بن سلمان: تنها راه‌، همزیستی مسالمت‌آمیز با ایران است

ولی‌عهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد ایران و عربستان دو همسایه هستند و در نهایت راهی جز هم‌زیستی مسالمت‌آمیز ندارند.

بن سلمان: تنها راه‌، همزیستی مسالمت‌آمیز با ایران است

محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در مصاحبه با نشریه آتلانتیک یادآور شد ایران و عربستان سعودی دو همسایه‌ای هستند که نمی توانند از یکدیگر خلاصی یابند و تنها راه‌حل، همزیستی مسالمت آمیز است

بن سلمان تأکید کرد: «آن‌ها همسایه ما هستند، و تا ابد همسایه ما باقی خواهند ماند. نه ما می‌توانیم از آن‌ها رهایی یابیم نه آن‌ها می توانند از ما خلاص شوند. بنابراین بهتر است که مسائل را حل کرده و به دنبال راههای همزیستی باشیم. ما در طول چهار ماه گذشته وارد مناقشه شده و سخنان مختلفی را از رهبران ایران شنیدیم که مورد استقبال ما در عربستان سعودی بود.»

بن سلمان افزود: «به زودی به گفت‌و‌گوها ادامه خواهیم داد و امیدوارم که به یک نتیجه خوب برای هر دو کشور برسیم و یک آینده روشن برای عربستان و ایران ایجاد شود.»

او در خصوص مذاکرات هسته‌ای وین نیز مدعی شد: «هر توافق ضعیفی به زودی به دستیابی ایران به بمب هسته‌ای منجر خواهد شد و این چیزی است که ما نمی‌خواهیم.»

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بینام
    7

    عاشق بن سلمانم خیلی خوب حرف می زنه طوری که همه منظورشو بفهمن نه مثل بقیه سیاست مدار ها که اغلب چرت وپرت میگن

  • رشیدی
    3

    جلوی ضررازهرنقطه ای گرفته شودسوداست اگرعقلت سرجایش آمده بهتراست اول ملت یمن رارهاکنی بعدبه فکر جبران دیگراشتباهاتت بیفتی.

  • ناشناس
    1

    تا دیروز خیلی ادعا می کردی که جنگ رو به خیابانهای ایران میکشی .حالا چه کا ر شده که به غلط کردم افتادی .وهابی کثیف .حالا نوبت نابودی امثال تو شده .

  • 1

    عزیز عاشق بن سلمان و تفکرات وهابی او هستی یا دلارهای او ..از کجا فرار کردی که حالا با عنوان ایرانی نظر می دهی ....

  • ناشناس
    0

    صدام دوم قاتل مردم مظلوم یمن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها