نماینده علی آباد کتول:

دولت انقلابی فکری برای اصلاح وضعیت کارمندان کند/ افزایش حقوق با تورم ۴۰ درصدی نمی خواند

نماینده علی آباد کتول در مجلس گفت که دولت انقلابی گام مثبتی را در اصلاح وضعیت کارمندان بردارد. تورم ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده اما حقوق کارمندان فقط ۱۰ درصد زیاد شده است.

دولت انقلابی فکری برای اصلاح وضعیت کارمندان کند/ افزایش حقوق با تورم ۴۰ درصدی نمی خواند

رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه) در تذکر شفاهی گفت: ما در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مشکل آب و برق داشتیم و تاکنون وزیر نیرو تاکنون اقدام اساسی و عملیاتی برای این منطقه انجام نداده است، مرتبا شاهد قطعی های مکرر برق هستیم.

وی در تذکر دیگری گفت: کارمندان دادگستری پرونده های هزار میلیاردی در دست دارند و ما باید به آن ها به خصوص  در حوزه حقوق و مزایا کمک کنیم؛ همچنین کارکنان فرمانداری ها و شهرداری ها از مجلس انتظاراتی در این زمینه دارند.

نوروزی خطاب به رئیس جمهور درباره حذف شرکت های پیمانکار، گفت: باید تبدیل وضعیت مشمولین قانون ایثارگران و تمام نیروهای شرکتی به پیمانی و رسمی انجام شود. همچنین دولت انقلابی گام مثبتی را در اصلاح وضعیت کارمندان بردارد که تورم ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده اما حقوق کارمندان ۱۰ درصد زیاد شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 45
  • ناشناس
    0


    دولت انقلابی فکری برای اصلاح وضعیت کارمندان کند/ افزایش حقوق با تورم ۴۰ درصدی نمی خواند/ پس کارگران و بازنشسته های هم وابسته به اسرائیل هستند

  • ناشناس
    0

    کمک های مالی و... ایران به فلسطین، لبنان و... بودجه آنها از کجا و چگونه تامین می شود ولی متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟

    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟

  • 0

    مسئولین، مدیران و مسئولان متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور کوتاهی کردند و همچنان نیز ادامه دارد.
    خصور سازی در شرکت مخابرات و کشور به خاطر اهانت ها و خیانت های دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است متاسفانه تاکنون کل کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران را در سراسر کشور گرفتار کردند و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 0

    یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶:۳۴
    شرم آور است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهر ماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ یک میلیون تومانی را هنوز هم به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نکرده است و خودداری می کند چرا؟
    متاسفانه تاکنون هزاران بار اعتراض هم در سانه های کرده ایم ولی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • ناشناس
    0

    سوال اینجاست چرا وام تعاون یک میلیون تومانی بازنشستگان از مهرماه سال 1399 تاکنون پرداخت نشده است؟
    مسئولین، مدیران، مسئولان مخابرات منطقه تهران بابت وام تعاون باید از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عذرخواهی کنند.

  • 0

    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم که نسبت به عدم اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی این شرکت در مورد پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سرانه رفاهی خود اعتراض داریم. امیدواریم رسیدگی شود.

  • پس لطفا پیگیری فرمایید
    0

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید

  • 0

    کسانی که در زمان خصوصی سازی در شرکت مخابرات و کشور شعار سر می دادند کجا هستند در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان مخابرات هیچ اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران
    0

    بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
    و این در حالی است کسانی که در سال 1394 مخابرات منطقه تهران بازنشستگان شدند دریافت کردند.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • چرا وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نمی‌شود؟
    0

    چرا وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نمی‌شود؟
    متاسفانه مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون از پرداخت وام تعاون خودداری می‌کند چرا؟
    که متأسفانه از مهر ماه سال 1399 تاکنون موفق به دریافت وام خود نشده‌ام.
    تاکنون 6 بار به مخابرات منطقه تهران مراجعه کرده‌ام ولی متاسفانه حل نشده است و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟! مسئولین، مدیران، مسئولان و بازرسی چکار می‌کنند؟!
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • 0

    تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون پرداخت نشده است !!!
    حق جذب از سال 1388 تا کنون پرداخت نشده است !!!
    تفاوت ناشی از 3/4 سربازی بازنشستگان جهت پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده تاکنون پرداخت نشده است !!!
    12 سال از خصوصی سازی گذشت کی مطالبات بازنشستگان پرداخت میگردد تورم به 50 درصد رسیده این پول دیگر ارزشی ندارد بعد از 12 سال ؟؟
    کسورات بیمه تاکنون پرداخت نشده است !!!

    سازمان تامین اجتماعی از سازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیرد.وام 12 میلیونی بدهد.به خدا ما هم نیازمند این وام هستیم.از زن و بچه هامون خجالت میکشیم تو خرج و مخارج با این گرانیها موندیم.مسولین به داد برسید.

  • ناشناس
    0

    مدیرعامل شرکت مخابرات.جنابآقای سلطانی.لطف کنید مطالبات رفاهیات گذشته را به بازنشستگان پرداخت نمائید..بخدا ..به پیر به پیغمبر..به هرکه می پرستی ما بازنشستگان در مضیقه هستیم..پول نداریم خرج و دخل ما با تورم بازار نمیخونه..مریضی ..گرانی .تورم..خواهشمندیم..مطالبات مارا پرداخت کنید.
    مخابرات ایران افزایش ناشی از 3/4 خدمت سربازی را در پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده را کی پرداخت میکند ؟
    سازمان تامین اجتماعی باید اصلاحیه مستمری بازنشستگان مخابرات را از روزی که بازنشسته شده ایم صادر وپرداخت کند.
    چرا مخابرات این چهار گروه را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمیدهد
    1-گروه جبهه
    2-گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )
    3-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان (به شاغلین یک مقطع تحصیلی بالاتر دادند )
    4-گروه ارزشیابی (10 درصد و20درصد )
    به داد بازنشستگان مخابرات ایران برسید 12 سال است ازمطالبات ما میگذرد تورم 1000 برابر شده است مخابرات ایران مطالبات 12 ساله ما را نمیدهد (تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون-گروههای تشویقی (گروه جبهه-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان -گروه ارزشیابی 10درصد و20 درصد -گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )-حق جذب از سال 1388 تاکنون و……..
    اول امید ما به خداست ودوم به دولت آقای رئیسی دولت انقلابی ومردمی وجهادی

  • 0

    برای دریافت معوقات رفاهیات فقط تجمع جواب میده همین اونم جلوی خود مخابرات شهرتون
    مشکلات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور 100 درصد به خاطر به توجهی مدیران، مسئولان، دولت و نمایندگان مجلس بوده است.
    متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟

  • ناشناس
    0

    پول هست ولی متاسفانه مشکلات کارکنان و بازنشستگان به خاطر بی لیاقتی مدیران و مسئولان بوده است.
    چرا پرداخت پول به پیمانکار در شرکت مخابرات درسراسر کشور مشکل بودجه وجود ندارد ولی متاسفانه فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.

  • ناشناس
    0

    شرم آور و تاسف بار است که دولت مردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و همچنان نیز ادامه دارد.

  • چرا پرداخت پول به پیمانکار در مخابرات مشکل بودجه وجود ندارد و فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.
    0

    چرا پرداخت پول به پیمانکار در مخابرات مشکل بودجه وجود ندارد و فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.

  • ناشناس
    0

    هر روز در رسانه های برای بازنشستگان تامین اجتماعی وام اعلام می کنند ولی متاسفانه پرداخت وام هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • 0

    هر روز در رسانه های برای بازنشستگان تامین اجتماعی وام اعلام می کنند ولی متاسفانه پرداخت وام هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • ناشناس
    0

    هر روز در رسانه های برای بازنشستگان تامین اجتماعی وام اعلام می کنند ولی متاسفانه پرداخت وام هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ وام مبلغ 12 میلیون تومانی فقط به بازنشستگان لشکری و کشوری می دهند، نه به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته اسرائیل

  • 0

    هر روز در رسانه های برای بازنشستگان تامین اجتماعی وام اعلام می کنند ولی متاسفانه پرداخت وام هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ وام مبلغ 12 میلیون تومانی فقط به بازنشستگان لشکری و کشوری می دهند، نه به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته اسرائیل

  • در کشور دولت انقلابی نداریم
    0

    در کشور دولت انقلابی نداریم

  • اعتراض
    0


    شعار " نه شرقی نه غربی" توسط جمهوری اسلامی ایران دوگانه بود و هم یک دروغ بزرگی بوده است و این در حالی است که همه جانبه با شرقی و غربی مذاکر، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.

  • 0

    شعار " نه شرقی نه غربی" توسط جمهوری اسلامی ایران دوگانه بود و هم یک دروغ بزرگی بوده است و این در حالی است که همه جانبه با شرقی و غربی مذاکر، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • ناشناس
    0

    هزینه کردن در برجام و مذاکرات وین وغیره اهانت و خیانت به مردم و کشور است.

  • ناشناس
    0

    سود سهام ترجیحی در سال 97 مبلغ 3 میلیون و 100 هزار تومان بود
    ولی متاسفانه سود سهام ترجیحی در سال 98 مبلغ 1 میلیون و 900 هزار تومان بود شرم آور است.
    تاکنون هزاران بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کس بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است چرا؟

  • 0

    واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه حسن روحانی و همتی در بورس دخالت و مداخله کرده است و هم عامل اصلی مشکل در بورس بوده است.

  • 0

    دیگرهیچ کس اعتقادی به « دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس» ندارد.

  • 0

    ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۴:۰۱
    با سلام. من در شهریور ماه سال ۹۸ مبلغ ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان سود سهام ترجیحی را دریافت کردم ولی متاسفانه امسال در بهمن ماه مبلغ یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان بوده است چرا؟ کتبی هم به اداره سهام مخابرات ایران اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و پیگیری و رسیدگی نیست. در خواست رسیدگی دارم کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

  • چرا سود سهام گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران تاکنون هیچ خبری نیست
    0

    چرا سود سهام گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران تاکنون هیچ خبری نیست

  • 0

    سلام..سهم همراه اول برای همه ۱۰۰۰ سهم بوده بعضی ها خرید کرده وتا ده هزار هم رسیده…این از سهام همراه است..
    و سودش هم طبق دارایی سهم از ۶۰۰ هزارتومان تا یک میلیون به بالا است…
    اما سهم اخابر از ۶۵ هزار سهم تا ۷۵ هزار سه مخابراتی ها است..سود اخابر چون سهم بیشتر است سود بیشتری دارد..این سودی هم که اول برج ۴ پرداخت شد متعلق به همراه اول است.

  • ناشناس
    0

    سلام
    باافزایش قیمت خدمات مخابرات بایدقیمت سهام اخابرخیلی بالاترمی رفت چرانتیجه عکس شده وچراسبدگردانهای اخابر ازسهامداران دفاع نمیکنند ممنون

  • 0

    برای دریافت وام از بانک ها مشکلات زیاد داریم بخاطر که ضامن کارمند پیدا نمی شود بعضی بانک ها ضامن بازنشسته را قبول نمی کند نمی توانیم وام از بانک ها دریافت کنیم

    نظر به اینکه بین وام‌گیرنده و ضامن به دلیل عدم پرداخت اقساط وام کار به شکایت و دادگاه کشیده می‌شود آیا بهتر نیست که از خود وام‌گیرنده ضمانت‌های لازم گرفته شود و نیازی به ضامن نباشد؟ در هر حال جای پرداختن به موضوع و حل مشکل وجود دارد.

  • 0

    بعد از انقلاب اسلامی، بهترین دولت احمدی نژاد فقط در ایران بوده است.
    حسن روحانی، بدترین دولت در تاریخ ایران بوده است.

  • 0

    بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن سنگ‌اندازی می‌کنند
    بانک‌ها به جای روان‌سازی پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران، در راه اعطای این تسهیلات سنگ‌اندازی می‌کنند که ضرورت دارد مسئولان اجازه ندهند مستأجرانی که مشکلات عدیده‌ای دارند، از نظر دریافت وام یاد شده هم در شرایط سختی قرار بگیرند.
    مستأجر نیازمند وام ودیعه مسکن

  • ناشناس
    0

    حقوق بازنشستگان کفاف هزینه‌هایشان را بدهد
    بازنشستگان هنگامی که شاغل بوده‌اند، از محل اضافه کار و
    حق مأموریت و برخی مزایای جانبی هم درآمدهایی داشته‌اند که پس از ۳۰ سال خدمت، فقط با حداقل حقوق بازنشستگی باید زندگی کنند و این در حالی است که به دلیل بیماری و داشتن عروس و داماد و نوه، مخارج زندگی‌شان بیشتر هم شده است و می‌طلبد که حقوق بازنشستگان به نحوی افزایش یابد که کفاف هزینه‌هایشان را بدهد.

  • ناشناس
    0

    ضرورت پرداخت مطالبات فروردین ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی
    مابه‌التفاوت همسان‌سازی فروردین ماه حقوق بازنشستگان
    تأمین اجتماعی علیرغم این که وعده داده بودند با مستمری خردادماه پرداخت می‌شود، هنوز به حساب آنان واریز نشده است که امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی در این باره دلایل قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

  • 0

    سرمایه‌گذاری ایرانی ها در ترکیه، باکو، امارات، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و... عامل اصلی مشکلات مردم، کشور، گرانی و جنگ اقتصادی در سراسر کشور بوده است، نه تحریم، ترامپ و کرونا

  • سرمایه‌گذاری ایرانی ها در ترکیه، باکو، امارات، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و... عامل اصلی مشکلات مردم، کشور، گرانی و جنگ اقتصادی در سراسر کشور بوده است، نه تحریم، ترامپ و کرونا
    0

    سرمایه‌گذاری ایرانی ها در ترکیه، باکو، امارات، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و... عامل اصلی مشکلات مردم، کشور، گرانی و جنگ اقتصادی در سراسر کشور بوده است، نه تحریم، ترامپ و کرونا

  • محمد
    0

    چرا با گذشت بیش از 13 الی 14 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟

    وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

    پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟

  • همتی، روحانی، جهانگیری و مسئولان عامل اصلی دلار سی هزار تومان هستند.
    0

    همتی، روحانی، جهانگیری و مسئولان عامل اصلی دلار سی هزار تومان هستند.

  • ناشناس
    0

    گفتند که کارمندان باید مقاومت کنند .سهمشون از انقلاب همین قدر است .

  • خصوضی سازی در مخابرات عامل اصلی مشکلات کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است
    0


    خصوضی سازی در مخابرات عامل اصلی مشکلات کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است

  • 0


    خصوصی سازی عامل اصلی مشکلات مردم و کشور و گرانی و افزایش قیمت ها بوده است و هم متاسفانه در کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است

  • حسن
    0

    کارمندان پست هم تجمع داشتند جلوی وزارت ارتباطات دوازدهم دیماه

  • 0

    کسانی که در زمان و موقع خصوصی سازی در رسانه ها، صدا و سیما و شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی در کشور بسیار عالی است باید در مورد مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پاسخگو و جوابگو باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها