کامیلا، یک غاصب دروغگو یا یک عاشق پیشه باهوش/ ملکه آینده انگلستان کیست؟

با اعلام ملکه الیزابت، کامیلا همسر پرنس چارلز ملکه بعدی انگلیس خواهد بود. این در حالی است که بخشی از مردم از او متنفرند چرا که او را عامل جدایی پرنس چارلز و پرنسس دایانا می دانند.

کامیلا، یک غاصب دروغگو یا یک عاشق پیشه باهوش/ ملکه آینده انگلستان کیست؟

به گزارش خبر فوری، ملکه انگلیس در بیانیه ای که چند شب پیش منتشر شد، به سال ها بلاتکلیفی و تردید پایان داد و وضعیت دوشس کورنوال (همسر پرنس چارلز) را برای آینده مشخص کرد. در این بیانیه غافلگیر کننده، ملکه اعلام کرد که آرزوی قلبی اش این است که پس از این که چارلز جانشین وی شد، عروسش به عنوان ملکه به رسمیت شناخته شود.

ملکه الیزابت در حالی بیانیه مربوط به کامیلا را منتشر کرد که 95 ساله است و به نظر می رسد علاقه دارد بالاخره وضعیت جانشینانش را مشخص کند.

واکنش تند به انتخاب ملکه جدید؛ سلطنت بی سلطنت!

بعد از بیانیه ملکه، واکنش ها از جانب شهروندان انگلیسی و کاربران فضای مجازی طوفانی بود. بعد از این پیغام، به سرعت هشتگAbolish_The_Monarch#   یعنی «سلطنت را منحل کنید»، در توئیتر ترند شد.  این هشتگ این فرض را که مردم انگلیس علاقه زیادی به همسر پرنس چارلز و احتمالا ملکه آینده انگلیس ندارند، تقویت کرد.

در انگلیس عده‌ای از دولتمردان هم با پذیرش کامیلا به عنوان ملکه‌ مشکل دارند؛ حتی تا قبل از بیانیه‌ ملکه تصور می ‌شد که کامیلا هیچ وقت «ملکه» نخواهد شد اما بیانیه ملکه الیزابت همه را غافلگیر کرد.

اگرچه هشتگ مربوط به لغو نظام سلطنتی اولین بار نیست که در فضای مجازی ترند می شود و قبلاً بعد از تشکیل پرونده‌ پرنس اندرو به اتهام سوءاستفاده‌ جنسی و نیز بعد از مصاحبه‌ شاهزاده هری و همسرش مگان با اپرا وینفری هم ترند شده بود، اما به نظر می رسد این بار قضیه جدی تر است. مردم معتقدند کامیلا یک دزد تاج و تخت است و او باعث شده پرنسس دایانای محبوب از پرنس چارلز جدا شده و بعد از یک سال هم در یک سانحه رانندگی کشته شود.

به بهانه جنجال های اخیر بد نیست مروری بر زندگی ملکه آینده انگلیس داشته باشیم.

کامیلا، ملکه آینده سرزمین آنگلوساکسون ها کیست؟

ملکه 2

کامیلا رزماری شاند همسر دوم چارلز، شاهزاده ولز و پادشاه آینده انگلستان است. کامیلا متولد 17 ژوئیه 1947 در لندن است. او اگرچه در یک خانواده‌ معمولی به دنیا آمد اما از همان ابتدا به خوبی توانست آداب مربوط به اشراف را فرا بگیرد. پدرش افسر ارتش بود و به همین سبب، کامیلا توانست به خوبی با نظم و دیسیپلین نظامی آشنا شود؛ دیسیپلینی که بعدها در ارتباط با خاندان سلطنتی به درد او خورد.

شاهزاده چارلز اولین بار کامیلا را در یک بازی چوگان در سال 1972 ملاقات کرد و عاشق وی گردید. آنطور که مشخص است به دلیل نداشتن نسب خانوادگی، چارلز مجبور شد همسر آینده خود را به طور موقتی رها کند. بعد از این،  کامیلا در ژوئیه سال 1973 با شخصی به نام اندرو پارکر بولز ازدواج کرد و از این ازدواج دو فرزند به دنیا آورد. همزمان، چارلز هم با پرنسس دایانا ازدواج کرد و زندگی جدیدی را آغاز نمود.

حالا به نظر می رسید همه چیز بین چارلز و کامیلا به پایان رسیده باشد. با این حال، با افزایش اختلاف دایانا و چارلز ارتباط شاهزاده با کامیلا نیز از سر گرفته شد. پرنسس دایانا که حالا تبدیل به محبوب ترین شخصیت انگلستان شده بود چند بار از ارتباط همسرش با کامیلا شکایت کرد و همین اتفاق باعث شد کامیلا در بین رسانه ها و علاقه مندان به خاندان سلطنتی منفور شود. وقتی سرانجام پرنسس دایانا از چارلز جدا شد و یک سال بعد هم در یک تصادف مشکوک از دنیا رفت و همزمان کامیلا نیز از همسرش جدا شد و آزادانه با چارلز ارتباط برقرار کرد، این تنفر بیشتر و بیشتر شد. بسیاری اقدامات کامیلا را موجب مرگ پرنسس دایانا می دانستند و به همین علت دوست نداشته و ندارند که او ملکه انگلستان شود.

با این حال، کامیلا کار خود را بلد بود. او بر خلاف پرنسس دایانا ارتباط خوبی با ملکه الیزابت برقرار کرد. برای آرام کردن اوضاع مدتی رابطه خود با چارلز را مخفی نگه داشت و بعد از اینکه شرایط آرام شد در سال 2005 رسما پذیرفت که همسر چارلز شود. او به خوبی آداب سلطنتی را فراگرفته بود و بعد از چند سال توانست به راحتی ملکه و سایر اشراف را راضی به ازدواجش با شاه آینده انگلیس کند. تنها مخالف رسمی پاپ بود. چارلز بر خلاف سلفش هنری هشتم از در آشتی با پاپ درآمد و بعد از تقاضاهای بسیار سرانجام توانست رضایت کلیسا را هم بگیرد.

ازدواج سلطنتی با پرنس چارلز باعث شد تا کامیلا لقب دوشس کورنوال را دریافت کند. شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز است و کامیلا هم شاهدخت ولز است اما  او به خاطر پرنسس دایانا که شاهدخت ولز بود از این لقب استفاده نمی‌ کند و لقب دوشس کورنوال را برای خود انتخاب کرده ‌است.

کامیلا و مزد صبری که خواهد گرفت

ملکه 3

کامیلا در این سالها به خوبی توانسته خود را در بین درباریان و رسانه ها جا بیندازد. او در کارهای خیر بسیاری شرکت کرده و همراه همسرش سفرهای بسیاری به کشورهای مختلف دنیا کرده است. با این حال، گروهی از مردم هنوز از او تنفر دارند و او را یک غاصب و شخصیتی دو رو می دانند. این تنفر وقتی بیشتر شد که مکالمات خصوصی چارلز و کامیلا منتشر شد. مکالمه ای که در آن به تلاش ‌های کامیلا برای خراب کردن زندگی دایانا اشاره شده بود.

با این حال، به نظر می رسد کامیلا حالا از هر زمان دیگری به رویای خود یعنی ملکه شدن نزدیک تر شده است. این البته از نظر دیلی میل، مزدی است که به خاطر خوشحال کردن پرنس چارلز و البته صبر و هوش خودش به آن خواهد رسید.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • میشو بالا
    35

    فراموش نکنید خاور میانه بدون . انگلستان نمی تواند نفس بکشد

    نظرات شما -
    • امین
      0

      از در عقب

  • م
    2

    ملکه دزدای دریایی!!!

  • مش جمعه
    9

    درود به روح دایانا،گوشت در ایران ۲۵۰هزارتومان هست.

  • farshid
    3

    این که شما این خبر نشر داد درست
    ولی تحلیل کردن یک فرد که شاید فقط برای مردم انگلیس مهم است چه اهمیتی دارد
    یکم کار خبری کنید بررسی و نقد کار خبر نیست

  • ناشناس
    1

    نه چارلز پادشاهی راخواهد دید و نه کامیلا ملکه بودن را.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ولی هر دو دیدن

  • ستمدیده
    0

    تعجب میکنم انگلستان دیگه چرا درگیر این مسخره بازیاست آخه مردم ساللاری ملکه نمیخواد یه مشت مفت خور که هزینه هاشون از جیب مردم پرداخت میشه!

  • ناشناس
    4

    ام الفساد دنیا و فتنه و آشوب کننده دنیا این یه مشت ماده پیر کفتار انگلیسی است

  • Sooa
    1

    روح پرنسس دایانا در ارامش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها