وکیل حمید بقایی: رگ‌های مغز موکلم پاره شدند

وکیل معاون اجرایی احمدی نژاد در دولت دهم می‌گوید: پزشکی قانونی گفته که بقایی باید جهت درمان بیرون از زندان باشد چرا که وضعیت جسمی‌ او بسیار بحرانی است.

وکیل حمید بقایی: رگ‌های مغز موکلم پاره شدند

مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی، درباره آخرین وضعیت حمید بقایی و زمان بازگشت او به زندان، به خبرنگار سیاسی مُنیبان گفت: بقایی با تجویز پزشکی قانونی بیرون است. در حقیقت پزشکی قانونی گفته که بقایی باید جهت درمان بیرون از زندان باشد چرا که وضعیت جسمی‌ او بسیار بحرانی است.

او در واکنش به اینکه منظور از وضعیت جسمی بحرانی بقایی این است که او در ICU و بخش مراقبت‌های ویژه بستری است؟ تصریح کرد: فعلاً کبد، کلیه‌ها، گوارش و همچنین دو رگ مغز بقایی به شدت آسیب دیده و پاره شده و شرایط جسمی‌اش به خاطر اعتصاب غذاهایی که داشته، بسیار بحرانی است. پزشکی قانونی تشخیص داده که بقایی حتماً باید تحت معالجه پزشک در بیمارستان قرار داشته باشد بر همین اساس او مرتب به بیمارستان مراجعه می‌کند و هر دو، سه هفته یک بار بستری می‌شود.

عبدالله‌پور در رابطه با زمان برگشت بقایی به زندان خاطرنشان کرد: بقایی نمی‌تواند به زندان برگردد به این معنی که طبق قانون نمی‌توانند او را به زندان گردانند چون برای بقایی خطر جانی وجود دارد.

وکیل بقایی در پایان در خصوص پرونده شکایت روزنامه شرق از موکلش یادآور شد: پرونده مربوط به روزنامه شرق مصالحه و حل شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • قلندر واقعی
    5

    لعنت خدا به مسببش این بنده خدا چه کار کرده به این روز افتاده شرم به این دنیا به این درد به این عمری که بر نمی گرده خودم رفتم دلم جا موند کی تقدیر رو اینجور عوض کرده داره یه عمر میشه که زیر آوار م اما تا جون دارم پپسی کلاه می‌نوشم

  • ناشناس
    7

    ایشان بخاطر ضعف جسمانی حالشون بد نیست بلکه بخاطر ناحقیهایی است که در زمان ریاستش در سازمان میراث فرهنگی در مورد کارکنان روا داشت. خدا جای حق نشسته. هنوز ابن موارد کم هست و خدا باید بیشتر عذابش بدهد.

    نظرات شما -
    • مهدی
      7

      درود بر جناب آقای دکتر احمدی نژاد و همراهانش
      چون اجازه نمی داد پول مردم ایران را به سوریه ولبنان ببرند شد آدم بده داستان بیشتر مردم خانه و زندگی خود را مدیون این بنده خدا هستند درود بر شرفشان

  • ناشناس
    1

    مگه توی سر این آقا رگ هم وجود داشت . بیشتر رشته های نامریی روش های زیرآبی رفتن بوده

  • پري
    0

    انشالله كه هر چه زودتر شفا پيدا كنند

  • .
    3

    به درک.نفوذی انگلیسی

  • ناشناس
    0

    تا یادماد مکا فات عمل با چشما نما دیدیم حر کسی که زریه بیتول مال خرده تا نسل های چندم کا فات عمل میبیند

  • سعید1400
    2

    یکی از بهترین مسئولین کشور اقای بقایی بودش. بنده یه مشکلی داشتم که برا حل مشکلم بارها و بارها تلاش کردم تا مسولین رو ملاقات کنم اما حتی نتونستم مسئولین شهری و استانی مثل نماینده- استاندار- نماینده ولی فقیه و... رو ببنیم. اما اقای بقایی با اون جایگاه بالایی که داشت براحتی و فقط با 1 تماس تلفنی که با دفترشون داشتم بهم وقت ملاقات داد و دستور داد مشکلم رو حل کنن. همیشه براش دعای خیر میکنم.

  • Mm
    0

    آره . اگر زندانی دیگری به جای ایشان بود هم زندگیش اینقدر برای دستگاه قضایی ارزش داشت؟آیاهر کی حالش در زندان بد شود آزادش می کنند؟در حاکمیتی که بنابه گفته امام جمعه اصفهان از حکومت اولیا و انبیا کامل تر است معنای عدالت همین است؟من نمی دانم آقای بقایی مجرم است یانه. خدامی داند و آنها که باید بدانند. ولی منطق عادلانه ای برای آزادی ایشان از خلال صحبت های وکیلش به دست نیاوردم.

  • ایران
    0

    چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خخخخخخخخخخخخخخخخ

  • میشوبالا
    0

    مشایی و رحیمی معاون اول احمد نژاد.کجا هستند در عجبم چرا همدیگر را رسول میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها