سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت:

حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند/ مجازات ضبط مال ۳۱ میلیارد تومانی فریدون بر اساس حکم دادگاه انجام شد/ پرداخت نیمی از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی فریدون

در پی انتشار برخی ادعاها درباره حسین فریدون، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت این محکوم، گفت: حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند/  مجازات ضبط مال ۳۱ میلیارد تومانی فریدون بر اساس حکم دادگاه انجام شد/ پرداخت نیمی از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی فریدون

 

درویش وند، در عین حال تاکید کرد: این محکوم‌علیه مانند تمامی زندانیان که از مرخصی قانونی برخوردار هستند، از حق قانونی خود برای پیگیری مسائل پزشکی هم استفاده کرده است.

وی افزود: فریدون به ۳۱ میلیارد تومان ضبط اموال و جزای نقدی به همین مبلغ محکوم شده است که در آخرین دوره‌ای که به مرخصی اعزام شده بود، این مسئله نیز پیگیری و بر اساس حکم دادگاه، مجازات ضبط اموال به صورت کامل محقق شد.

درویش وند، اظهار کرد: در همین راستا نیز تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی وی اخذ شده است.

سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، عنوان کرد: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ع ع
    0

    بشنو اینها را ولی باور نکن....

  • ناشناس
    0

    روحانی مثل زمان ریاست جمهوریش میخواهد این جریمه را با تورمی که ایجاد کرد از جیب ملت بپردازد به نظر من زندان برای اینها محل امن تریست چون دست مردم به اینان نمیرسد و وای به روزی که خشم ملت علیه این مفسدین فوران کند

  • ناشناس
    0

    چه طور وقتی این همه فقر تورم هست یک نفر این همه دزدی می کند وکسی کاری بهش نداشته

  • ناشناس
    0

    اینگونه خاندانها کشور را به لبه پرتگاه و تباهی کشاندند. لعنت خداوند بر کسانی که در لباس پیامبر ص ، دست به غارتگری و دروغگویی میزنند و یا از مفسدان حمایت میکنند.

  • ناشناس
    0

    نگهش میدارن تا روحانی صداش درنیاد

  • سخن
    0

    روش پولشویی حکومت بعداز اینکه اموال مردم به دزدی یا بقول اونا غنیمت گرفته میشود از اون افرد پست فطرت همه اموال به نفع خود پس گرفته چرا هیچ پیشگیری ندارید چرا در اروپا اینطور نیست در ژاپن در کره ...بجای دانشگاه رفتن و سربازی از اول به کار دزدی و تمام منصب ها را اشغال بعد هم دکترا افتخاری میگیرن.از ماست که بر ماست.

  • مرد
    0

    اینکه اصلا تیپش به یه آدم زندانی نمیخوره اگه زندان ها اینجوریه کاش ماهم بریم

  • علی
    0

    وقتی دوربین زندان اوین هک شده بود .نشان دادن غیر از اقای نجفی شهردار سابق تهران هیج کس از کله گنده ها زندانی نیستن.فقط شوه تلویزیونی باسه ملت اجرا کرده بودند.

  • محمد
    0

    اصلا یکی بگه ب بنده چ ربطی داره. فقط بدونید ک ملت داره از گرسنگی میمیره. و ی روزی این ظلم ب پایان میرسه . هر شروعی خط پایانی داره

  • ناشناس
    0

    ما ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران از همه تشکر می کنیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها