در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب

ذبیح‌الله مجاهد: هر کسی مقابل نظام بایستد، نابود می‌شود

طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب می‌گوید که اگر کسی در مقابل نظام‌شان ایستادگی کند و یا اینکه با دشمن‌شان همدست شود، نابود خواهد شد.

ذبیح‌الله مجاهد: هر کسی مقابل نظام بایستد، نابود می‌شود

اسپوتنیک به نقل از رسانه‌ها گزارش داد، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب و گسترش آن به ولایت‌های دیگر و اظهارات مقام‌های حکومت پیشین درباره این گفت: "ما در تمام نقاط تسلط کامل داریم، در هیچ جایی به ناامنی اجازه نمی‌دهیم، نیروهای ما در همه ولایات به گونه منظم و قوی هستند."

وی بیان کرد اگر کسی بخواهد از وضعیت سوء استفاده کند، با دشمن همدست شود، یا بر ضد نظام ایستادگی کند، مجاهدین در برابر آن‌ها واکنش قطعی دارند و در وقت کم نابود خواهند شد.

مجاهد می‌گوید که بازداشتی که در ولایت فاریاب صورت گرفته است با مساله ربودن یک کودک به نام عبدالروف مرتبط بوده که تحت بررسی قرار دارد. اعتراضات هم از سوی طرفداران افراد بازداشت شده انجام شده است.

ساکنان فاریاب روز پنج‌شنبه گذشته در واکنش به بازداشت مخدوم عالم، رئیس سابق کمیسیون نظامی طالبان در فاریاب و یکی از فرماندهان نامدار ازبک‌تبار آنان دست به تظاهرات زدند که گفته می‌شود در درگیری‌ها میان معترضان و افراد طالبان دو نفر نیز کشته شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • شهرام. ر
    3

    تو کشور ما که حتی اعتراض مسالمت امیز به نظام به نحوی جرم است چه برسه به اونایی که جرات کنن که جلوی نظام بایستند.

  • ناشناس
    0

    هی زززز ررر رااااااتتتتت به نظام طالبان کثیف.

  • یکی از مردم
    0

    چقدر حرفهای اینها برای ما تکراریه!!!! انگار به ما دارند میگن!!!!!!

  • هفت لنگ بختیاری به شهرام .ر
    3

    توایران شبانه روز بسیاری از مردم به جمهوری اسلامی انتقاد می کنند بعضی ها گستاخی می کنند وپارافراتر می گذارند و برعلیه رهبری توهین می کنند من بعضی از افراد رامی شناسم سالها برعلیه نظام ورهبرند هیچ کس کار به آنها ندارد به خدا ایران خیلی آزادی اش زیاد شده تو اروپا یاکشورهای کمونیست گاهی اوقات یک اعتراض به قیمت جونت تموم میشه ولی ایران آزاد تر از آزاد است.قدر ایران دارای امنیت را بدانیم و کشور خودمان رابه فروپاشی واغتشاش نکشانیم که عواقب بسیار جبران ناپذیری برای زن و بچه مردم دارد

  • ناشناس
    0

    حاعری سلام صبح بخیر چه اعتراضی همراه با اغتشاشات واز بین بردن اموال بیت المال وکشتن یا مجروح کردن افراد وفرصتی برای استفاده اراذل اوباش وضد انقلاب ومنافقین آیا ظرفیت اعتراض مسالمت آمیز وجود دارد.

  • علیرضا
    0

    بازداشتشان کنید بیارید کشور دوست و برادر ایران و به اوین ممتقل کنید ما هم این کار و میکنیم

  • 0

    آمریکا، ناتو، اروپا، عربستان سعودی، امارات و به همراه سازمان های بین المللی در این مدت 20 الی 21 سال عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در افغانستان، منطقه خاورمیانه و جهان بودند و هنوز هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها