صلح خاتمی، ممنوع؛ هنجارشکنی احمدی‌نژاد، آزاد!

خاتمی نرود اما احمدی‌نژاد برود و هرچه می‌تواند برای خودش و کشورش حاشیه درست کند. همگان آگاه هستند که جایگاه خاتمی درعرصه بین‌المللی به مراتب بالاتر از محمود احمدی‌نژاد است. خاتمی از صلح و دوستی ملل می‌گوید و احمدی‌نژاد از انتقام!

صلح خاتمی، ممنوع؛ هنجارشکنی احمدی‌نژاد، آزاد!

دعوتنامه‌های خاتمی زیاد است و احمدی‌نژاد هم می‌گویند هرازچندگاهی دعوت می‌شود. احمدی‌نژاد زمانی که خارج کشور می‌رود ‌شأن و جایگاه کشور را به زیر سوال می‌برد مانند سفر اخیرش به امارات که در کنار دختران بی‌حجاب به دوربین لبخند می‌زد اما زمانی که خاتمی به مراسم بزرگداشت نلسون ماندلا دعوت می‌شود، به او اعلام می‌کنند ممنوع‌الخروج است. 

سال ۹۳ در خبرها آمده بود ۹ نفر از نمایندگان محترم مجلس به وزیر محترم دادگستری درخصوص ادامه ممنوع الخروج و ممنوع التصویر و ممنوع البیان بودن آقای سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهوری اسبق، تذکر داده‌اند. نکته قابل تامل آنجاست که علی لاریجانی رئیس وقت مجلس در روزنامه لوموند که گفته بود «ممنوع‌الخروج بودن محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات جزو عادات بد دولت احمدی‌نژاد بوده است،»

احمدی‌نژاد درواکنش به این موضوع گفته بود: «ممنوع الخروجی؟ احمدی‌نژاد؟ این موضوع قضائی است، چه ربطی به ما دارد؟ من حتی اگر این اختیار را داشتم هرگز این کار را نمی‌کردم. سیدمحمد خاتمی ۸ سال در کشور رئیس‌جمهور بوده؛ گرچه ما ممکن است در شیوه اداره کشور اختلاف نظر داشته باشیم ولی به هرحال فردی رئیس کشور بوده و اینکه رئیس‌جمهور بعدی بیاید بگوید او ممنوع الخروج شده چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟»

رئیس دولت اصلاحات که با طرح گفت‌وگوی تمدن‌ها به یکی از چهره‌های جهانی مبدل شد، در سال‌های اخیر به دلیل برخی محدودیت‌ها و فشارها به‌رغم دعوت‌های مکرر از وی برای حضور در نشست‌های بین‌المللی و سفر به کشورهای مختلف جهان امکان حضور در این نشست‌ها و انجام سفر خارجی را نداشت. چرا در دوره‌ای جهان را از شنیدن پیام صلح خاتمی بازداشتند تا احمدی‌نژاد برود و جایگاه فرهنگی و سیاسی ایران را زیر سوال ببرد. 

 

صلح خاتمی، ممنوع؛ هنجارشکنی احمدی‌نژاد، آزاد!
احمدی نژاد در ترکیه

روایت یک احمدی‌نژادی به سفر خاتمی

روز گذشته علیرضابیگی نماینده حامی احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که «نظر شما درباره شخصیتی مانند آقای خاتمی که جایگاه بین‌المللی ایشان روشن است و تا قبل از ۸۸ هم سفرهای مختلفی به کشورهای مختلف داشتند و اکنون با محدودیت‌هایی برای استفاده از این ظرفیت‌ها مواجه هستند، چیست؟» خاطرنشان کرد: ایشان هم می‌تواند این سفرها را انجام دهد و از پتانسیل‌های خود استفاده کند. محدودیت‌ها برای آقای احمدی‌نژاد هم وجود داشت، وقتی پاسپورتش دچار مشکل می‌شود یا حفاظتش به مشکل برخورد می‌کند، برای ایشان هم این موارد وجود دارد اما بالاخره آقای احمدی‌نژاد ثابت قدم و مصمم است و به فضل الهی این موارد را پیش می‌برد.

وی اضافه کرد: آقای خاتمی هم می‌تواند در اینجا ثابت قدم بودنش را نشان دهد و وارد عمل شود؛ حتما خوب است که ایشان هم از جایگاه و اعتبارشان برای کشور استفاده کند. نباید در این خصوص برای کسانی که بالاخره ۸ سال رئیس‌جمهور بودند، کشور را اداره کردند و بعد هم در دنیا و مجامع بین‌المللی اعتبار و جایگاهی دارند، چنین موانعی باشد؛ باید فرصت بدهیم که از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد دیپلماسی عمومی استفاده شود. 

خبر دعوت‌نامه تازه 

شاید خارجی‌ها هم می‌دانند که او عاشق دیده شدن است که برای او دعوت‌نامه ارسال می‌کنند. روز گذشته یک نماینده مجلس خبر از دعوت‌نامه‌ای داد که برای احمدی‌نژاد ارسال شده است. اکنون اطراف احمدی‌نژاد تعداد انگشت شماری از یاران دولت‌های نهم ودهم باقی مانده است و هر یک به دلیلی دیگر تمایل به همکاری با او ندارند. او فقط بقایی و مشایی را دارد و در درجه بعد افراد معدودی در اطرافش هستند که نماینده مجلس یا پست دیگری دارند. چندی پیش به دوبی رفت و اقداماتی کرد که شایعه شد به خواست ایران یا به خواست امارات به کشور بازگردانده شده است اما خودش گفت که مدت سفرش پایان گرفته بود.عکس‌هایش با دختران بی‌حجاب و... موضوعاتی بود که به رفتار یک رئیس‌جمهورسابق ایران همخوانی نداشت.

پس از آن به ترکیه رفت و بازگشت و حالا راهی سوئیس خواهد شد.این خبر را هم یکی از نمایندگان حامی او داد. دیروز احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس که مدتی قبل در جریان سفر به ترکیه در جمع همراهان رئیس‌جمهور اسبق ایران بود، در رابطه با این سفر گفت: سفر اخیر آقای احمدی‌نژاد با دعوت دانشگاه بیکنت ترکیه اتفاق افتاد، این دانشگاه یک دانشگاه فنی و تکنیکی است و در این دانشگاه به واسطه تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد در حوزه عمران، زیرساخت‌ها و تامین مسکن چه در دوره شهرداری و چه در دوره ریاست‌جمهوری انجام می‌شود و همین‌طور با توجه به اینکه ایشان اکنون استادتمام دانشگاه علم و صنعت هستند؛ به ایشان مدرک یا عنوان دکترای افتخاری این دانشگاه اهدا شد.

نماینده تبریز ادامه داد: همچنین این سفر یک فتح بابی بود برای مراودات علمی که دانشگاه‌ها و اساتید ما می‌توانند با دانشگاه‌های ترکیه داشته باشند و درعین حال امکان این را فراهم کرد که احمدی‌نژاد با خبرگزاری‌های مهم ترک مصاحبه داشته باشد. اتفاق دیگری که در این سفر رقم خورد، حضور احمدی‌نژاد در نماز جمعه استانبول و همین‌طور دیدار با رهبر مسیحیان ترکیه بود. همچنین ایشان در بازار سرپوشیده استانبول که نمادی از پیوندهای فرهنگی مردم ایران و ترکیه است، حضور پیدا کردند. 

تدریس می‌کند!

وی در پاسخ به اینکه «آیا احمدی‌نژاد اکنون در دانشگاه کلاس دارد و سرکلاس می‌رود؟»، ابراز کرد: بله، ایشان کلاس‌های دکترا و کارشناسی ارشد عمران را در دانشگاه دارند. 

چرا سفر خارجی می‌روند

علیرضابیگی در واکنش به این مساله که «برخی گفتند که این سفرها با مقاصد سیاسی انجام می‌شود، چون احمدی‌نژاد در داخل صدایش به جایی نمی‌رسد و حرف‌هایش خریدار ندارد به سفر خارجی می‌رود که در آن سو مخاطب پیدا کند»، گفت: امروزه اساساً بُعد مسافت جایگاه خود را از دست داده و قدرت رسانه به اندازه‌ای است که اگر حرف و سخنی چه در داخل و چه در خارج از کشور زده شود، مخاطبان خود را به راحتی می‌تواند پیدا کند.

آقای احمدی‌نژاد خودش به این موضوع توجه دارد که به عنوان یک امکان و ظرفیت برای جمهوری اسلامی ایران که می‌تواند با جهان پیرامون و خارج ارتباط برقرار کند، تلاش کند و از این ظرفیت‌ها برای کشور استفاده کند. وی در رابطه با اینکه سفرهای خارجی احمدی‌نژاد بیشتر رویکرد سیاسی دارد یا جنبه علمی و دیپلماسی فرهنگی، اظهار داشت: هردو باهم قابل جمع است، این‌طور نیست که بگوییم که هرکدام از این جنبه‌ها، جنبه دیگر را نفی یا محدود می‌کند.

طبیعی است که احمدی‌نژاد درعین حال که استاد دانشگاه است و تحصیلکرده در یک رشته فنی است که مورد قبول مجامع علمی جهانی است؛ می‌تواند از این امکان برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی اجتماعی استفاده کند و این بسیار با ارزش است، هرکسی هم چنین ظرفیتی دارد، می‌تواند این ظرفیت را در اختیارایران قرار دهد.علیرضابیگی در پاسخ به اینکه «آیا سفرهای خارجی احمدی‌نژاد ادامه خواهد داشت و آیا برنامه‌ریزی روشنی در این زمینه وجود دارد؟»، گفت: با توجه به دعوتی که از ایشان صورت گرفته آقای احمدی‌نژاد در اجلاس داووس شرکت خواهد کرد.

منبع: آرمان ملی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 45
  • اسدی
    2

    در هر کشوری پول و سلاح ورسانه وقتی مطلقا در اختیار یک جناح باشد ان کشور دیکتاتوری است ‌ معمولا در این حکومت ها هم در تفسیر حق ، حق همیشه با دیکتاتور هاست چون سلاح تبلیغات در اختیار انهاست .

  • دوران تعارف می گذرد ................................................
    30

    گذشت آن روزگارانی که مردم را با شعار صلح و تعامل وآشتی فریب می دادند ....
    احمدی نژاد هر چه باشد در کارنامه خود به غیر از رک گویی و صراحت چیز دیگری ندارد
    ملاقات با یهودیان و صهیونیست ها و دادن اطلاعات اقتصادی کشور به وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم های فزاینده و از پشت خنجر زده به ارکان امنیت ملی فقط در رزومه این سید به ظاهر و ادعا محبوب است ....
    ضربه جرج سورس به کشور از یادها نخواهد رفت و بالاخره یک روزی نظام تعارف با معاندان داخلی را کنار گذاشته و در محکمه با این حضرات خودحق پندار و خود محبوب پندار به شفافیت سخن خواهد گفت .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      سید محمد خاتمی عزیز خدا و مردم است. اهل خواندن و اندیشیدن است. چاپلوسی نمی داند و مهر مردم در دل دارد. بت افولگرایان نگران محبوبیت سید محمد خاتمی است و او را در زنجیر کرده است.

    • ناشناس
      9

      مهمترین کار احمدی نژاد این بود که کل درآمد نفتی کشور را به اسلحه بدستان زبان دراز سپرد تا بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند

  • ۹۹
    22

    خاک بر سرتون حد اقل بگذارید یک رییس جمهور سالم داشته باشیم که پیام رسان کشورمان باشد به جهان .محمود نه مشکل عقیدتی.اخلاقی . قضایی و ...ندارد و فقط یک منتقد درست هست و مدافع مردم و برچسب ها به ایشان نمی چسپد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      احمدی نژاد 800 میلیارد دلار درآمد نفتی را چه کرد؟
      بخش بزرگی از آنرا در چمدان به افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و غزه و یمن و نیجریه و سودان و گامبیا داد

    • ناشناس
      22

      همفکران خاتمی فقط پیام تحریم ها و فشار حداکثری به ایران را به دنیا مخابره می کنند والا این کشور آنقدر ظرفیت دارد که حرفش را به صراحت به دنیا اعلام کند ....
      مثلا ایشان بخواهد پیام رسانی کند چه حرفی خواهد زد ؟؟
      کفتگوی تمدن ها ؟؟؟
      تمدن غرب که تا حالا هزاران هزار جنایت و استعمار را پرونده خود دارد
      چگونه با تمدن های شرقی گفتگو خواهد کرد ؟؟؟؟
      چگونه با دین اسلام که سر ستیز با هر نوع ستمگری را دارد به گفتگو خواهد نشست ؟؟؟؟؟
      بس نیست ساده انگاری و کلاس بازی ؟؟؟؟؟

  • ۹۹
    15

    می دانید دلیل چیست به ما یاد دادند از هرکس خطایی سربزند بد است و از آخوند بدتر پس قضاوت با خودت کدام یکی خوب هست بد یا بدتر البته بد در اینجا خوب هست این برای افراد لجوج اما واقعیت چیز دیگری هست آن خدمات ارزشمند احمدی نژاد به مردم که شایسته تقدیر هست

  • ناشناس
    5

    جایگاه و اعتبار بین المللی محمد خاتمی با جرج سورس وزن شده .....
    با ساده لوحی و تعصب بیجا محبوب تراشی نکنید و منافع ملی را بیش از این به خطر نیاندازید .....
    بس نبود تحریم های دهه نود برای مردم ایران ؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • 7

      من خاتمی را دوست دارم چون معاویه و عمر و عاص امروز از یک طرف و خوارح از طرف دیگر او را نمی خواهند

    • ناشناس
      7

      چاپلوسان دربار و گدایان تحریم و دزدان اموال مردم، دشمنان سید محمد خاتمی هستند

  • هیلاری کلینتون به این دلیل محبوب برخی جریانات کشور بود !!!!!!!!!!!!!
    20

    ما در دوران ریاست جمهوری خاتمی به طور کامل توانسته بودیم قدرت ایران را مهار کنیم تا اینکه احمدی نژاد آمد و برنامه مهار مارا بهم زد وقدرت ایران را به اوج رساند
    نزدیک به عبارت بالا این جمله از کتاب انتخاب های دشوار هیلاری کلینتون است ..
    بخوانید و بیش ز این مرعوب خوش تیپی خاتمی نشوید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اگر هیلاری کلینتون بد است چرا به سخن او استناد میکنید؟
      ضمنا تئوری بازیها را بخوان تا بذانی هیلاری کلینتون چرا چنین سخن رانده!
      پاسخ این است که دانسته است با سخنانی از این دست می تواند به کمک حاکمیت، نخبگان و دلسوزان کشور را از دایره مدیرت کشور کنار بگذارد

    • همون
      10

      جناب ناشناس .....
      خدا را شکر که بالاخره شما و همفکرانتان با دست روزگار به آمریکا و آمریکایی ها خوش بین نشدید و هیلاری کلینتون و جوبایدن را قبول نمی کنید .....
      والا شما تا صباح پیش چشم و دلتان پیش کداخدا بود !!!

  • ناشناس
    26

    خاتمی، روحانیون رفسنجانی فقر و فساد را در کشور نهادینه کردند،ولی احمدی نژاد با فسادستیزی، محرومیت زدایی کرد ، و انقلاب را در مسیر درست قرار داد، و آرمانهای امام و انقلاب را احیا کرد. لعنت خداوند بر کسانی که برای احمدی نژاد مشکل درست کردند.

  • بازنشسته
    3

    آمار طلاق اعتیاد مشروبات الکلی بی دینی جامعه را ببینید
    همه این روسای جمهور و اذنابشان سرو ته یه کرباسند
    فقط یه لباس مذهبی تنشون کرده اند در واقعیت همشون متوهمند چهل ساله چهل نهاد دولتی و مردمی دارن انسان سازی میکنند
    الان در این مملکت نه زندان نیاز داریم نه پلیس نه دیوار برا خونه هامون
    نه جیب برا لباسهامون نه دزد گیر برا ماشین و خونه هامون
    چون چهل ساله انسان سازی شده و بهترین الگو برا دیگر
    کشورها هستیم 100 سال دیگه اینده گان قضاوت خواهند کرد انشالله
    یه نفری هم مانند مقام رهبری هی خون دل بخورند چه فایده.

  • اصلاح طلب گره زن سفره و سلامت مردم به fatf
    5

    خاتمی دروغ تقلب در انتخابات 88 رو دامن زد وهنجارشکنی کرد حتی یک مدرک و سند برای ادعاهاش توی این 12 سال نیاورد ولی یواشکی میره دهاتای دماوند و رایشو به هم حزبیهاش میده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خاتمی عزیر دل است. کور شوند بت پرستان روزگار

  • ایرانی
    19

    خاتمی را هرگز با قهرمان ملی ما احمدی مقایسه نکن. خاتمی فقط یک آخوند فرصت طلب است. ومنافع ظلم حاکمیت...

  • تماشاچی
    13

    خاتمی جز اون طیف از افرادیست که حق را گدایی میکند و احمدی نژاد وابسته به طیفی است که برای روز مبادا صندوقچه دارد و فریاد منم شریک سر میدهد.

  • ناشناس
    14

    کاری با موضوع ندارم اما در خارج از ایران کسی خاتمی رو نمیشناسه در عوض شما اسم ایران رو بیار قطعا یکی از سه چیزی که میگن احمدی نژاده،گویا نویسنده کمی با غرض این مطلب رو نوشته که جایگاه خاتمی بالاتر از احمدی نژاده در عرصه بین الملل چون چیزی که ما شاهدش هستیم احمدی نژاد نتنها بین سیاستمدار ها شناخته شده است در کمال ناباوری بین عموم مردم هم شناخته شده است ما تو ایتالیا هر جا اسم ایران رو میاوردیم میگفتن احمدی نژاد
    من خودم چندان دل خوشی از احمدی نژاد ندارم اما نمیشه واقعیت رو کتمان کرد

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      1

      هیتلر و چنگیز مغول و داعش رو هم همه میشناسند و اگر اینها الان میخواستند سخنرانی کنن همه سالن رو ترک میکردند!!! چون کسی جنگ طلبها و تندروها و چرت و پرت پرانها و درغگوهارو نمیخواد

  • ناشناس
    14

    نمیدانم چه درخواست شخصی ناصوابی از احمدی‌نژاد داشته ای که بر آورده نشده که اینقدر حقیرانه از ایشان مذمت می کنی همه میدانند که احمدی‌نژاد مرد علم و عمل وعدالت ومهر ورزی و مردم داری و محبوب ایران و جهان است

  • کوروش
    5

    این فنی و تکنیکیو خوب اومدی ساختمان های مسکن مهر که با بادی میلرزد از تخصص افراد بی سواد است

  • ناشناس ملت
    18

    خدا پدر مادر جناب دکتر احمدی نژاد را بیامرزه لعنت خدا بر فتنه گران ٨٨ شهدای فتنه ٨٨شاد بر همه کس وکار آنکسی لعنت که بچه هایش در آمریکا اروپا کاسه لیسی می کنند . درود بر تمام شهدای انقلاب وجنگ ... مدافعین حرم تف به غیرت وطن فروشی که با یهودی های ضد انقلاب اسلامی دیدار داشته

  • ناشناس
    14

    خاتمی نماینده طبقه روشنفکر نما و مدیران دولتی اتو کرده حزب اشرافی شعاری است نه نماینده مردم

  • محمد علی
    12

    خاتمی توی فتنه ۹۸ با ناتو مذاکره کرد که اگه مرکزی مقاومت کرد هواپیماهای ناتو اونجارو بمباران کنه.از روحانی به طور کامل حمایت کرد و پدر مملکتو دراورد،اما بعد از پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد همه وزیراشو گرفتن و هیچ مشکلی از احمدی نژاد پیدا نکردن تا بگیرنش.
    کسایی که از خاتمی حمایت میکنن یا اطلاعاتشون کمه و احساسین یا جزئ رساته های اصلاح طلبن که فقط برای منافع امریکا مینویسن.

  • ناشناس
    16

    درود بر جناب دکتر احمدی نژاد

  • ...........
    12

    سنگ صد منی به دنبال آنهایی که سنگ اجنبی را به سینه می زنند و جیره خوار و فتنه گرند

  • ذوالفقار
    1

    ملت ساده که در کامنتهای ذیل به جان هم افتادید اینها همشون سرو ته از یک کرباسند و با هم فامیل الانکهکه ما مغز فندقی ها بخاطر اونا بجان هم افتادیم و بهم چرت و پرت میگیم اونا نشستند دور منقل و بهترین جوج و جگر را با هم میخورند و به ریش و حماقت ماها قهقه میزنند و میگن خوب 43سال با تفرقه سوار ملت شدیم و هنوز ماها را نشناختند

  • رضا
    2

    ۴۳ سال بدبختی که ۱۶ سال توسط این دوتا و الان یک ۵ کلاسه اومده ۸ سال دیگه فاتحه ما را بخواند

  • ناشناس
    3

    احمدی نژاد به عنوان یک بسیجی با قدرت پشت پرده معامله کرده چنانچه برای سفر به کشورهای خارجی آزاد باشد و با مانعی روبرو نشود در ازای آن چشمش را بر روی واقعیات جامعه ببندد و روزه سیاسی بگیرد و سکوت اختیار کند و دم نزند!!! اما این معامله برای خاتمی چونکه اصلاح طلب است و باصطلاح برانداز ساختار سیاسی قدرت محسوب می شود چنین معامله ای نه تنها وجود ندارد بلکه ممنوع التصویر و ممنوع الملاقات عمومی سیاسی هم هست!!!

    نظرات شما -
    • محمد
      12

      احمدی نژاد حرف نمیزنه؟!!!!!!
      والا یا تو فضای مجازی اصلاً وارد نیستی که ببینی یا خودتو به کوچه علی چپ زدی دیگه حرفی هم مونده نزده باشه از بالا تا پایین همه اقایون رو زیر سئوال برده برو ببین هر رو یه سخنرانی انتقادی منتشر میکنه...

    • به محمد
      1

      مموتی حرف میزنه ولی اون موقع که مثلا رئیس جمهور بود حرفهایی میزد که هر روز تحریمها بیشتر میشد و مدام تکرار میکرد تحریمها فقط کاغذپاره است ولی وقتی از قدرت کنار رفت چون عقده دیده شدن داره برعکس حرفهای قبلیش رو میزنه!!! ریاکاری کثیفترین کاره

  • جلال عامری
    2

    جفتشون برن لا گِل...
    یکیشون اهل تسامح و تساهل بود و یکیشون اهل افراط و شولوغ کاری.
    تهش دخلی براملک ملت نداشتن...
    کو برق هسته ای کو گفتگوی تمدنها؟

  • ناشناس
    11

    یادمه زمان خاتمی به محض جستجوی عنوان محور شرارت در گوگل اسم ایران میومدبالا. ممنونم ازت صلح اصلاح طلب، که نزاشتی پای ناتو به افغانستان و عراق باز بشه، اصلاح طلب ها همیشه صلحشون رو با مبارزات مصلحانه در 77 تا 98 به اثبات رسوندن

  • غریبه
    1

    درود بر مرد تکرار نشدنی سید محمد خاتمی . مردی از جنس صداقت

  • امیر
    4

    این متن رو کی نوشته معلومه از خاندان فاسد هاشمی یا لاریجانی چیزی نصیبش شده که کینه اونا رو بیان کرده داداش آب رو بریز اونجا که میسوزه😉😉😉😐

  • 1

    اکثر کامنت های که در مخالفت با سید محمد خاتمی است از طرف یک نفر است ----- در ایران هیچ کس به بزرگی محمد خاتمی نداریم - شخصیتی جهانی

  • ناشناس
    1

    در دروه ی اقای خاتمی عزیز مردم رفاه داشتن اما در دوره ی احمدی نژاد گرانی و دزدی ها شروع شد

  • سیاوش سلطان
    0

    کشوری که از طرف روسای جمهور شانس نیاورد!!!!
    اون از بنی صدر ، اینم از مموتی !!!!
    بیخیال ، همه گره دیده شدن دارند ، ایسگا واسشون کافی نیست ، گره خط امام خمینی بایدت ، کل خط ها ایسگا می شوند ، ورودی و خروجی ...
    ۸ سال مدیریت کشور و حتی پاسخگو یک عملکرد نباشی ، دلت میخواد رئیس جمهور مادام العمر باشی وقتی هزینه از جیب ملت است!!!
    کوتوله های سیاسی ...

  • ناشناس
    4

    یه سؤال؟ زمانی که روحانی و جهانگیری دزدی میکردند آقای خاتمی چرا ساکت بودند

  • یکی از مردم
    0

    اونها همشون سر و ته یه کرباسند شما جیره خورها هم همتون سرو ته یه کرباسید فقط دنبال سرکیسه کردن مردم ایران و زدن جیبشون هستید

  • ناشناس
    0

    من کاری به خوب و بد بودن هیچکدامشان ندارم، فقط میخواهم آن دختر نوجوانی که در زیر زمین خانه شان اورانیوم را غنی می‌کرد ببینم. البته الان دیگه جوان شده.

  • قلندر واقعی
    1

    نماد نور و ظلمت سید محبوب خاتمی و مموتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها