نشست باقری با مذاکره کنندگان سه کشور اروپایی و مورا

جلسه مذاکره‌کنندگان ارشد ایران، سه کشور اروپایی و نماینده اتحادیه اروپا با حضور تعدادی از کارشناسان در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

نشست باقری با مذاکره کنندگان سه کشور اروپایی و مورا

مذاکرات وین روز دوشنبه با بازگشت روسای هیات های مذاکره کننده ایران و سه کشور اروپایی جدی تر شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    مشکلات داخلی و مشکلات خارجی در زمان دولت حسن روحانی خیانتکار 100 برابر شده است.
    برجام و مذاکرات وین هیچ تاثیری برای حل مشکلات مردم و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
    اگر کسی می خواهند که مشکلات مردم را از طریق برجام و مذاکرات وین حل کنند به درد مردم نمی خورد مشکلات مردم باید بدون برجام و بدون مذاکرات وین حل و فصل شود.
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.

  • 0


    بین آمریکا و اروپا تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو از مرداد ماه سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند.
    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

  • ناشناس
    0

    وضعیت امروز ایران به گونه‌ای است که کشورهای تحریم‌کننده ما بابت تحریم‌ها و اقدامات خود پشیمان هستند چرا که یک فرصت را از دست داده‌اند و ایران به جایی رسیده که اعلام می‌کند نیازی به آنها ندارد.

  • ناشناس
    0

    اجرایی شدن توافق 25 ساله ایران و چین و سفر آقای رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان به روسیه دست ایران را در کنار غنی‌سازی 60 درصد پر می‌کند بدون اینکه به کسی باج داده باشیم.

  • 0

    خدا را شکر در وضعیتی هستیم که ایران هر تهدیدی را می‌تواند پاسخ بدهد. امروز عربده‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی می‌کند به خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد. اگر چنانچه ضربه ما فرود بیاید اسرائیلی در کار نخواهد بود.

  • 0

    اصلاح‌طلبان پاسخ بدهند چگونه است که نه تحریم‌ها برداشته شده و نه به FATF پیوسته‌ایم اما صادرات کشور 40 درصد افزایش داشته است. فقط باید گفت با آدرس غلط دادن غرب‌زده‌های داخل کشور فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم که باید در این دولت جبران شود.

  • 0

    مشکلات اقتصادی کشور با بهره‌گیری از الگوی اقتصاد مقاومتی و دور زدن تحریم‌ها و نیز خنثی کردن آن‌ها حل شدنی است. بدون توجه به جنگ روانی دشمنان باید مذاکرات هسته‌ای را براساس منافع ملی پیش ببریم و معطل نتیجه نمانیم.

  • 0

    با دیدن مستند «جانورگرسنه» درد ما مردم تازه شد. دولت آقای روحانی جفای بزرگی در حق ملت و کشور کرده است. مردم و خداوند هرگز از آنان نمی‌گذرند.

  • 0

    در اخبار آمده بود که آمریکا از بیم موشک‌ها و افزایش فعالیت پهپادهای ایرانی به فکر استقرار سلاح‌های لیزری بر روی کشتی‌های خود در منطقه است. از قول ما بنویسید گذشت آن زمان که آمریکا ما را تهدید می‌کرد. امروز نوبت ما است که به دشمنان امر و نهی بکنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها