روزنامه شرق:

جمیله علم الهدی می خواهد همچون میشل اوباما، بانوی اول دولت شود

جمیله علم‌الهدی، دختر سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و همسر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، گویا می‌خواهد فرای این نسبت‌ها خود را به‌عنوان یک کنشگر سیاسی مطرح کند.

جمیله علم الهدی می خواهد همچون میشل اوباما، بانوی اول دولت شود

روزنامه شرق نوشت: 

دو سخنرانی در عرض چند روز او را به روی خط خبری رسانه‌ها آورده است. سخنان چند روز پیش او در جامعه‌الزهرا مبنی بر اینکه رئیسی از او خواسته تا کتابی شبیه به خاطرات میشل‌ اوباما بنویسد، بسیار بازتاب داشت.

همسر رئیسی اما به‌تازگی در مراسم گرامیداشت روز زن نیز سخنرانی کرد و این‌بار کوشید در حوزه‌ گفتمان‌سازی و نظریه‌پردازی مطالبی را مطرح کند: «اگر بار انقلاب بر دوش ماست و قرار است به قله برسیم، باید دید چه ویژگی خاصی دارد. زنان در این راستا کار می‌کنند. ما می‌توانیم این کار را به‌ویژه در جایی مانند وزارت خارجه که در خط مقدم است، انجام دهیم... در هیچ دوره ای به زنان این نگاه پست نبوده است و آیا ما این امکان را داریم که در یک تجمع بین‌الادیانی معنویت زنان معاصر را به رخ بکشیم. آیا می‌توان از لذت‌های معنوی همسران شهدا استفاده کرد و با آنها آشنا شد؟ امروزه زنانی در کشور ما و کشورهای همسایه هستند که لذت معنوی و تجربه شیرین متافیزیکی را تجربه کرده‌اند که در خلوت خود حفظ کرده‌اند. آیا خبرنگاران ما به سراغ این زنان رفته‌اند تا این لذت‌های معنوی را با دیگران به اشتراک بگذارند و تجربیات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند؟».

همه این سخنان نشان می‌دهد که دختر آیت‌الله علم‌الهدی می‌خواهد نقش بانوی اول دولت را ایفا کند که توجه او به میشل اوباما هم مؤید همین فرضیه است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    شکسته نفسیه ایشون بانوی اول دو عالمند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها