نماینده مجلس: با نظر رئیس مجلس و نمایندگان بودجه جهاد تبیین حذف می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در رابطه با «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد.

نماینده مجلس: با نظر رئیس مجلس و نمایندگان بودجه جهاد تبیین حذف می‌شود

«رحیم زارع»، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، در  رابطه با «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد و این رقم صرف حوزه کسب و کار و معیشت مردم و حوزه های فرهنگی که دستاورد های خوبی را می‌تواند برای کشور به ارمغان آورد ، خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این جمله که «خط قرمز ما بیانات رهبری است» مطرح کرد: تبیین نعمت‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم، همه ماموریت داریم تا به نظام و ارزش‌های آن خدمت کنیم، خدمت و تبیین دستاورد های انقلاب نیاز به پول هنگفت ندارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مطرح کرد: تخصیص بودجه به جهاد تبیین نظر کمیسیون تلفیق نبود، این موضوع در صحن مجلس توسط نمایندگان پیشنهاد شد و نهایتا به تصویب رسید. قطعا با نظر رئیس مجلس و سایر نمایندگان بودجه جهاد تبیین حذف خواهد شد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • رم
    0

    مال بی صاحب ودل بی رحم ان قدر بی بصیرت هستیدکه اگریک نفر هم صلوات فرستاد فکر می کنید طرف برای پول وثروت است که صلوات فرستاد به خدااین نیست شما ندیدپدیدها یا تازه به دوران رسیده ها فکر کنید یک متر زمین چقدر قیمت می خورد ازبی بصیرتی ونفهمی شماست وگرنه انقلاب پا برهنگان بود نه پنتوس نشینان لعنت برذات پلیدتان

    نظرات شما -
    • کمانگیر
      0

      نه؛ این انقلاب زیر پتو خوابیده های نعلین پوش بود واسه ی انجام منویات بابا(روسیه) شوروی و بی بی انگلیس.

  • ناشناس
    3

    مجلس حلقه بگوش و بله قربان گو وانتصابی،مردم حسابی اگر تصویب این بودجه لازم و بار کار کارشناسی بوده تحت هیچ شرایطی و با دستورات خارج از مجلس نبایستی لغو بشود.اگر چه اصل این بودجه حرام و نبایستی از جیب این ملت خرج این کارهای بیهوده شود،ولی اینکه با دستورات خارج از مجلس،مجلس مرعوب شود،این کمتر از به توپ بستن مجلس نیست.

  • بی سواد
    1

    واقعاً باید خون گریست که بیت المال را در اختیار عده‌ای مفت خور که اصلاً هیچ باز خورد علمی فرهنگی و نتیجه ای نداشته است قرار دادند

  • فقرا
    0

    باهاش میشد ۱۰۰۰تا مدرسه ساخت.حالا میرسه به یک انگل زاده

  • سیاوش سلطان
    3

    درس اول :
    دفتر و مداد روی میز تنبل های بی خاصیت ...
    جهاد دو نوع است : ۱- کفایی ۲- واجب
    این همه حوزه علمیه داریم ، کدام یک بدون هزینه به وسیله طلاب یک اپلیکیشن جهانی که نشر دهنده افکار رهایی بخش اسلام است را به صورت مدرن ارائه کرده اند ، چقدر بودجه می گیرند؟!!!
    اما مردم وفادار به اسلام ناب محمدی و گوش به فرمان رهبری حتی یک پیرزن با هدیه پنج تخم مرغ به کمک کشور شتافت
    اپلیکیشن های خارجی مسیر نشر افکار انقلابی شده اند و مردم از جیب خودشان هزینه خرید بسته و وقت می گذارند و در بزنگاه ها " ترند" می کنند و پیروز می شوند
    گاهی سه ماه محدود می شوند یا حتی دلیت اکانت و از اول شروع می کنند
    🤳🪒📌 حالا دفتر و قلم ها را جمع و بتمرگید ، ببینم تعطیل کردن این کلاس به صرف ملت است یا باز بودنش🦅🐀🔥

  • مری
    0

    خداییش معلوم بود این بودجه تو جیب یه عده میره کاش بودجه حوزه علمیه هم قطع میشد خداییش نه چیزی تولید میکنند فقط سربار جامعه هستن

  • رشید برزگر
    0

    جهاد تبیین یعنی همه دستاههای مرتبط موجود فرمان دوراندیش رهبری معظم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند و ضمن انجام فعالیتهای روزمره نسبت به تبیین درست آن نیز اهتمام داشته باشند لذا اختصاص بودجه جداگانه برآن بیانگر حد بیسوادی نمایندگان مجلس است که اراده علمی ندارند و ببینید چه کسانی را انتخاب کرده ایم .

  • خسته
    1

    اینم یه سفره ایی مثل هزاران سفره ایی هست که برای خودشان پهن کرده اند حالا اینجا می بندند جای دیگه باز می کنن

    نظرات شما -
    • امید
      0

      یقینا بقیه مصوبات این مجلس هم بهمین شکل آبکی وهردمببل است دلیلش هم اینکه اصلا منافع مردم برایشان مطرح نیست

  • ناشناس
    0

    تبیین (بیان کردن و توضیح دادن مطلب) هم مگه جهاد (در معنی لغوی تلاش و کوشش خستگی ناپذیر) و بودجه حکومتی نیاز دارد؟!!! در شرایط فعلی که منابع درآمدی کشور با نقصان و کسری شدید مواجه است تخصیص بودجه برای انجام کارهای غیراولویت دار و غیرضرور حرام و نامشروع و گناه نابخشودنی است.

  • ناشناس
    0

    بدید به حوزه ها .چراکه میبینید چقدرفرهنگ جامعه را ارتقا بخشیدند .

  • ناشناس
    0

    یعنی شما حدود ۲۹۰ نفر نمایندگان اقلیت مردم در مجلس شورای اسلامی در شرایطی که کشور با بحران بیکاری و معضلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... مواجه است عقل تان نرسید که نبایستی برای کارهای غیرضرور و بیهوده بودجه از بیت المال تخصیص دهید؟! غیر از اکثریت قاطع مردم، حتماً باید شخص اول مملکت به شما دستور و تذکر بدهد تا وظایف خود را بدانید و عملکرد اشتباه خود را اصلاح کنید؟!

  • منصف
    0

    باید یه سوپاپ ودریچه ای برا ی ریخت وپاش بودجه ومتورم شدن جیب های گشاد عده ای تحت عناوین مختلف باز شود،حالا اگر این برای یه کار خیلی ضروری ودردی از دردهای این مملکت ومردم بود مانند بیکاری گرانی ،و......هزار اگرو اما ونمیشود وبودجه نیست و.....پیش می آمد آخرش هم یه مبلغ ناچیزی مثلاً تصویب میشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها