در جلسه هیات دولت

رئیسی: کنترل مستمر بازار کالاهای اساسی ضروری است

رئیس جمهور بر ضرورت کنترل مستمر بازار کالاهای اساسی و تبیین و تشریح اقدامات انجام شده برای ایجاد آرامش خاطر در جامعه، تاکید کرد.

رئیسی: کنترل مستمر بازار کالاهای اساسی ضروری است

سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت برای جبران کاستی‌ها و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موظف هستند، اخبار مطرح شده در حوزه فعالیت خود را با دقت رصد و پیگیری کرده و در صورت صحت بلافاصله برای رفع مشکل اقدام کنند و مواردی که با هدف ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی منتشر میشود را برای مردم تبیین کنند.

وی  تاکید کرد: نباید اجازه داد عده ای با سوداگری و انتشار اخبار کذب و دروغ، زندگی و معیشت مردم را دچار مشکل کرده و تلاش‌های انجام شده را زیر سوال ببرند.

رییس جمهور در ادامه بر رعایت عدالت در جذب نیروی انسانی در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی در تمام دستگاهها و سازمان‌های اداری باید تابع مقررات و عادلانه باشد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چشم شما دستور بده من ساعتی کنترل میکنم .

  • آخر کنایه
    0

    یک زمان سرباز بودم یادش بخیر یک استوار داشتیم
    گفت از من به شما ها نصیحت هر کی تو ارتش به شما دستوری دادد چشم را بگویید ولی عمل نکنید .
    حالا حکایت ریس جمهور مملکت ما هست دستور را می دهد
    ولی متاسفانه کو گوش شنوا که بخواهد گوش دهد و کو قلمی
    که بخواهد عمل کند .
    تا موقعی که چند ده نفر تو مملکت تصمیم می گیرند چه کالای با چه قیمتی وارد بازار شود و با چه قیمتی به این ملت عزیز فروش شود .

  • ناشناس
    0

    هنوز آقای رییسی عزیز به مفاسد نهادینه شده توسط بازاریان پی نبرده است. بازاریانی که پشتوانه روحانیت را از سالهای دور برای خود بیمه کرده اند، و در همه جا سیطره ی ظالمانه خود را گسترش داده اند‌. تنها را رهایی از گرانی و تورم، تعطیل کردن بازار و دلالی در کشور است. البته منابع مالی حوزه ها که توسط بازار تامین میشود، قطع میشود، وبه زعم بعضی آقایان، ظاهراً اسلام تضعیف میشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها