نائب رئیس مجلس خبر داد؛

پرداخت ۱۱۰ هزار تومان یارانه به هر ایرانی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با حذف ارز ترجیحی در سال آینده، قرار است به هر ایرانی ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود.

پرداخت ۱۱۰ هزار تومان یارانه به هر ایرانی

علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در برنامه زنده تلویزیونی "با نمایندگان" اظهار کرد: ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای ۶۰ میلیون ایرانی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود.

وی از راه‌اندازی صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: سرمایه اولیه این صندوق‌ها ۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده و قرار است مبالغ مازاد فروش اموال دولتی، بهره‌برداری از معادن و مالیات به این صندوق واریز شده و در مسیر توسعه و پیشرفت استان‌ها هزینه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تغییر فرآیند بررسی بودجه در صحن و کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: قرار شد کلیات لایحه بعد از رأی‌گیری در صحن علنی مجلس در کمیسیون تلفیق و در قالب ۲۰ تبصره مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا یک‌هزار و ۳۷۲ هزار میلیارد تومان به تصویب برسد.

نیکزاد افزود: از این رقم یک‌هزار و ۱۲۲ هزار میلیارد تومان جاری و شامل حقوق، دستمزد و صندوق‌های بازنشستگی و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان نیز ردیف عمرانی کشور است.

وی سهم نفت را در بودجه کشور ۳۸ درصد و مالیات را بالای ۵۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: دولت در لایحه ۱۴۰۱ رشد ۸ درصدی پیش‌بینی کرده که بعید است این رشد اقتصادی محقق شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار است از محل افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، صنعت، کشاورزی و افزایش بهره‌وری این رشد اقتصادی محقق شود که با این شرایط تورمی امکان تحقق رشد ۸ درصدی وجود ندارد.

نیکزاد با انتقاد از دولت قبلی در برداشت نابجا از بانک‌ها و دامن زدن به افزایش نقدینگی و ایجاد تورم اضافه کرد: در لایحه بودجه سال آینده استقراض از بانک مرکزی خط قرمز تعیین شده و قرار است با ۶۰ دلار فروش نفت روزانه به میزان ۱.۱۰ دهم میلیون بشکه فروش نفت انجام شود که به نظر می‌رسد حتی بیشتر از این رقم امکان تحقق درآمدهای نفتی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: اعمال مالیات بر عایدی خانوارها اعم از خانه خالی، خودروهای گران قیمت، واحدهای مسکونی گران قیمت بالای ۱۰ میلیارد تومان، مؤسسات کنکور، سلبریتی‌ها و… می‌تواند افزایش درآمد مالیاتی را سبب شود که البته نگرانی‌ها از افزایش این منابع درآمدی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ویژگی ممتاز بودجه سال آینده عدم وابستگی منابع درآمدی کشور به موضوع برجام است هر چند که در صورت تحقق برجام آثار آن در سفره‌های مردم نمایان خواهد شد ولی به هیچ وجه اقتصاد کشور با برجام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گره نخورده است.

نیکزاد در مورد افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه تصریح کرد: دولت باید متوسط افزایش حقوق را از ۱۰ درصد تا ۳۰ درصد به صورت پلکانی لحاظ کند تا کارمندی که حقوق کمتر می‌گیرد با افزایش بیشتری روبه‌رو شده و آنهایی که حقوق بالایی می‌گیرند، افزایش کمتری را داشته باشند.

وی گفت: بالاتر از افزایش حقوق، کارکنان انتظار دارند تا دولت قدرت خرید آنها را حفظ کند تا آنها توان خرید مایحتاج خانوارهای خود را داشته باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد بی‌عدالتی در پرداخت حقوق و شکاف ایجاد شده در این زمینه افزود: دومینوی افزایش حقوق دستگاه‌های مختلف به راه افتاده و بعد از معلمان، کارکنان دادگستری و اخیراً نیز جهاد کشاورزی خواستار افزایش حقوق و اجرای قانون تسری شدند که به هیچ وجه با روند شروع شده نمی‌توان عدالت را برقرار کرد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: برای از بین بردن تبعیض در پرداختی‌ها دولت باید کار اساسی انجام داده و با هماهنگی سایر قوا تلاش کند تا پرداختی ۴ میلیون کارمند ایرانی را ساماندهی کرده و تفاوت در پرداختی‌ها را به حداقل رسانده و نظام پرداخت عادلانه را یک‌بار برای همیشه به این غائله خاتمه دهد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 59
  • ناشناس
    1

    اگر قرار است ارز ترجیحی برخی کالاهای اساسی به غیر از گندم، دارو و نهاده های دامی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ حذف گردد جهت کاهش تبعات بسیار منفی حذف ارز ترجیحی بر روی افزایش نرخ کالاها و خدمات دولت باید به ازای هر نفری که یارانه نقدی می گیرد (یعنی حدود ۷۸ میلیون نفر) ماهانه حداقل ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان یارانه حذف ارز ترجیحی بپردازد وگرنه باعث ضرر و زیان مردم است!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3


      پس خبر خوشی که قرار بود ،از ماه اذر پرداخت بشه ،کجا رفت !!؟؟
      مگه قرار نبود خبر خوش و از اذر ماه عملیاتی کنید !!!
      حداقل تو این دو ماهه که عملیاتی نشد ،همین فردا پس فردا که ولادت هست ،مردم و سوپرایز کنید .
      تا ۱۰سال دیگه ،فقط حرف و حرف و حرف باشه فایده نداره ،باید به وعدتون عمل کنید!!!حداقل در غالب عیدی ،اخر سال (مردم و سوپرایز کنید)که هم به وعدتون عمل کرده باشین ،هم اینکه خانواده هایی رو از نگرانی رها . باشد که در جای دگر جبران شود.
      😁😉🤔🙃😁😁😁😁😁

    • ناشناس
      3

      از قدیمیا شنیدیم که میگن :یکی از عواقبی که باعث نزول عذاب میشن ،مسخره کردن مردم است!!!😌

    • ناشناس
      0

      متاسفیم برای عوامل خبر فوری و خصوصا مجلس و دولت !!!!
      شما خبر فوری ،چرا متن دیروز مجلس مربوط به چگونگی حذف و اختصاص و جایگذینی ارز۴۲۰۰را از انظار عمومی پنهان کرده اید؟؟؟!!!!
      شما دولتیان و مجلسیان،قیمت کالاها را ۱۰۰برابر کرده اید و هنوز هم در حال گران کردن ،و تازه میفرمایید ،که قیمتها را ثابت کنیم ،و ۲۵قلم را تعیین ،و قیمت فعلی را مردم پرداخت کنند،و در صورت اصلاح یا حذف ارز۴۲۰۰و گران شدن بیشتر ،کوپن یا کارت الکترونیک بدیم و تخفیف برای مردم !!!!!
      مردم شفافیت میخواهند ولا غیر.نرخ حذف ارز از کالاها را محاسبه و مستقیم و نقدا به مردم بدهید.
      شما فکر کرده اید مردم هالو و نفهم هستند ،که این رفتار ظالمانه را با انها میکنید،بترسید از خشم الهی،بترسید از اه مظلومان ،بترسید از خشمی که دامن همه شما را خواهد گرفت !!!!!
      تا کی بنا دارید بر مردم خودتان ظلم کنید !!!!
      طرف حساب شما ،خدا میباشد،شک نکنید .

    • ناشناس
      0

      دیدم صفای اهل دل و روی ماهشان
      تابد فروغ عشق خدا از نگاهشان
      بسیار صوفیان که دم از حق زنند لیک
      معموره یی ز شرک بود خانقا هشان
      ای زر پرست روز
      فقیران سیه مخواه
      جز رنج روزگار چه باشد گناهشان
      از اشک سینه سوختگان در امان مباش
      کاتش زند به خرمن تو برق اهشان
      از منعمان رفته بگویم حکایتی
      تا بنگری معاینه حال تباهشان
      هر شب چراغ مجلسشان پر فروغ بود
      ان شام ها نشاند به روز سیاهشان
      ان شب که کوخ فقر پر
      از وای وای بود
      پر میکشید سوی فلک قاه قاه شان
      از اشتباه چشم بخیلان به خون نشست
      دیدی به چشم عاقبت اشتباهشان
      بس کودکان که در شب سرما فسرده اند
      زیرا نداده یی به شب خود پناهشان
      بسیار بی کسان که به چاه مذلتند
      با دست اقتدار بر اور زچاهشان
      اقوام بی شمار
      به گورند و این زمان نبود
      نشان ز ملت و از پادشاهشان
      از روشنان شام دعا پرتوی بخواه
      باشد که روشنی دهدت روی ماهشان.

    • ناشناس
      0

      مثل گذشته یک نظر امشب به ماه کن
      بعدا بیا نظر به من رو سیاه کن!!
      گیرم که عشق حاصل یک اشتباه شد!
      یک بار هم به خاطر من اشتباه کن!
      اصلا خیال کن که من و تو غریبه ایم
      مثل غریبه ها به سکوتم نگاه کن!
      بعدش بگو که حق من ایا بهانه بود؟
      در ذهن خود خدای خودت را گواه کن...
      در یک غرور مصلحت امیز گم شدی
      خود را برای امدنم رو براه کن...
      اما اگر غرورت همیشگیست
      عشق و مرا فدای دل دلبخواه کن!

  • مش جمعه
    5

    لااقل پول مصرفی روزانه یک نان لواش را بمردم بدهید.خاک همه عالم برسرتان.از امیر دوبی حکمرانی را یاد بگیرید.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      ارز 4200 برای بیشتر کالاها خیلی وقته حذف شده و این فقط بهانه است برای خالی کردن دوباره جیب مردم....پول یک و نیم کیلو برنج به مردم میدن در عوضش پول یک و نیم کیلو طلا از جیب مردم درنیارند آروم نمیگگیرند!

  • حسین
    1

    تابحال برنامه ای در جهت رفاه جامعه نداشتید ک الان در‌ چنین شرایطی هستیم ، مطمئنا این فرمایشات هم بنحوی در جهت جبران کسری بودجه دولت هست و نه رفاه عمومی

    نظرات شما -
    • حسن
      1

      خیلی وقته خاک بر سر این مردم مملکت شده

  • گرگلی
    1

    پنجاه ساله قیافه های تکراری در راس امور کشور هستند درتمام دنیا مردم به دولت یارانه میدهند در اینجا مردم گداصفت و دولت بذل و بخشش چاپ اسکناس میکند.شماها خود باعث مصیبت شرم اور یارانه هستید .بگذارید کارها بدست متخصصین اداره شود تا همه چون شماها خوب زندگی کنند ....

  • بدون نام
    1

    اون پولو بذارین جیبتون یه موقع ضررنکنین اصلاراضی به زحمت نیستیم

  • پطر صغیر
    0

    آقا هر وقت دولت به ما پول داد 1000 برابرش رو بما تحمیل کرد!!! حالا خوددانی. قبر خودتونو نکنید

  • ناشناس
    0

    مردک بی سواد . با ۱۱۰ هزار تومن سال بعد حتی نمیشه یه دبه ماست خرید .

  • مجید عبوسی
    1

    دروغگو دروغ کمتر بگو. همین امروز در خبرها اومد که حقوق کارکنان قوه قضاییه و دادگستریهای سراسر کشور از ابتدای هفته با دستور صریح ریس جمهور انتصابیت و حداقلی افزایش می یابد. نیکزاد = دروغ

    نظرات شما -
    • کارمند دادگستری
      0

      درد کارمند دادگستری بخوره به دل همه اونهایی که نه با دادگستری آشنا هستند و نه با مشکلات و محرومت ها و محدودیت های شدید کارکنان آن. اگه در نزدیکانتان کارمند دادگستری دارید برید و از اونها بپرسید حقوقشان چقدره، فیش حقوق شون رو ببینید، اضافه کار اونها اگر از 70 هزار تومان در ماه بیشتر بود( اون رو هم هر 3ماه پرداخت میکنه قوه قضاییه)، بیاید همینجا هرچه خواستید به ما فحش بدید

  • ناشناس
    2

    بودجه ای که پول مفت به اخوند میده و اماکن کذهبی برای ازار مردم بدون هیج هاصیتی پ کمک به کشورعای دیگه بدون رضایت مردم اما منبع تامینش باید مالیات اخذ شده از مردم باشه ظلم از این آشکارتر

    نظرات شما -
    • آرش
      14

      کدوم کشوری؟؟؟
      حرفت بوی سوختگی میده!!!

  • شما
    0

    این هم یکی از سیاستهای فساد انگیز است که طولی نخواهید کشید که رانت دزدی فساد از آن بیرون خواهد زد شما که با طمطراق و..نسبت به پول دادن به مردم جلو افتاده اید همین پول را جمع کنید و به همان یارانه یا ارز ترجیحی بدهید اما نظارت خداپسندانه و دقیق کنید تا کسی مرود لاستیک یا چوب بیل یا دسته بیل وارد کند فسادی که در یارانه زمان احمدی نزاد اتفاق افتاد یادتان انشاا...نرفته شناسنامه های مرده ها هم داشتند پول یارانه می گرفتند چرا عاقل کند کاری که ...

  • ناشناس
    0

    کی می دهند؟؟

    نظرات شما -
    • 1

      عجله‌نکن‌‌به‌اون‌می‌رسی‌بدبخت

  • خسته
    1

    این پول رو هم بفرستید برای لبنان و یمن و سوریه ملت ایران از همه شما متنفرند

  • شربت زهر
    0

    شما میخاید جیب ملت رو بزنید خزانه رو پر کنید حالا یه چیزی هم به اسم یارانه به این ملت بیچاره بدید ۱۱۰تمن! برید خجالت بکشید

  • ناشناس
    0

    این شصت میلیون از کجا تعیین شدند لطفاً بررسی مجدد بفرمایید چرا در دوران دولت روحانی یارانه مارا به ناحق حذف کردند حالا با آزاد شدن قیمتها تکلیف ما چه میشود دربین شصت میلیون کسانی که یارانه معیشتی می گیرند میشناسم فردی که مهندس است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صرف اینکه کسی مدرک دکتری، مهندسی یا پروانه وکالت و ... دارد دلیل نمی شود طرف بیکار نباشد یا درآمدش در حد یک کارمند جزء هم نباشد!

  • مظفری
    1

    ده برابر اینو باید بدید مردم،دوباره دوران احمد نژاد داره تکرار میشه،همون موقع که 45 تومن دادم مردم باید 450 تومان میدادن مردم،اومده همه چی رو ده برابر گرون کردن،9تاشو برداشتن یکیشو دادن مردم،الانم همینجوری مبشه خیلی بد سر مردم میاد،فقر و فحشا تا آسمان خواهد رسید،بدبختر از همیشه خواهیم شد،بازم دزدی از جیب مردم مثل دوران احمد نژاد و روحانی میشه

  • چرا
    3

    چند برابر این پولها با یک مانور نظامی دود میشه میره هوا تاثیرش را هم در موشک پرانی اسرائیل میبینیم

  • تکلیفِ تاریک
    1

    اگه می خواهید بدهید بدهید/ اگر می خواهید ندهید ندهید/ فقط تکلیف این مردم بیچاره رو روشن کنید/ مرگ یک بار شیون یک بار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دوست عزیز! عجله نکن! در سال ۱۴۰۱ پس از حذف ارز ترجیحی و گرانتر نمودن چند برابری (حداقل هفت برابری) کالاها و خدمات و تحصیل منابع مالی آن از جیب مردم قسمتی کوچک و جزیی از این منابع مالی استحصال شده را به عنوان چندرغاز یارانه معیشتی به شما خواهند پرداخت!!!

  • حمار تمام عیار ایرانی
    0

    ۱۱۰ هزار تومان معادل ۴ دلار ، الله اکبر الله اکبر واقعا خوش به حال مردم ایران با این یارانه است در آمده سرانه ایرانی ها دومی بعد از قطر میشه

  • قلی
    0

    حاضریم ماهی یک میلیون تومان به شما بدیم ولی شما نباشید.

  • خخخ
    0

    چهل و پنج تومان بهمون دادن اینجوری از حلقوممون کشیدن بیرون حالا که میخان صدو ده تومن بدن چی میشه ..بازم خدارو شکر دختر سردارمون آیفون سیزده داره

  • ...
    0

    رنبه بندي معلمان كه افزايش حقوق نيست، حق ١٠ ساله اي هست كه تا الان خورده شده

  • عدالت
    0

    خدا روشکر پس سلبریتیهایی هم که تو اینستاگرام لباسشون از پوست روباه و پنت هوس ۱۵۰ میلیاردی دارن هم مالیات میخوان بدن!!! نه تو رو خدا گناه دارند فقط از کارمندی که ۴ الی ۵ میلیون میگیره مالیات بگیرید خدارو خوش نمیاد

  • 0

    تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون پرداخت نشده است !!!
    حق جذب از سال 1388 تا کنون پرداخت نشده است !!!
    تفاوت ناشی از 3/4 سربازی بازنشستگان جهت پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده تاکنون پرداخت نشده است !!!
    12 سال از خصوصی سازی گذشت کی مطالبات بازنشستگان پرداخت میگردد تورم به 50 درصد رسیده این پول دیگر ارزشی ندارد بعد از 12 سال ؟؟
    کسورات بیمه تاکنون پرداخت نشده است !!!

    سازمان تامین اجتماعی از سازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیرد.وام 12 میلیونی بدهد.به خدا ما هم نیازمند این وام هستیم.از زن و بچه هامون خجالت میکشیم تو خرج و مخارج با این گرانیها موندیم.مسولین به داد برسید.

  • 0

    کسانی که در زمان خصوصی سازی در شرکت مخابرات و کشور شعار سر می دادند کجا هستند در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان مخابرات هیچ اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • 0

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید

  • 0

    کمک های مالی و... ایران به فلسطین، لبنان و... بودجه آنها از کجا و چگونه تامین می شود ولی متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟

    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟

  • 0

    مشکل اصلی مخابرات منطقه تهران بودجه نیست و تاکنون هم نبوده است 100 درصد فقط بی مدیریت بوده است.
    بنده در اسفند ماه سال بازنشسته شدم متاسفانه تاکنون سکه پایان خدمت بنده را ندادند چرا؟
    بازنشسته اسفند ماه سال 95

  • 0

    چرا پرداخت پول به پیمانکار در مخابرات مشکل بودجه وجود ندارد و فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.

  • 0

    شرم آور و تاسف بار است که دولت مردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    0

    پول هست ولی متاسفانه مشکلات کارکنان و بازنشستگان به خاطر بی لیاقتی مدیران و مسئولان بوده است.
    چرا پرداخت پول به پیمانکار در شرکت مخابرات درسراسر کشور مشکل بودجه وجود ندارد ولی متاسفانه فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.

  • ناشناس
    0


    پرداخت یارانه به هر ایرانی از سال 1389 تاکنون درسراسر کشور دوست عمل و اجرا نشده است.

  • 1


    از سال ۱۳۸۹ تاکنون، سال‌هاست که در بیستم هر ماه یارانه نقدی ۴۵‌هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب‌میلیون‌‌‌ها ایرانی واریز می‌شود

  • کوروش
    1

    این پول ها رو صرف ایجاد اشتغال کنید هم تورم کاهش میابد و هم چند ماه بعد پول پرداختی بی ارزش نمی شود مردم گدا نیستند

  • علی
    0

    ۱۱۰درصد تورم درازای ۱۱۰هزارتومان

  • ناشناس
    1


    دولت به همراه مسئولان و نمایندگان مجلس به اسم پرداخت یارانه نقدی ۴۵‌هزار و ۵۰۰ تومانی به مردم خیانت کرد.
    چرا از سال ۱۳۸۹ تاکنون یارانه مردم افزایش نیافته است.

  • ناشناس
    0

    مسئولین‌محترم‌
    چیزی‌برای‌مردم‌بدبخت‌نمانده‌‌باحذف ارز ترجیحی‌
    خط‌فقر‌۷۰‌در‌صدی‌۱۰۰در صد‌می‌شود‌
    تاریخ آینده‌فضاوت‌می‌کند‌شما‌ها‌چه‌موجوداتی‌بودین‌؟
    چه‌شد‌نفت‌و‌گاز‌و‌منابع‌و‌ذخایر‌؟‌خاک‌بر‌سرما‌
    و‌تخیلات‌‌انقلابی‌مان‌

  • ناشناس
    0

    جمع دزدان جمع شده هر کاری که دلتون میخوا د میکنید مجلس ودولت حد اقلی میخواد از جیب قشر ضعیف جامعه دزدی کنه

  • مسلم.پ
    1

    سلام خدمت مسوولینی که این جمله رامیخوانند.جان بچه تون یباردیگه حساب های بانکی راچک بفرماییدما رابه ناحق ازیارانه معیشتی حذف کردند تراخدابررسی مجدد بفرمایید.متشکرم

  • ناشناس
    0

    لطفا گداپروری نکنید .ازدزدیهاکم کنید اقتصاد درست میشود مایارانه نمیخواهیم

  • ناشناس
    0

    آخه این آقایان فقط به درد کار های بدنی که توسط اوستا هدایت میشه میخورن ، قیافه داد میزنه چند مرد حلاجه ، به خدا آبدارچی به سرش هم زیاده ، نایب رئیس مجلس؟

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    4 دلار از سر ملت زیاده.

  • دن کیشوت
    0

    یعنی الان باید ذوق مرگ بشیم که ماهیانه قدرت خرید یک و نیم کیلو برنج ایرانی را داریم؟، یعنی روزی ۵۰ گرم برنج گیرمون میاد، آخ جون بالاخره مسوولین نظام سلطنتی آخوندها دلشون به رحم اومده و ما رو لایق دونستن که روزی یک مشت برنج بهمون بدن!!!

  • ناشناس
    0

    45 هزار تومن دادید مخارج مونا 4.5میلیون تومن افزودید خدا به فریاد برسد با 110 هزارتومن چه بلایی سرمون بیارید .

  • مظلوم
    0

    خدا از سر تقسیراتتون نگذرد باای گرونی وبدبختی خجالت بکشی مردم شرمنده زن وبچهاشون هستند شماداری تماشاچی هستی

  • جوزف هادی
    0

    خدمت مخالفین حذف ارز ترجیهی عرض شود اگر واقعا در امد حاصل از حذف ارز به تناسب بین مشمولین اختصاص داده شود هیچ نگرانی ان طور که شما اظهار میکنید وجود نخواهد داشت.مگر اینکه دولت بخاد از این طریق باز جبران کسری بودجه بکنه اونایی که مخالف حذف ارز هستن بدون شک از رانت ارز سود میبرن.دولت به شایعاتی که توسط برخی دلالها ساخته میشه توجهی نکند.

  • جوزف هادی
    0

    جناب اقای نیکزاد نایب رییس محترم شما حساب کردین که بعد حذف ارز قیمت برخی کالا ها چقدر افزایش می بابد؟دقیقا باید همین نرخ رو بصورت یارانه پرداخت کنید مبلغ110تومن عددی نیست که بتونه جوابگوی مشکلات ناشی از این طرح رو جواب بده پس روراست باشید بگین با منابع حاصل از این طرح چکار میکنید

  • جو
    0

    شفاف باشید و تمامی منابع حاصل از این طرح رو به خود این ملت بدبخت برگردونید تنها کار مفیدی که از این طرح عاید شما میشه حذف دست دلالان که خود شما هستید خواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها