نماینده میانه در مجلس:

چرا سلبریتی ها از پرداخت مالیات معاف شده اند؟

نماینده میانه در مجلس گفت که چرا باید عده ای بازیگر و سلبریتی با درآمد بسیار بالا و دارای زندگی مرفه از معافیت مالیاتی بهره مند شوند اما کارگران در بخش های مختلف مالیات بپردازند؟

چرا سلبریتی ها از پرداخت مالیات معاف شده اند؟

مرتضی حسینی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در خلال بررسی بودجه ۱۴۰۱، در اخطاری با استناد به بند ۹ اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیضات ناروا، گفت: چرا باید عده ای بازیگر و سلبریتی که اکثرا درآمد بسیار بالا و زندگی مرفهی دارند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند اما کارگران در بخش های مختلف به خصوص کارگران مشاغل سخت مانند معادن مالیات بپردازند؟ این تبعیض آشکار قابل توجیه نیست و مردم را ناراحت کرده و باعث ایجاد سوالاتی برای افکار عمومی شده است.

وی ادامه داد: البته معافیت مالیاتی برای برخی صنف سینما و هنرمندان که به دلیل کرونا در دو سال اخیر دچار رکورد در کسب وکار شده اند، قابل توجیه است اما با چه توجیهی یک قشر پردرآمد و اکثرا بیگانه با درد و رنج مردم از معافیت برخوردار شده اند؟

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    حرف مفت وقتی بر اساس درآمد باشد طبیعی هست کسانی که کم درآمد هست کمتر و یا اصلا مالیات پرداخت نمی کنند ولی به کل حذف کردن یک چیزی بیشتر به ذهن نمی رسد نور چشمی

  • خخخ
    0

    چون اگه مالیات بدن دیگه اونجوری که شما میخواید حرف نمیزنن

  • خخخ
    0

    چون اگه مالیات بدن دیگه اونجوری که شما میخواید حرف نمیزنن

  • ناشناس
    0

    چون کارگر صدایش به جایی نمیرسد اما یه سلبریتی با فالوورهای یه شاهیش میتون هزاران رای جمع کند. ریشه در حماقت اکثریت دارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها