شورای نگهبان برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان از مجلس مهلت خواست

شورای نگهبان طی نامه‌ای به رئیس مجلس، برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان از مجلس مهلت بیشتری خواست و طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار را هم مغایر با موازین شرع،‌ قانون اساسی یا دارای ابهام دانست.

شورای نگهبان برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان از مجلس مهلت خواست

شورای نگهبان طی نامه ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نظر خود را در خصوص یک طرح و دو لایحه اعلام کرد.

شورای نگهبان طی این نامه، برای لایحه نظام رتبه بندی معلمان درخواست استمهال (فرصت بیشتر برای رسیدگی) کرد.

بر این اساس، ایراد شورای نگهبان نسبت به طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار نیز اعلام شد و شورای نگهبان این طرح را مغایر با موازین شرع یا قانون اساسی یا دارای ابهام شناخت.

همچنین عدم مغایرت با موازین شرع و قانون اساسی  لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن اعلام شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ل
    6

    افراد فاقد صلاحیت عمومی و علمی را که به عنوان معلم، با توصیه نابخردانه و دستور مستقیم رفسنجانی در آموزش و پرورش جذب شده اند، باید در اسرع وقت اخراج، و نخبگان مومن و صالح جایگزین شوند. در غیر اینصورت فساد ناشی از این افراد کل دنیا را فرا خواهد گرفت.

  • ارر
    2

    مؤمنان صالح ۴۳ ساله نتیجه اش گدا ترین ملت منطقه شده

    نظرات شما -
    • ل
      3

      در این ۴۳ سال ، مومن صالحی که نخبه باشد را ، وزرای فاسدی همچون نجفی‌ها اجازه ندادند جذب شود.

  • معلم سر صندوق
    0

    بزک نمیر....

  • غریبه
    0

    اگر یک اصول گرایان هم به شورای نگهبان اضافه کنند خیلی برازنده تر میشه چون خیلی برای اصولی ها به آب و اتش می زنند ---- مثلا بشه شورای نگهبان اصول گرایان

  • ناشناس
    0

    شورای نگهبان عمدا میخواهد به تاخیر بیندازد که در سال جاری پرداخت نشه بره دیون وبعدشم فاتحه

  • محمد
    0

    شورای نگهبان در رتبه بندی معلمان مگر میخواهد هسته اتم را بشکافد که این همه تعلل میکند .به احتمال زیاد میخواهد بعد از بستن بودجه کشور تصویبش کند تا به سال بعد نرسد.

  • ناشناس
    0

    مجلس تو هواست.بابا دولت مستقیم لوایح را به این شورا بفرستد تا هر طور که دلش خواست تصویب کند،مگه الان سال رفع موانع تولید نیست،خوب این مجلس یک مانعی است و سرعت کارها را کم می کند ،تازه هزینه کمر شکن برای مردم هم دارد وبی خاصیت هم است،نبودنش بهتر از بودنش است.اقای جنتی مجلسی را که خودش انتصاب کرده هم قبولش ندارد حتی در حد یک مشاوره

  • تیرشیش
    0

    متاسفانه اخیرا با توصیه نمایندگان انقلابی کسانی به بهانه نیم ساعت سابقه در نهضت یا پیش دبستانی جذب آموزش و پرورش شدند که خیلی ها سنشون از ۵۰ سال گذشته و تا حال عشق و حال زندگی را بردند. به شورای نگهبان اصولگرایان بگویید اولا دستور بدهد این استخدامها بررسی شوند.و سپس دستوربدهند مقدمات یاخت یک مرکز درمانی را در هر مدرسه کلنگ بزنند که آینده نزدیک مامان بزرگ ها و پذر یزرگهایی که جذب شدند باید هر یک یاعت کار سرم تراپی شوند. رتبه بندی بماند برای بعد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها