سازنده میز معروف: میز ربطی به کرونا ندارد

سازنده میز 6 متری پوتین می‌گوید این میز برای فاصله گذاری و کووید ساخته نشده است!

سازنده میز معروف: میز ربطی به کرونا ندارد

ریناتو پولونا، سازنده ایتالیایی میز معروفی که پوتین یک طرف آن می‌نشیند و رهبران سایر کشورها را آن سوی میز قرار می‌دهد؛ به روزنامه ایتالیایی کوریر گفت اینکه گفته می‌شود این میز برای فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ابتلا به کرونا ساخته شده، دروغ است.

وی گفت این میز را 25 سال پیش در اواسط دهه 1990 ساخته و بیش از 100 هزار یورو هزینه ساخت داشت.

وی گفت اگر دقیق بخواهیم بگوییم این میز حدود 6 متر طول و دو و نیم متر عرض دارد و از بلوط ساخته شده و کاملا منحصربفرد است. میز ورقه‌های طلا داشته و تزئینات آن کاملا با دست ساخته شده است.

مکرون هفته پیش از فاصله دور با پوتین حرف زد و سوژه رسانه‌ها شد.

امروز نیز شولز با همان فاصله با پوتین دیدار کرد و سوژه خنده شد.

کاربران مجازی اصل گفت و گو را به حاشیه برده و دست به تمسخر وسیع پوتین و مکرون و حالا شولز زدند و فاصله را با فضای دیپلماتیک میان روسیه و ناتو کردند.

حجم ویدیو: 16.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    2

    رها کنید این مسائل بی اهمیت را

  • ناشناس
    1

    میز یا زمین فوتسال

  • بهزاد
    3

    چقدر از این میز بزرگ برای کوبیدن آقای رئیسی استفاده کردند !!!!

  • کارگر
    6

    ادعای کوباندن رییسی درست نیست یک نکته درست است وآن فاصله دیپلماتیک روسیه وایران است که علی رغم ادعای ایران به نزدیکی ایران وروسیه نشان دهنده موضع سریع روسیه است. کاش آقایان از این درس بگیرند وروی دیوار هیچ دیکاتوری یادگاری ننویسند.

    نظرات شما -
    • std
      0

      صریح، دوست عزیز، صریح، از صراحت

  • رضا
    2

    بیخیال میز!
    پوتین بی معرفت یک ناهار به رئیسی نداد!
    از روزی که رئیسی از این سفر آمده به همه میگه ناهار خوردی!

  • ناشناس
    1

    حالا فکر کن جناب خبر فوری از 5 تا دیدار پوتین 4 تای آن سر همین میز دیدار صورت گرفت که آخریش همین دیروز صدراعظم آلمان بود!

  • علی
    2

    ارباب پوتین تعیین میکنه کی چقدر اجازه داره نزدیک بشه و این یعنی رضایت و یا عدم رضایت ارباب از سیاستهای زیردستان و رقبای منطقه ای حالا اینکه با این همه حالی که نظام مقدس به پوتین داده از پذیرش تقسیمات جدید دریای خزر و کاهش سهم و حق طبیعی مان از دریا تا خرید سلاح های قدیمی و رده خارج با هزار منت و پول گزاف مثل اس سیصد تا خداد میلیارد دلاری که برای اتمی کردن و ساخت نیروگاه اتمی بوشهر با تکنولوژی چرنوبیل بهشون دادیم و داریم میدیم و هر چی هم که ارباب میگه میگیم چشم میگه وارد سوریه شید میگیم چشم میگه از سوریه خارج شید میگیم چشم نمیدونم چیکار باید برای ارباب پوتین میکردیم که اینجوری از ما ناراضیه خدا اند احتمالا ماجرای برجامه حال نمیکنه با غرب ارتباط بگیریم میترسه شاخ بشیم البته ما رام خودشیم در هر صورت میخوایم به امریکا باج ندیم میشیم نوکر روسیه و چین

    نظرات شما -
    • بهنام
      2

      زررررررررررررررررررررررررررررت

  • ناشناس
    0

    واقعاً عجیب است هیچ چیز گیر نمی آورید به این مسائل می پردازید؟ حالا دیگه یک نجار پروتکل های وزارت امور خارجه روسیه را تعیین می کند؟ وقتتان را صرف چی م یکنید؟ می خواید چر را ثابت کنید؟

  • ناشناس
    1

    تنها یک رئیس جمهور به مجلس روسیه راه پیدا کرد اون هم بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا در سال 2002 بود بدون تشریفات و ارائه دکتری افتخاری و اون هم برای اجرای تعهد به پایان جنگ سرد. و حالا بعداز بیست سال، حضور دکتر رئیسی با افتخار در مجلس روسیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها