احتمال برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در روز دوشنبه

یک خبرنگار حاضر در وین از احتمال تشکیل نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام فردا در وین خبر داد.

احتمال برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در روز دوشنبه

 «استفانی لیختن اشتاین» خبرنگار حاضر در وین اعلام کرد احتمال دارد فردا (دوشنبه) نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام در وین تشکیل شود.

«استفانی لیختن اشتاین»، خبرنگار حوزه سیاست خارجی نشریه‌هایی همچون پولیتیکو، فارن پالیسی و ایندیپندت که اکنون از وین اخبار مربوط به توافق هسته‌ای ایران را پوشش می‌دهد، در پیامی توییتری نوشت: «اینطور شنیده‌ام که احتمال دارد نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام فردا در وین تشکیل شود.»

دور هشتم مذاکرات احیای برجام در وین اتریش هم‌اکنون مدتیست که در حال برگزاری است و هفته گذشته نیز بعد از وقفه‌ای چندروزه، با حضور نمایندگان آمریکا و ۱+۴ دوباره از سرگرفته شد.

امروز (یک‌شنبه) «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: «مشورت‌های بسیار فشرده در مسیر مذاکرات وین درباره برجام امروز یکشنبه نیز ادامه یافت. من به صورت ویژه، نشستی سازنده با دکتر باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران درباره مسائل مهم باقی مانده داشتم.»

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین دیروز (شنبه) نیز دیدار‌هایی با نماینده ایران، آمریکا و دیگر طرف‌های برجام در وین داشت و اعلام کرد که درباره راه‌های پیش رو در مسیر توافق هسته‌ای ایران در مذاکرات وین رایزنی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خبر نگار ایرنا که چیز دیگه ای میگه .البته پاچه خوار ی هم درش مشهود بود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها