تشکیل پرونده شهادت برای مسافران ایرانی پرواز اوکراین

رییس بنیاد شهید گفت: امیدواریم سیر قانونی پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در قوه قضاییه به زودی به پایان برسد و عواملی که قصور داشتند شناسایی شوند تا آرامشی بر آلام این خانواده‌ها باشد.

تشکیل پرونده شهادت برای مسافران ایرانی پرواز اوکراین

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور مدعوین نظامی، انتظامی، بنیادی و تعدادی از خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا در گلزار شهدا برگزار شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: از میان ۱۳۳ خانواده محترمی که شناسایی شده اند برای ۷۳ مورد در بنیاد شهید پرونده تشکیل شده و تعداد دیگری هم در حال انجام است.

قاضی زاده گفت: تعدادی از این خانواده‌ها هم در ایران نیستند، ولی ما آمادگی داریم به عنوان شهید برای آن‌ها نیز تشکیل پرونده بدهیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طرف آقای رییس جمهور و همه مسئولین نظام به خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی عرض تسلیت داریم و امیدواریم سیر قانونی پرونده این حادثه در قوه قضاییه به زودی به پایان برسد و عواملی که قصور داشتند شناسایی شوند تا آرامشی بر آلام این خانواده‌ها باشد.

گفتنی است خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی در ۱۴ استان کشور پراکنده هستند و از این میان خانواده ۸۴ نفرشان در تهران ساکن هستند.

۵ نفر از شهدای پرواز اوکراینی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا در جوار گلزار شهدای مدافع حرم خاکسپاری شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چرا سرداران سپاه اسلام، با زدن هواپیمای خودی، انتقام از مردم و نخبگان گرفتند؟ البته بطور سهوی

  • شهرام. ر
    0

    اگه واسه قربانیان حادثه، پرونده شهادت باز میکنید فرمانده یگان موشکی سپاه ؛ فرمانده هوا فضای سپاه و فرمانده کل سپاه را (با توجه به اینکه اینان مسوول عملکرد نیروهای زیر دست خود هستند) چه مینامید؟؟؟؟؟

  • غریبه
    0

    اصلا شما ها میدونید شهادت یعنی چه؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها