محسن رضایی: سفر رئیس‌جمهور به روسیه راهبرد عمل‌گرایانه برای رفع تحریم است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه بخشی از راهبرد عمل‌گرایانه دولت سیزدهم برای رفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها و پیشبرد سیاست خارجی متوازن است.

محسن رضایی: سفر رئیس‌جمهور به روسیه راهبرد عمل‌گرایانه برای رفع تحریم است
محسن رضایی در توئیتی نوشت:  سفر پر دستاورد آیت الله رئیسی به روسیه و وزیر خارجه به چین و تعامل مقتدرانه دیپلمات‌های ایران در وین و گسترش روابط با همسایگان و کشور‌های آمریکای لاتین، بخشی از راهبرد مهم و عمل گرایانه دولت سیزدهم برای رفع و خنثی سازی تحریم‌ها و پیشبرد سیاست خارجی متوازن است.

چهارشنبه هفته گذشته سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به مسکو، پایتخت روسیه سفری  داشت که وزرای امور خارجه، نفت و امور اقتصادی و دارایی در این سفر دو روزه او را همراهی می‌کردند و با مذاکرات طرفین، توافقاتی در حوزه حمل و نقل، نفت و گاز ، بانکی و تجاری حاصل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    برای آشتی حکومت ایران با غرب و رفع تحریمهای غرب چه نیازی به باج دادن به روسیه و چین است؟!!! بدون هیچ گونه هزینه ای و بی واسطه و بطور مستقیم با آمریکا وارد مذاکرات جدی شوید و رفتار داخلی و منطقه ای خود را اصلاح کنید خود به خود همه مشکلات برطرف می شود.

  • اکبر
    0

    کجا بودی دلربا کم پیدابودی؟؟ نکنه دکان جدید باز کردی برای کاسبی از ملت. نه از مسولان.

  • ناشناس
    1

    کاخ کرملینی که زمانی در آن نقشه مقابله با اسلام ناب کشیده می‌شد به محل اقامه نماز رئیس‌جمهور عزیز کشورمان تبدیل شد، کاخ صدام عفلقی که به همراه شرکای او نقشه از بین بردن نظام نوپای اسلامی و تجزیه ایران کشیده می‌شد به تصویر سیدالشهدای مقاومت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است. این هنوز از نتایج سحر است، باشد تا صبح دولتت بدمد! دل و دین سپردگان به غرب از خواب غفلت بیدار شوند.

  • ناشناس
    3

    مزدوران منطقه‌ای چون سعد حریری و برخی از احزاب غربگرای عراقی به جای حمایت از مسلمانان مظلوم یمن که 7 سال زیر بمباران رژیم آل‌سعود و امارات و... حامیان اصلی آن آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث، قتل‌عام می‌شوند به صف شده‌ و از متجاوزان حمایت و به ایران حمله و یمن را محکوم می‌کنند؟!

  • 0

    در گذشته پول اضافه تدریس معلمین هر دو ماه پرداخت می‌شد ولی در دو سال آخر دولت آقای روحانی دوره آن را 6 ماهه کرده‌اند و پولی که می‌گیریم ارزش گذشته خودش را از دست داده است. درخواست داریم دولت جدید پرداخت این پول را به همان دوره دو ماهه برگرداند تا بلکه بخشی از مشکلات ما معلمان از این طریق حل بشود.

  • 1

    امیدوارم ایده خوب اعطای بدون ضامن وام‌های زیر صد میلیون به زودی اجرایی شود و مردمی که سال‌ها برای دریافت وام‌های خرد با مشکل ضامن مورد قبول بانک روبرو و نهایتا از دریافت وام منصرف می‌شدند به راحتی بتوانند وام خود را دریافت کنند. گاهی افرادی که قصد دریافت وام ازدواج و... داشتند چه دردسرهایی برای آن می‌کشیدند و بعضا موفق هم نمی‌شدند.

  • شهرام. ر
    0

    کدوم توافق نامه امضا و یا بررسی شد؟ همه دنیا میگن که نظر آمریکا (اجرای قسمتی از برجام توسط ایران و برداشته شدن قسمتی از تحریم ها توسط ایران ) از طریق پوتین به جمهوری اسلامی ابلاغ شده و رئیسی رو بازی دادن همین و بس. حالا هی بگین شق القمر کردیم !!! . دوره بی خبری مردم و قبول دروغهای شاخدار شما گذشته است.

  • ناشناس
    0

    تعامل با غرب وگفتگو باان یا حتی جنگ ضرر ش کمتر ازباج دادن به شرق است چین و روسیه شریک دزدو رفیق قافله اند انها فقط منافع خود را در نظر دارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها