات فائق آمدیم و باز هم این روند را ادامه می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد که تحریم‌های دشمن مانع پیشرفت و رشد کشورمان شود.

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای غربی بیشتر از جمهوری اسلامی ایران به مذاکرات و توافق احتیاج دارند. حرف ما آن است که تا زمانی که همه تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران لغو نشود و طرف غربی تعهد و تضمین ندهد، توافقی انجام نخواهد شد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    1

    این مملکت چقدر حراف داره یه خورده هم عمل داشته باشید زیر، پات داره دزدی میشه دم جهان میزنی

  • ناشناس
    0

    خوب چرا شکر می خورید و هی به وین برو و بیا می کنید. به خیال خودت با این حرف های گنده می خواهید دل امریکا را خالی کنید و دل مردم را گرم!!!!؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    امرامرملوکانه شماست بر منکرش لعنت .

  • ناشناس
    0

    ... در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!

  • حاج س طوسی
    0

    سردار برای یکبار هم که شده سیاست خارجی که تاکنون دنبال کردید به رفراندوم بگذارید و بعد اینگونه قاطع سخن بگو.

  • منتقد
    0

    کمی هم از حوزه کار خود و تخلفات آن مثل کشتی های خاندان شمخانی و ویلای لواسان و فایل صوتی سردار جعفری و کاترین اشکدم و سردار جوانی و انتقام سخت سپاه !!!! و مستعان و...... توضیح بده ....

  • رحمانزاده
    0

    بزرگترین مشکل کشور این است که هر کسی خود را مالک و همه کاره کل کشور می داند ، وقتی به "هرگز" این اقا نگاه می کنی تازه متوجه می شوی که این کشور چند متولی دارد !؟یکی از این اقای بازنشسته که دست از درجه و لباس های نظامی اش نمی کشد سوال کند که جنابعالی ولی فقیه کشوری ، رئیس جمهوری ،وزیر خارجه ای ، رئیس شورای امنیت ملی هستی ، رئیس مجلسی ؟ ایا جز یک نماینده ۱۰ درصدی افراطی مسئولیت دیگری هم دارید که اینچنین بجای دیگران افاضه می فرمایید ؟ فقر و فلاکت و این روز سیاه ملت نتیجه افراطی گری تو و امثال توست که تا کفن به دورتان نپیچند بازنشستگی ندارید . جالبه که این دلسوزهای ملت ۹۹ درصدشان بالا شهر نشین ودر منطقه یک تهران ساکن هستند و از انجا برای فقرای سیستان و دروازه غار و شوش وکهریزک دل می سوزانند !!!؟؟؟

  • ناشناس
    0

    از کاترین شکدم چه خبر؟

  • عاشق کاترین
    0

    کاترین صیغه چند نفر بوده لطفاً یه گاندو بسازید دنیا چقدر کوچکه از هر دست بدی از همون دست میگیری

  • تحریم ترک خورد
    0

    اگر گفتار سردار کوثری وامثالهم در این مورد حقیقت داشته باشد.حقوق ومطالبات ایران مشخص وتدوین شده.وخطوط قرمز ایران هم بارها اعلام شده.وهیات مذاکره کننده هم این مطالب را به طرفهای مقابل تحویل داده.هیات ایرانی برگردد تهران هروقت انها پذیرفتند وامضا کردن ایران هم برود امضا کند.نیاز به این رفت و امدها نیست.اگر دلخور نمیشوید اجازه بدین این دروغ را باور نکنیم.

  • جمشید جم
    0

    خدا را شکر همه آجیل و شیرینی عید خریدند دست پر آمدند نگران نباش برای شماهم خریدند.برای همه کت و شلوار و پیراهن و جوراب هم دزدیدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها